Marek po mapie W zasadzie to nie miałem czasu podziękować
A to wrzuciłeś stage 4 ?
No i co? Jest jakaś różnica wizualna albo odczuwalna ?
Spalanie bierzesz z wyświetlacza LCD?
Nie sugeruj się tym wskazaniem. Musisz obliczyć od dystrubutora do dystrybutora
No i jak po mapie masz takie wskazania wtrysków to tylko się cieszyć
Jak wtryski dobrze leją, to czy zimny czy ciepły silnik wskazania będą niepokojące.
Michallie Ty chyba też masz jakiś remap zrobiony w tym swoim wozidle i z tego co pamiętam, to nieźle kopcił
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, jak go kupowałem to dopiero kopcił!!, ale jak o niego zadbałem tak kopcenie sie zredukowało i jakieś 1,5 roku temu zrobiłem chipa i kopcenie wcale sie nie zwiększyło, no ale z gazem w podłodze to musi kopcić , moze jak zregeneruje te wtryski to trochę ustąpi, chociaż mnie to nie przeszkadza inne auta bardziej kopcą
MaReK, jak go kupowałem to dopiero kopcił!!, ale jak o niego zadbałem tak kopcenie sie zredukowało i jakieś 1,5 roku temu zrobiłem chipa i kopcenie wcale sie nie zwiększyło,
Hehe Widziałem film, jak startujesz na 1/4 z maniu48 R220 SDi
No powiem Ci, że Batory na pełnym morzu niewiele ustępuje Ale ja znam ten ból Też czasami sobie wrzucam takie mapki, gdzie zadymienie jest jak po awarii turbiny
michalie napisał/a:
no ale z gazem w podłodze to musi kopcić
Myślę, że ktoś kto posiada szeroką wiedzę na temat modyfikacji sterowników aut potrafi tak wymodelować mapę, że zadymienie nie będzie widoczne przy uzyskaniu wysokiej mocy i momentu. Najczęstszy efekt takiego dymienia, to za dużo podlane i za mało przepalone
Balas87 napisał/a:
o co chodzi z tą mapką stage 4 zmniejsza spalanie czy co
Nie wiem, wiem że szpynior podobnie jak ja lubi eksperymentować i nie boi się wrzucać modyfikacji z piekła rodem Jego stage2 nie przepalał całej ropy i kopcił. Stage4 podobno nie ma tego problemu A spalanie na kompie po modyfikacji należy zweryfikować z dystrybutorem
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum