Ja tam mechanikiem nie jestem ale jak sie obudowa termostatu zdeformowała to masz juz diagnoze Pewnie ta deformacja przyblokowala termostat. Roboty tylko z tym bedzie chyba sporo bo sam widzisz gdzie ten termostat jest Chyba trzeba węże odkręcać.
Jeżeli ktoś się bawi termostatem przed montażem czyli go ręcznie wciskał i puszczał to go zepsuł. Termostatem nie można się tak bawić bo jak go wciśniesz to żel który go wypełnia się uszkodzi i przestanie prawidłowo działać. Termostat sprawdzisz tylko gorącą wodą!
W Twoim przypadku może być uszkodzona pompa wody trzeba sprawdzić przewody wodne na powrocie z silnika i jeżeli są gorące wymień czujnik tęperatury a jak zimne wymień jeszcze raz termostat (zaobserwój naczynie wyrównawcze wody, czy woda przepływa czy nie jak nie przepływa to może być pompa wody).[/fade]
Zapomniałem napisać o jednej bardzo ważnej rzeczy.
W sierpniu pękł mi wężyk do zbiorniczka wyrównawczego.
I przez jakiś czas jeździłem na pustym (siłą konieczności), i tylko raz skoczyła mi wskazówka powyżej połowy skali do końca, po czym oczywiście zatrzymałem się na poboczu, zgasiłem silnik i otwarłem maskę, by się wystudził.
A tak btw- czy na pewno TEN można sprawdzić w garnku z gorącą wodą?
A jest cos takiego jak termostat oleju ? Z tego co wiem ( ale zawsze moge sie mylić ) to termostat w chłodnicy oleju jest TYM właśnie termostastem ..... znaczy TYM od płynu chłodzacego
To ile razy miałbym ten termostat wymieniać, by w końcu wyeliminować go z listy potencjalnych winowajców problemu? Bo zaczyna mnie to już naprawdę wnerwiać...
No i nie dostałem odpowiedzi odn tego, czy ten termostat do ZS-a mogę sprawdzić w garnku z gorącą wodą... Bo coś mi się nie wydaje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum