Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Obroty max 3200 ale po rozgrzaniu silnika!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Obroty max 3200 ale po rozgrzaniu silnika!
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Sty 27, 2014 12:53   

szymon75-2.0 napisał/a:
Z tego co pamiętam to jest błąd wstępnego podgrzewania świec i paliwa( czy taki bład może się pojawić gdy wszystkie świece żarowe są padnięte?) , błąd czujnika masy powietrza(przepływka), wiatrak chłodnicy oraz coś z niskim ciśnieniem paliwa...

Standardowe błędy dla tego silnika po podłączeniu INPA ;)
Przekaźnik świec żarowych lub/i jedna świeca - nie ma związku na Twój problem.

szymon75-2.0 napisał/a:
błąd czujnika masy powietrza(przepływka)

Może mieć, ale po odłączeniu wtyczki od przepływki zniknąłby.

szymon75-2.0 napisał/a:
wiatrak chłodnicy

Brak pierwszego biegu zapewne.

szymon75-2.0 napisał/a:
oraz coś z niskim ciśnieniem paliwa...

Zbyt małe ciśnienie wstępne. Być może kończy się pompa przy akumulatorze.
Wtedy możesz mieć takie objawy. Dojdziesz do pewnej granicy obrotów i będziesz miał odczucie jakbyś puścił pedał gazu. Powodem wykończenia tej pompy może być jej zużycie, słaba jakość lub fakt, że pompa w baku nie podaje paliwa i ta musi sobie poradzić.

szymon75-2.0 napisał/a:
Jest jakiś sposób na sprawdzenie tejże pompki czy tylko wymiana na nową?

Podłączenie pod ten sam komputer diagnostyczny i odczyt parametrów analogowych przy przekręceniu stacyjki na pozycję 1. Wyjdzie też zapis błędów po skasowaniu.

haszczyc napisał/a:
21matys nie napisał rozwiązania ale rozmawiając z nim wymienił turbinę i problem znikł

Aż mi się wierzyć nie chce :D Nasze turbiny są niemal niezniszczalne ;D
Może przy wymianie przepływki spadło uszczelnienie...
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 27, 2014 12:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PD 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 270
Skąd: Rybnik



Wysłany: Pon Sty 27, 2014 23:36   

Ja u siebie bardziej obstawiam pompkę przy aku, bo słyszalna jest nie równa praca i takie cykanie,
czego nie było kiedyś, a jak widzę jeszcze oryginał tam siedzi.
Jutro jadę na kompa to mam nadzieję, że wyjdzie coś konkretnego.
_________________
Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
 
 
 
automechanik 



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 756
Skąd: Tychy



Wysłany: Sro Sty 29, 2014 10:15   

21matys, a pisałem, że zatarta turbina
_________________
rom
 
 
PD 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 270
Skąd: Rybnik



Wysłany: Sro Sty 29, 2014 22:15   

Wczoraj wymienilem pompke w komorze silnika na zamiennik wrc i problem z obrotami i moca ustapil
Pozdrawiam
_________________
Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Sty 30, 2014 00:45   

PD napisał/a:
Wczoraj wymienilem pompke w komorze silnika na zamiennik wrc i problem z obrotami i moca ustapil
Pozdrawiam

To świetnie! A czy sprawdziłeś pompę w baku? Jest sprawna?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
PD 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 270
Skąd: Rybnik



Wysłany: Czw Sty 30, 2014 07:54   

Niestety robilem to w zimnym garazu, wiec chcialem jaknajszybciej skonczyc wymiane i zapomnialem sprawdzic jakie cisnienie daje pompka z baku, ale slychac subtelny dzwiek z tylu auta wiec napewno sie kreci:)
_________________
Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Spadają i falują obroty po rozgrzaniu silnika
Adsik Rover serii 75, MG ZT 52 Pon Gru 31, 2012 18:14
Adsik
Brak nowych postów [MG ZT 190] Spadek mocy po rozgrzaniu silnika
manuel Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Maj 31, 2017 15:01
manuel
Brak nowych postów [R75] Zła praca silnika, niskie obroty silnika
boomi19lca Rover serii 75, MG ZT 20 Czw Gru 22, 2011 15:51
joannak25
Brak nowych postów [MG ZT] Obroty silnika - 1.8
porek333 Rover serii 75, MG ZT 18 Pon Gru 29, 2008 23:06
porek333
Brak nowych postów [R75] Obroty silnika CDT
boss.007 Rover serii 75, MG ZT 14 Czw Lis 13, 2008 21:14
boss.007



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink