Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 07:30
Tak czytam wszystkie wypowiedzi i zastanawiam się czy aby na pewno u mnie będzie ósemka do wymiany. Ja drgan nie mam żadnych ani na postoju ani w czasie dodawania gazu. Jedynie podczas ruszania z pierwszego biegu albo z wstecznego coś zatrzepie silnikiem ( chyba) potem idealna cisza i w czasie zmiany biegów i w czasie jazdy cichutko i żadnych wibracji. Wcześniej miałem Vectrę B z 2.0 DTL i tam ruszanie to bajka, jak bym sprzęgła nie puścił to autko zawsze płynnie ruszyło a w Roverku tragedia - szarpie jak cholera i często zgasnąć potrafi jak zbyt szybko puszczę sprzęgło tak jakby zbyt mały moment obrotowy był przy niskich obrotach.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 07:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ale co innego drgania w manualua co innego w automacie, gdzie wrzuca się D i nadusza hamulec, motor chce ciągnąć, pochyla się, napina poduchę (ósemke) auto się usztywnia i rozpoczyna się nierówna walka praw fizyki z komfortem. W przypadku manuala na postoju (biegu jałowym) nie ma takiej walki, tam silnik sobie pracuje jak w automacie na N - u mnie na N nie ma żadnych wibracji.
pablo, może tarcza sprzęgłowa, jeżeli była wymieniana i założona ze sprężynami , bo do dwumasy idzie bez sprężyn .
W swoim dieslu od zawsze mam zakładaną ze sprężynami i nie ma żadnego dyskomfortu z tego tytułu.
pablo napisał/a:
Jedynie podczas ruszania z pierwszego biegu albo z wstecznego coś zatrzepie silnikiem
Jeśli to jest stuknięcie/puknięcie to może być np. niedokręcona poduszka olejowa. Mnie się tak zdarzyło. Wydawało się, że dźwięk rozchodzi się po całym aucie Nawet wymieniłem sanki ze świeżyzny z 2005 roku
Drgania na budę też przenosiły mi się tylko w zakresie pewnych obrotów. Nikt nie podejrzewał ósemki - wyglądała na całą miała jakieś delikatne pęknięcie...
pablo napisał/a:
szarpie jak cholera i często zgasnąć potrafi jak zbyt szybko puszczę sprzęgło tak jakby zbyt mały moment obrotowy był przy niskich obrotach.
Dziwne. Ja jeżdżąc bez ósemki w ogóle mogłem i mogę nadal wrzucić jedynkę, puścić sprzęgło powoli i jechać. Jak szarpnę, to muszę dodać gazu bo inaczej zdechnie, ale to chyba normalne
rtoip69 napisał/a:
bo co ma temperatura na szarpanie
No guma się inaczej zachowuje...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum