Wysłany: Sro Kwi 09, 2014 07:52 [R200/ZR] Swap na K20A2
Witam!
Szukałem o tym sporo i nic na ten temat nie znalazłem. Ciekawi mnie to, gdyż oba silniki są serii K, a na chłopski rozum skoro oba kręcą się w prawo to powinno się go dać wszczepić bez większych problemów. Do MG TF włożyli taki silnik.
Panowie i Panie jak to się ma sprawa. Czy ktoś wie?
Cenę silnika wraz z osprzętem przemilczę, bo jest znana zainteresowanym.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 09, 2014 07:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bo przy takiej mocy ani to nie bedzie jezdzic ani sie prowadzic.
Jak zwykle bajki piszesz. Skoro w R200 czy też MG ZR jeżdżą i się prowadzą z 2.0T o tej samej mocy, więc dlaczego w tym przypadku miałoby być inaczej Możesz uzasadnić
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Kwi 09, 2014 11:33
tronsek, masz rację, ale ja nie o tym, skoro można łatwo zrobic swap 2.0 T i jest to sprawdzone więc w razie czego jest kogo się zapytac o droge przy takim projekcie, to po co kombinowac Na dodatkowy + należy zwrócic jeszcze uwagę, turbo silnik będzie mniej pił pb niż wysoko kręcąca się wyżyłowana jednostka N/A, kolejnym plusem będzie elastycznośc jednostki z turbo . I naparawdę nie widzę przewagi jednostki N/A, jesli bedziesz chcial więcej mocy rónież łatwiej będzie ją uzyskac z doładowanego silnika.
Ja w kwestii turbo całkowicie się nie zgodzę. Zauważ, że istnieje coś takiego jak turbo dziura gdzie auto nie jedzie. Silnik bez turbo nie wymaga aż tak wnikliwej obsługi jak turbo. Nie masz IC - nie sztukujesz żeby go wpasować. Pamiętaj też, że to VTEC. Od 5500 silnik łapie drugi oddech i ciągnie do odcinki. Turbo jak ci zdechnie to robi się już nieciekawie. Tu masz 200 bez turbo i nawet gdyby zaczęło ci brakować mocy to masz możliwości podniesienia tej mocy dużo bardziej niż 2 litrówka z Rovera.
_________________ Nie sprzęt, lecz technika czyni z ciebie zawodnika.
Turbo dziura na obrotach nie jest odczuwalna, watpie zeby k20a2 na 2tys rpm rwal kapora jak szalony wiertartka potrzebuje obrotow a do 5,5 tys rpm to za dlugo czekania na buta hehehe
To efekt myślenia właśnie że Vtec jest boski potem zdziwieni że diesel ich dojechał
Mówią że benzyna zaczyna tam gdzie diesel kończy
kwestia tego że jak diesel kończy to zmienia bieg i ciągnie dalej a benzyna dopiero zaczyna ciągnąć w ogóle mając już ładną stratę do nadrobienia
to co łączy w tym przypadku silnik diesla z roverkowską 2.0ti jest turbina a w silniku benzynowym z turbiną jest ten plus że zaczyna trochę wyżej od diesla i sporo szybciej od vteca a kończy już o wiele dalej niż diesel
chociaż kumpel ma 2.0 w s2000 i dość fajnie chodzi ta szlifierka
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ludzie na temat pisac chłopak pyta o co innego a ja powiem tak skoro do civica sie miesci taki silniczek to i do 200 sie zmiesci bo przeciez to niby bracia tylko lukni sobie co z mocowaniem silnika i skrzyni czy to nie bedzie zupełny custom jak z wybierakiem czyli jak w hance jest połaczona skrzynia z dzwignia zmiany biegów i wiele innych spraw ale jest to jak najbardzeij mozliwe widziałem taki filmik na yt w mgzr siedział v tec to była jakaś rajdówka
to i do 200 sie zmiesci bo przeciez to niby bracia
coś nie bardzo, civic nie ma prawie nic wspólnego z 200
skorpion napisał/a:
ludzie na temat pisac
odpowiedzi są jak najbardziej na temat, bo pchać ten motor do 200 to lekko poroniony pomysł. Lepiej kupić honde i dobrac graty tak, żeby to miało prawo działać. A nie przerabiać wszystko od a do z a i tak wynik będzie mocno średni, patrząc na to tak jak slusznie Bociek zauwazyl - bo jest 2,0t.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 13:48
Ten pomysł to przerost formy nad treścią, jak piszeMarkzo, wszystko się da ale po co Zakup samego motoru to już spory wydatek, nie mówiąc o łapach, półosiach itd. Chyba że masz tyle ambicji, kasy i chęci żeby zrobić takiego swapa jako pierwszy w Polszy
Fakt jest taki że to świetny motor z ogromnym potencjałem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum