czesto w temacie drgan pojawia sie wymiana wlasnie tej poduszki - chyba tylko tym sie kierowalem, nie bardzo wiem gdzie szukac przyczyny opisanych drgan
nie znam nikogo kto potrafilby jednoznaczne powiedziec: wymien to i bedzie ok, chyba ze znacie jakiegos "magika" ktory tak potrafi, to chetnie podjade
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Lip 23, 2015 08:52
Nigdy nic więcej mi nie było potrzebne do wymiany tej poduszki jak klucz płasko -oczkowy 15mm i ewentualnie kanał/podnośnik dla wygody. Jak silnik sie poruszy to przy montażu wystarczy go ręką odciągnąć w swoje miejsce.
Wymieniałem w V6i potwierdzam, że wymiana prosta, ale trzeba delikatnie podnieść silnik. U mnie objawy jakie występowały to stukot i delikatne szarpanie przy ruszaniu. Wibracjii nie było. Jeśli dobrze pamiętam, to chyba jeszcze sondę z wydechu musiałem wykręcić bo mi przeszkadzała.
Takie pytanie do was. Wymieniałem dzisiaj olej i przy dokręceniu śruby spustowej lekke dociśnięcie klucza powoduje ruch całego silnika nawet do 3 cm. Silnik się rusza na dużym wkładzie 8. W ubiegłym roku przy okazji rozrządu mechanik mi wymienił ten wkład dopasował jakiś z innego auta. Czy aż taki luz ma tam być na 8 scareface mówił że u niego jest sztywno i jest tylko minimalny ruch silnika. Może po prostu jest tam zbyt miękka guma.
Wożę się ostatnio z podobnym tematem...Objawy...bujnięcia autem przy mocniejszym ruszeniu i puszczeniu gazu (wtedy czasami pojawiało się puknięcie) i delikatne drgania w kabinie na wolnych. Wymieniłem ósemkę, ale drgania na wolnych są bardziej odczuwalne, bujnięcia pozostały, a puknięcia pojawiają się dużo rzadziej. Drążąc temat postanowiłem sprawdzić jak zachowuje się silnik w momencie ruszania...kamerka poszła w ruch...nagrałem krótki filmik co się dzieje pod maską podczas ruszania.
No i okazało się, że silnik wychyla moim zdaniem trochę więcej niż powinien, ale znajomi twierdzą, że OK. Tak czy owak postanowiłem wymienić gruchę, sprawdzę jak będzie po jej wymianie.
adam_26 jak zdejmiesz osłonę silnika na dole to będziesz miał ładny dostęp do 8 żeby ocenić jej stan. Ja jak miałem ją do wymiany to przy zmianie biegów (generalnie dodawanie/odejmowanie gazu, wysprzęglanie) kończyło się szarpnięciem. Może jak dopasował 8 z innego samochodu to włożył za miękką?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum