Forum Klubu ROVERki.pl :: [t-seria] Różnica we wtryskach MJY10023 i MJY100460
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[t-seria] Różnica we wtryskach MJY10023 i MJY100460
Autor Wiadomość
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Paź 31, 2014 11:32   [t-seria] Różnica we wtryskach MJY10023 i MJY100460

Mam pytanie posiadam wtryski MJY10023 czerwone i MJY100460 niebieskie nigdzie nie mogę znaleźć wydajności są sprzeczne informacje, które są wydajniejsze?
Wygląda mi że niebieskie mają być wydajniejsze ale pochodzą z silnika niedoładowanego a czerwone z doładowanego.
Ma ktoś info?
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 31, 2014 11:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 11:21   

Chyba masz odpowiedź:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=866152#866152
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 11:31   

czyli niebieskie z 2.0 bez turbo wydajniejsze, ciekawe dlaczego
czerwone ori turbo 380
niebieskie ori bez 460

no to w razie modów mam czym robić ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 12:08   

Wklepałem to na stronie rimmera

I tak
MJY10023 są do silnika 2.0 Turbo
stosowane w Rover 200/400 to 95r
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID002647
Rover 600
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004065
Rover 800 Early czyli przedlift
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004679
w linku ponizej widać inny numer (621031)może to oznaczenia bosch'a
i po nim cos wiecej znajdziesz
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-MJY10023


oznaczenie MJY100460 wypluwa wiecej aplikacji
Rover Mini
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID000992

Home > MG Car Parts > MG ZS > MG ZS Fuel & Emissions > MG ZS Fuel & Emission 2000 Petrol - 4 Cylinder
Home > Rover Car Parts > Rover 400/45 > Rover 400/45 Fuel & Emissions > Rover 400/45 Fuel & Emission 2000 Petrol - 4 Cylinder
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003498


Home > Rover Car Parts > Rover 600 > Rover 600 Fuel & Exhaust 2000 Petrol Turbo
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004064
jak widać ten też do turbo :roll:


Home > Rover Car Parts > Rover 800 Late > Rover 800 Late Fuel, Exhaust and Emission Systems > Rover 800 Late Fuel and Exhaust 2000 Petrol
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004962
800 poliftowa bez turbo :roll:

I na koniec 800 poliftowa z turbo
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004963

Przepatrzyłem też Workshop manual MK2 do 800 i wydajnosci wtrysków nie znalazlem, jedynie dane do pompy paliwa

Róznią się wydajnością i max cisnieniem pompy
Cisnienie na listwie wtrykowej jest takie samo czyli 3 bar +-0,2bara
Można z tego wnioskować że wiecej paliwa jest wtryskiwane poprzez wydłużenie czasu wtrysku.

A najlepiej to jakbyś zrobił sobie stanowisko i sam zmierzył.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 12:20   

Rimmer nie pokazuje wydajności, a i nie wszystko to prawda - ja mam silnik z 220 coupe turbo i wtryski z końcówką 460, to samo miał u siebie greg-si w 620Ti. Ciśnienie paliwa tez nie do końca tak jak mówisz, bo 220 coupe turbo podaje prawie 5b na listwę wtryskową.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 13:06   

Markzo napisał/a:
ja mam silnik z 220 coupe turbo i wtryski z końcówką 460


W takim razie równie dobrze ja mogę napisać , jaką masz gwarancje że ten silnik z tymi wtryskami wyszedł taki z fabryki ?? miałeś go od nowości ??


Markzo napisał/a:
to samo miał u siebie greg-si w 620Ti


przecież wyżej wkleiłem że 600 z tymi wtryskami wychodziły

Home > Rover Car Parts > Rover 600 > Rover 600 Fuel & Exhaust 2000 Petrol Turbo
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004064
jak widać ten też do turbo :roll:

Co do cisnienia to pisałem ze dane mam z worshopa do 800 i jakby nie było jest to jakiś dowód.
Co do tych 5 barów to nie bardzo chce mi się wierzyć, bo ta wydajniejsza pompa w 800 z turbo ma max 4,2 bara, a mimo to cisnienie na listwie jest takie samo, podaj jakiś dowód :-)

znalazłem jeszcze taki oto post
kolegi flapjck1

"flapjck1 - Wto Mar 23, 2010 02:13
momento
cos namieszalem

w mini tbi jest wtrysk MJY100460, on ma wydajnosc troszke wieksza niz roverkowe a mianowicie 480 ccm/min, byl on tez uzywany w ktoryms dwulitrowym turbo

znalazlem info ze prawie blizniaczy MJY10023 mial wydajnosc 380 ccm

po kolei

w k serii
do 2000 roku bylo MJY100430
po 2000 bylo MJY100640
vvi chyba w pozniejszych tylko MJY100580 - wydajnosc 200 ccm ( za http://www.injectorcleaning.co.uk/flow.htm )

cisnienie 3 bary

co do wtryskow to znalazlem na www.turbominis.co.uk takie zestawienie

00/400
=> 92 (M series) MYJ10011
92=>96 (T nasp) MJY10029
92=>96(T Turbo) MJY10023

600
=>AM246796 (T Turbo) MJY10023
BM246797=> (T Turbo wasted spark?) MJY100460

800
91=>AM152056 (T nasp) MJY10011
AM152057=>230966 (T nasp) MJY10029
91=>230966 (T turbo) MJY10023
96(230967)=>(T Turbo + nasp) MJY100460

MJY100460 also fits
MPI Mini
RT420 T nasp

z ciekawostek

http://www.fiveomotorspor...fuel-injectors/
http://www.rceng.com/technical.aspx
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm"

tak pobieżnie patrząc to potwierdzają sie dane z rimmera

jeszcze link do tematu z którego zassałem cytat
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=32327&highlight=ecumaster+det2
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 14:29   

co do ciśnienia na listwie to na wolnych obrotach i przy listwie z turbo jak i bez turbo wyszło mi 2,8bara ale różnica była że szczytowe po daniu ostro gazu na listwie z 2.0bez turbo wychodziło 5,5bara a na listwie z turbo trzymało max 4,5bara.
Wszystko na pompie z kv6

po zatkaniu powrotu :D pompa napompowała poza skalę licznika licznik do 7barów
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 15:40   

AndrewS napisał/a:
W takim razie równie dobrze ja mogę napisać , jaką masz gwarancje że ten silnik z tymi wtryskami wyszedł taki z fabryki miałeś go od nowości

taką, że tylko 220 coupe turbo występował z fabryczną chłodnicą oleju, rok produkcji części, zestaw mocowań silnika.

AndrewS napisał/a:
Co do cisnienia to pisałem ze dane mam z worshopa do 800 i jakby nie było jest to jakiś dowód.
Co do tych 5 barów to nie bardzo chce mi się wierzyć, bo ta wydajniejsza pompa w 800 z turbo ma max 4,2 bara, a mimo to cisnienie na listwie jest takie samo, podaj jakiś dowód

nie musisz wierzyć, ja po prostu zmierzyłem porządnym manometrem - niecałe 5 barów przy dodawaniu gazu na postoju.

Wtryski z R są popularne wśród tunerów, własnie te z końcówką 460 z racji dużej wydajności :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 16:35   

U mnie w obu turbawkach są wtryski z końcówką 23 a nie 460.
600`ka z tego co wiem po lifcie miała 460.

Nikt tak na prawdę nie sprawdzał wydajności wtrysków 23 i 460. Wszystko brane jest gdzieś tam z czeluści internetu która z prawdą mija się bardzo często.
Dlatego jak już było wcześniej, lepiej zbadać ile faktycznie mają wydajności jedne i drugie wtryski.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
skorpion 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 91



Wysłany: Sob Lis 01, 2014 17:11   

a ja jeszcze nasune pytanie czym sie rozniły wtryskiz 2.0ti 200 i 180?
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 17:17   

skorpion, niczym :)
Mam 2.0T 200km z 600`ki, wtryski 23, w R800 też 2.0T ale 180km i wtryski są takie same. Dodam że oba auta seryjnie mają takie samo doładowanie (0,55b).
Zastanawiam się gdzie jest różnica.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 17:58   

może dostosowanie skladu spalin do norm euro :roll:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 18:21   

AndrewS napisał/a:
może dostosowanie skladu spalin do norm euro :roll:

Raczej na pewno nie bo 180KM i 200KM szły równolegle.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 23:32   

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=91711
nie wiem, czy to nie jest różnica między 180 a 200, ale ręki sobie nie dam uciąć ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Nie Lis 02, 2014 08:53   

Teraz moje pytanie poboczne mianowicie czy wszystkie t16 miały skrzynie z torsenem i czy to prawda że 220 miały typ A a już 620 typ B ?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 02, 2014 09:20   

Dobra, nie wytrzymałem i polazłem sprawdzić co mam :P i tak, wtryski mam CZARNE i końcówkę numeru 23. Pytanie - czemu są czarne :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Lis 02, 2014 10:17   

Markzo, jak malowałeś pod maską wszystko na czerwono o wtryskach zapomniałeś :D



[ Dodano: Nie Lis 02, 2014 10:17 ]
BigBoyPL napisał/a:
Teraz moje pytanie poboczne mianowicie czy wszystkie t16 miały skrzynie z torsenem i czy to prawda że 220 miały typ A a już 620 typ B ?


z tego co wiem to oryginalnie we wszystkich 2.0turbo był torsen albo taki albo taki a stan faktyczny jest zależny od tego czy "nasi tu byli"
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 02, 2014 10:23   

Kozik napisał/a:
Markzo, jak malowałeś pod maską wszystko na czerwono o wtryskach zapomniałeś


:haha: :rotfl: :hahaha: dooobre :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 02, 2014 10:25   

Markzo napisał/a:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=91711
nie wiem, czy to nie jest różnica między 180 a 200, ale ręki sobie nie dam uciąć ;)

Koła kompresji są takie same? Jeśli tak to otwór przez który idzie NADMIAR spalin nie może mieć wpływu na moc która jest generowana przez turbinę.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 02, 2014 10:47   

greg-si napisał/a:
Jeśli tak to otwór przez który idzie NADMIAR spalin nie może mieć wpływu na moc która jest generowana przez turbinę.

nie chodzi o otwór a o wydatek spalin, pisałem to tam....
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów R 420 SD + IC od SDI - jaka różnica ?
michu1123 Tuning mechaniczny 16 Czw Lut 19, 2009 16:22
piter34
Brak nowych postów [MG zr]sprężyny ZR i 200 jest różnica wysokosci?
scorpion Tuning mechaniczny 18 Czw Gru 29, 2011 17:13
marcinmarcin
Brak nowych postów ROVERek CDT vs BMW 320D jaka roznica
skrzypol Tuning mechaniczny 33 Pon Sie 16, 2010 09:44
apples
Brak nowych postów Różnica w wałkach 1.4 1.6 1.8 serii K I WIELKOŚCI ZAWOROW
stachu57 Tuning mechaniczny 1 Czw Paź 11, 2012 10:16
rafalrz1989



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink