Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem po naprawie alternatora.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem po naprawie alternatora.
Autor Wiadomość
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lut 16, 2012 15:41   

MiReK, jakim cudem? To jakoś mi się nie chce wierzyć... :roll: :shock:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 16, 2012 15:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Czw Lut 16, 2012 16:25   

MiReK, są dwa paski.Jeden główny, napędzający alternator i pompę wody (jest tam jeszcze napinacz i rolka pośrednia) i drugi napędowy klimatyzacji.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 16, 2012 16:36   

Czyli ten krótki który mi wymienili (a razcej chcieli wymienić,bo teraz wożę go w bagażniku) 5PK875,jest do alternatora i pompy wody,a ten długi 5PK2030 do klimatyzacji?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Czw Lut 16, 2012 16:50   

MiReK napisał/a:
Czyli ten krótki który mi wymienili (a razcej chcieli wymienić,bo teraz wożę go w bagażniku) 5PK875,jest do alternatora i pompy wody,a ten długi 5PK2030 do klimatyzacji?


Masz foto na pierwszej stronie jak to wygląda ;)
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Czw Lut 16, 2012 16:53   

MiReK napisał/a:
a ten długi 5PK2030 do klimatyzacji?
odwrotnie
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 16, 2012 17:01   

Hmmm,to trochę dziwne,bo po wymianie jak buczało,to ściągli mi ten krótki pasek i przestało buczeć ale świeciła wtedy też kontrolka ładowania,więc z racji tego że buczenie ustało postanowili założyć na razie ten stary(cały czas mówimy o tym krótkim).Czyli wychodzi na to że buczenie było z paska napędzającego klimatyzację,tylko klimatyzację napędza ten pasek? W takim razie jakie powinien mieć oznaczenia? Czy 5PK875 jest dobrym rozmiarem i kupić taki sam tylko innej,lepszej firmy?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lut 16, 2012 17:38   

MiReK, aaa, o tym mówisz... To przecież było pisane, że są dwa i ten krótki jest tylko od klimy. Drugi napędza całą resztę. Alternator, pompę wody, pompę wspomagania...
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 17, 2012 21:28   

SeniorA napisał/a:
MiReK, są dwa paski.Jeden główny, napędzający alternator i pompę wody (jest tam jeszcze napinacz i rolka pośrednia) i drugi napędowy klimatyzacji.


Jaki zatem powinien być prawidłowy rozmiar tego krótkiego paska?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
darox 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 38
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 18, 2012 10:45   

Cześć

Pasek krótki 5PK875

Pasek długi 5PK2030
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 18, 2012 15:22   

Dzięki bardzo :mrgreen:
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Wto Lis 11, 2014 18:42   

hej,

Czyli w roverze cdt są dwa paski ?

Jeden od klimy a drugi od pomp i alternatora ?

To jak w takim razie wygląda sprawa z rolkami napinającymi i prowadzącymi ile ich jest ? bo ja doliczyłem się jednej prowadzącej i napinającej od paska dłuższego i jednej napinającej od klimy dobrze myślę ?? czyli razem jest 3 ??
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Wto Lis 11, 2014 18:50   

Balas87 napisał/a:
bo ja doliczyłem się jednej prowadzącej i napinającej od paska dłuższego i jednej napinającej od klimy dobrze myślę czyli razem jest 3


Dokładnie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] samodzielna wymiana alternatora - problem
borsuk88 Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Kwi 21, 2022 20:39
j_zuzia
Brak nowych postów [R75] Problemy po naprawie HGF
deko77 Rover serii 75, MG ZT 5 Wto Lip 14, 2009 15:20
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Układ chłodzenia po naprawie HGF
Orint Rover serii 75, MG ZT 16 Wto Maj 24, 2011 13:47
Orint
Brak nowych postów [R75] Czy to ślady po naprawie blacharskiej?
mike-l Rover serii 75, MG ZT 25 Sob Kwi 03, 2010 16:08
des
Brak nowych postów [R75] Tyrkotanie z rurek klimatyzacji po naprawie
cabal Rover serii 75, MG ZT 27 Pon Lis 02, 2015 14:36
cabal



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink