Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Synchronizacja - EWS-3
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Synchronizacja - EWS-3
Autor Wiadomość
PASJA 



Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 5



Wysłany: Pon Paź 01, 2012 18:52   

:bezradny: BMWScanner to tak jak INPA :(
Łączy sie tylko z EWS sterownika silnika nie widzi .
Sterownik MOTOROLA z CAN NNN00500
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 01, 2012 18:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Paź 01, 2012 21:24   

A to gdzie te błędy masz w EWS czy w ECU?
W sumie jeszcze tego tematu nie przerabiałem...

U mnie INPA z ECU zagadała, ale ile oni tam sobie pogadali ? :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
PASJA 



Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 5



Wysłany: Wto Paź 02, 2012 11:42   

Gdyby to był Rover 75 2.0 CDT to INPĄ łączy sie bez problemu z silnikem immo bo wtedy EWS i ECU są z BMW a to jest Rover 75 1.8Turbo EWS siedzi z BMW a sterownik silnika MOTOROLA z rovera :sad:

[ Dodano: Wto Paź 02, 2012 12:42 ]
Ze sterownikiem silnika łączę się innym testerem ale on niema funkcji synchronizacji .
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Paź 02, 2012 11:46   

Rozmawiałem dzisiaj z roadking i on twierdzi, że jego benzyna (aczkolwiek nie pamiętam jaką ma) łączy się z ECU PASoftem ;) Zastanawiam się gdzie te kody siedzą w sterowniku silnika?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
PASJA 



Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 5



Wysłany: Wto Paź 02, 2012 12:14   

W sterowniku silnika jest błąd immo a w ews błąd funkcji reset .
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Paź 02, 2012 13:36   

I PA Soft nie może skasować tego błędu RESET z EWS3?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Bulkake 



Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 4



Wysłany: Pon Paź 15, 2012 20:33   

Rovery łączy sie dobrze inpa z odpowiednio zmodyfikowanymi plikami. EWS to praktycznie 100% zgodność z bmw. Inne stery są podobne ale zwykla inpa ich nie polaczy - bledy w COAPI.
 
 
PASJA 



Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 5



Wysłany: Pon Paź 15, 2012 20:40   

A gdzie można dostać taką inpa z odpowiednio zmodyfikowanymi plikami ?
Oczywiście nie za darmo :roll:
 
 
belialek 



Dołączył: 15 Cze 2013
Posty: 72
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Sty 12, 2015 09:53   

Witam,

Trochę stary temat, ale jak dla mnie aktualny - czy ta cała INPA da radę podłączyć się pod poduszki powietrzne w moim benzynowym R75'99 1.8 bez turbo, czy takie przyjemności to tylko dla dieselków? Ewentualnie jaki kabel/program byłby w stanie to zrobić?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Sty 12, 2015 10:45   

Zależy od modułu i czy na pewno sterownik chce rozmawiać... może jest uszkodzona komunikacja z nim.

Ja spotkałem się z dwoma rodzajami sterowników i oba się łączyły z INPA. Zarówno w benzynie jak i dieslu. Niestety, to nie jest takie "klikalne" zawsze. Czasami trzeba się dostać do sterownika od kuchni INPY czyli programów pobocznych, które np. wzbudzą sterownik, wprowadzą go w stan diagnostyki, itp. itd.

Jak chcesz czegoś co ogarnie więcej modułów w Twoim R - możesz kupić AutoCom'a.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
belialek 



Dołączył: 15 Cze 2013
Posty: 72
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Sty 12, 2015 10:55   

Oj, z tego co widzę to już zabawa za ponad 1000 PLN... Zobaczę najpierw ten kabel INPA - w sumie jedyne co chcę osiągnąć to diagnostyka poduszek.

Generalnie jeden mechanik korzystając z różnych (i chyba nie do końca legalnych) programów/kabli podłączył się pod moje auto, odczytał parametry/błędy ale nijak nie był w stanie zagadać do poduszek. Może sam moduł poduszek jest uszkodzony/wyjęty czy coś - można to jakoś sprawdzić, ew. wymienić czy to siedzi zintegrowane w komputerze?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sty 12, 2015 14:03   

pewnie nie wiedział, że trzeba po pinie 8. Moduł poduszek jest osobno.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
belialek 



Dołączył: 15 Cze 2013
Posty: 72
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Sty 14, 2015 13:06   

A mógłby kolega jakoś rozwinąć myśl? Czy dla mechanika informacja "trzeba po pinie 8" powie wszystko?
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 14, 2015 14:20   

sTERYD napisał/a:
pewnie nie wiedział, że trzeba po pinie 8. Moduł poduszek jest osobno.

pewnie miał na myśli interfejs AutoCom, który ma możliwość wyporu połączenia między pin 7, a 8. Ale pewnie inne interfejsy robią to automatycznie, jak nie uda się 7 to spróbuje 8
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sty 14, 2015 14:40   

a w niektórych np KTS trzeba fizycznie wpiąć się w konkretny pin gniazda.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
JacK 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 246
Skąd: Białystok



Wysłany: Sro Sty 14, 2015 20:07   

kolego ja mam auto coma i u mnie jest diesel z 2004r i z poduchami się nie łączy
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sty 14, 2015 20:37   

coś musisz robić nie tak.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Synchronizacja kluczyka
deko77 Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Mar 29, 2009 16:52
SeniorA
Brak nowych postów [ROVER75] synchronizacja kluczyka po wymianie akumulatora
Marek108 Rover serii 75, MG ZT 6 Pią Wrz 02, 2016 18:52
sknerko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink