Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Pompa paliwa MG ZT cdti 2005r
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Pompa paliwa MG ZT cdti 2005r
Autor Wiadomość
szklany 



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 22
Skąd: zabrze



  Wysłany: Pią Mar 13, 2015 18:15   [MG ZT] Pompa paliwa MG ZT cdti 2005r
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Witam
Mam problem autko kreci sie do 3000rmp i koniec jest molowate, po podlaczeniu pod kompa wyskoczyl blad p1260. Wszystko wskazuje na uszkodzona pompe przy aku ale autko jej nie posiada i tu mam problem, bo jak niema tej pompki to w baku musiala by byc chyba jakas inna niz ta normalna i nie umiem jej nigdzie dostac.
Z gory dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez szklany Sob Mar 14, 2015 08:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 13, 2015 18:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Pią Mar 13, 2015 18:44   

zagladales pod samochod sprawdz dokladnie bo moze byc zamontowana pod podloga ale msi tam byc bo w baku jest tylko przelewowa i watpie zeby ja ktos podmienil tym bardziej ze cisnienie w ukladzie powinno miec ok 4 bar a jak wiadomo im dalej tym cisnienie szybciej by spadalo dlatego tez montuje sie te pompy jak najblizej pompy cr :) troch lizlem juz tego tematu:-D
 
 
szklany 



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 22
Skąd: zabrze



Wysłany: Pią Mar 13, 2015 20:35   

Tak sprawdzalem pod samochodem, oglnie to sprawdzilem cala droge od baku do filtra i niema nigdzie pompy i niewyglada zeby ktos cos tam grzebal tyko jak by to w orginale tak bylo
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pią Mar 13, 2015 21:17   

bo po 2005 nie było pompki przy aku tylko w baku i cr
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
szklany 



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 22
Skąd: zabrze



Wysłany: Sob Mar 14, 2015 08:35   

Ale to w baku sa dwie pompy czy jedna ?? jak jedna to na pewno inna niz przed 2005r
 
 
RYCHO35 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 85
Skąd: Tarnowskie Góry



Wysłany: Sob Mar 14, 2015 09:49   

finalshare napisał/a:
a jak wiadomo im dalej tym cisnienie szybciej by spadalo

liźnij temat jeszcze raz- ciśnienie musi być wszędzie takie samo, to trochę fizyki- i nie ma znaczenia gdzie jest pompa, jeśli przy pompie jest ciś np 500 bar to przy wtryskiwaczu też musi być 500 bar ,
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10928
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Mar 14, 2015 13:52   

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001964
nr 4 wersja druga, czyli single pump unit. Aczkolwiek sama pompka może być taka sama.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Sob Mar 14, 2015 15:08   

nie będe sie spierał ;)
 
 
szklany 



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 22
Skąd: zabrze



Wysłany: Sob Mar 14, 2015 16:21   

Tylko teraz dostać gdzieś taka pompę w Pl
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Mar 15, 2015 14:54   

jeśli jest jedna w baku to napewno nie taka sama jak w wersji z pompą przy akumulatorze bo tam ta pompka nie podaje paliwa tylko sobie przelewa
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Mar 15, 2015 15:48   

nie dam siebie reki uciąć ze mam racje, ale jak robiłem przy pompach to pamiętam, ze ta pompka w baku podawała paliwo , tylko słabo
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Nie Mar 15, 2015 21:20   

pompa powinna dawac ok 4 bar, a u mnie są dwie i ta wlasnie w baku podaje niskie cisnienie(pompa przelewowa) jak nie znajdziesz nowej to mozesz to przerobic na taka jak jest u mnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Wysprzęglik] i pompa czy jak? Rover 75 tourer cdti 2.0 2001
selectorink Rover serii 75, MG ZT 1 Wto Cze 04, 2013 00:48
MaReK
Brak nowych postów [R75] Pompa paliwa
Miras31 Rover serii 75, MG ZT 7 Czw Sie 13, 2009 14:15
Rowan
Brak nowych postów [R75] Pompa paliwa
Adrian75 Rover serii 75, MG ZT 12 Pon Maj 23, 2016 10:40
huberto8
Brak nowych postów [75]1.8T pompa paliwa
kister81 Rover serii 75, MG ZT 1 Wto Sty 14, 2014 23:06
sebkra
Brak nowych postów [i]pompa paliwa cr
Kuba93 Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Lis 13, 2017 00:15
MaReK



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink