ja mam tył od środka piasty do rantu nadkola 40 cm a przód to tak jak pisałem ok 38. Sprężyny są całe skorodowane ale w jednym kawałku i nie wiem czego auto ma takiego nura z przodu. Ciekawy jestem czy ma ktoś diesla z 40centymetrowym prześwitem z przodu
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 21, 2015 19:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
niestety nie, a cięzko coś będzie odczytać nawet jeśli coś na nich zostało. jedną miałem pękniętą i zmieniłem awaryjnie kupioną od diesla. odpukać po wymianie stoi równo
aha..... więc ja mam pewnie przepracowane albo od mg bo siedzi. no nic bede szukać sprężyn do diesla tylko czy te zamienniki sa coś warte czy lepiej jakąś dobrą używkę....
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Nie Mar 22, 2015 10:13
Ja też borykam się z tym problemem , jednak zastosowałem tymczasowy półśrodek w postaci gum wkładanych między zwoje sprężyny. Auto podniosło mi się na tyle że nie czepia podwoziem w czasie jazdy. Przód obecnie z gumami 39cm , tył bez gum 39,5cm ( od środka piasty do błotnika). Półśrodek wiąże się z pogorszeniem komfortu ( krótszy skok sprężyny) , słychać jak przejeżdżam przez wszystkie nierówności , kiedyś autko przepływało bezgłośnie. Ale nie muszę specjalnie zwalniać na nierównościach z obawy że zarysuję podwoziem.
pablo, sprawdź sobie czy Ci osłona silnika nie wisi. Bo ja swego czasu nią szorowałem. I weź pod uwagę rozmiar opon jakie masz. Bo widzę, że masz 15" i mniejsza śśrednica koła też Ci auto obniży
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Nie Mar 22, 2015 10:34
Opony mam 15" , osłona dobrze przykręcona, zmieniałem nawet wkręty i blaszki do osłony bo mi opadała z jednej strony. Między najniższym punktem osłony silnika a nawierzchnią mam teraz 10 cm. Przed zastosowaniem gum miałem 8,5 cm. Z przodu mam całe sprężyny a z tyłu wymieniałem bo miałem pęknięte obie.
Czytając twój temat wziąłem metrówkę i zmierzyłem jak u mnie przód stoji! Wiec ja mam niecałe 39 cm od środka piasty do błotnika ! Na 16 calowych kolach prześwit miedzy silnikiem a ziemia byl spory a teraz na 18 jest jeszcze wiekszy
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Mar 22, 2015 11:54
MatiNitro napisał/a:
Bo widzę, że masz 15" i mniejsza śśrednica koła też Ci auto obniży
to nie jest prawda, 205/65/15 mają największą średnicę.
pablo napisał/a:
Opony mam 15"
jakie ?
borsuk88 napisał/a:
Na 16 calowych kolach prześwit miedzy silnikiem a ziemia byl spory a teraz na 18 jest jeszcze wiekszy
to samo pytanie na jakich ? , bo na średnicę koła wpływa pełny wymiar opony ,w szczególności tzw. profil opony. Różnice są minimalne i mają mały wpływ na wysokość auta, bo średnica zewnętrzna koła ma być zachowana i zgodna z danymi technicznymi auta.
Wiec tak 16 -225/65 a18 -225/45 i właśnie zmierzyłem średnicę obydwóch kół i są praktycznie identyczne ok64cm! Wiec moje wrażenie ze na 18 stoji wyżej bylo tylko złudzeniem!
kupiłem go na takich 16 z taką oponą i zimą bajka super się jeździ!18-stki kupiłem teraz na lato od mg zt - a jak wiadomo zt i r75 mają wiele wspólnego - a na 18-stkach prowadzi się super
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum