Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Synchronizacja wycieraczek
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Synchronizacja wycieraczek
Autor Wiadomość
SupportOnline 



Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 3



Wysłany: Pon Maj 04, 2015 08:16   [R620] Synchronizacja wycieraczek
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam,

wczoraj jadąc A4 miałem dziwne zdarzenie a mianowicie kiedy uruchomiony zostal spryskiwacz w celu usuniecia nadmiernej ilosci owadow z szyby, wycieraczki sie zakleszczyly a dokladnie ich piora. Tak jakby opor powietrza przyspieszyl ruch wycieraczki od pasazera i piora zostaly ze soba zlaczone. Piora wycieraczek zostaly rozlaczone. Ale przy probie sprawdzenia pracy wycieraczek, efekt byl taki ze wycieraczka od strony kierowcy szybciej ruszala niz ta od pasazera. Chcac to wyrownac recznie przesunelem wycieraczke od pasazera tak aby pracowala ona rowno z druga. Efekt jest taki ze po kilku machnieciach, wycieraczki znow nie rowno pracowaly wzgledem siebie. Po tym manualnym ustawieniu pozycji wycieraczki, teraz jak wlaczam je, efekt jest taki ze od strony kierowcy wycieraczka pracuje normalnie a od pasazera silniczek probuje ja przesunac po szybie ale bez skutecznie. Jezeli podniose wycieraczke od pasazera i wlacze wycieraczki to wowczas ramie wycieraczki sie przesuwa, ale jak juz jest na szybie to tak jakby brakuje jej mocy aby ja przesunac po szybie.

Macie jakies pomysly co sprawdzic i jak mozna ta usterke wyeliminowac? Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 04, 2015 08:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 09:05   

Sprawdź czy śruba mocująca ramię do mechanizmu się nie poluzowała, ramie mocowane jest na wieloklinie, jeśli śruba popuściła to efekt będzie taki jak piszesz, mógł się jeszcze wyrobić sam wieloklin ale to raczej mało prawdopodobne.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
CorossioCivico 



Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 13
Skąd: Elbląg



Wysłany: Wto Maj 05, 2015 22:38   

Uszkodzenie wieloklinu jest możliwe :razz: Niechcący w zimie zostawiłem włączone wycieraczki i następnego dnia przy zapłonie zapomniałem i obróciły się na wieloklinie. Mocniejsze dokręcenie ich trzyma do dziś. :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Przełącznik wycieraczek - były takie ?
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Lis 28, 2013 17:51
kruszan
Brak nowych postów [R620di] Pierwszy Bieg wycieraczek - Problem
Matbia Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Maj 25, 2011 17:05
Fargo80
Brak nowych postów [R620] Czy części od R400 pasują do R620?
SupportOnline Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Cze 09, 2013 10:36
tronsek
Brak nowych postów [R620] Kłopot ze spalaniem gazu w r620
szags Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Paź 22, 2007 22:39
piter34
Brak nowych postów [R620] Problem z tylna klapa w R620
Chodzi o zalozenie z R600(po kolizji)
lu_cky Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Paź 11, 2009 19:30
marthinez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink