Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 72 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto Cze 30, 2015 22:24
Witaj Longer86!
Jak tam u ciebie postępy przy podnoszeniu mocy i ciśnienia?
Też mam mapki od Marka i jest całkiem dobrze, ale w okolicach 3 tys. obrotów. Z dołu jest słaby... Jak auto znosi podniesione ciśnienie? Podlałeś wiecej paliwa aby wydobyć więcej kucyków?
Pozdr!
_________________ MagicRover
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 30, 2015 22:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Torbra wtrące coś do tematu jak ktoś chce pchać do tego silnika inne turbo to bezsens
jak ktoś chce stare turbo w wersji p&p to wkraczamy na temat hybryd turbin
garretty mają to do siebie że ori turbo można poskładać na innych gratach tzn. Wstawić większy wirnik i o większej ilości łopatek i np o ostrzejszym kącie i uzyskać efekty jak na większym turbie bez zabawy z przeróbkami dolotu czy wydechu
koszt takiej operacji dla osoby z ulicy ~1500 zł
Jakby ktoś był zainteresowany to pisać bo mam kontakt dobry w tym temacie i można upust spory jeszcze wynegocjować
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tutaj tuners, mała uwaga, większość 75/ZT o ile nie wszystkie śmigają na jakiejś suszarce mitsubishi, a z osób mi znanych jedynie Marek twierdzi ze ma garetta, ale sam nie jest pewny. Co do mocy pisałem z angolami i wyciągają 160KM na samej mapie, ale z Mareckim jesteśmy co raz bliżej rozwiazania
Witam!
Wynalazles twój post gdzie wspominasz ze jeżeli ktoś byłby chętny do założenia torba w swoim mg może śmiało do cb pisać. Nawet widzę ze jesteśmy z jednych okolic. Mam na oku 1.8 160km i ciekaw jestem jaki byłby koszt założenia torba do tego autko. Przez myśl tez przeszedł mi diesel i ta sama operacja.
Pozdr
Punx teoretycznie można zrobić to co Marek u mnie - podlać dół. Co do turbo to niby przy MBC łapie trochę niżej (z zaznaczeniem TROCHĘ) - najlepiej żeby Long to potwierdził jak zauważył różnicę. Na VNT nie ma miejsca więc co najwyżej zmiana geometrii łopatek - ale wtedy z kolei zapewne góra ucierpi (tak źle i tak niedobrze). Ideałem by było wsadzić drugie mniejsze turbo dmuchające od dołu ale znowu - brak miejsca.
Zauważ jeszcze, że jakieś większe modyfikacje niosą za sobą problemy - dwumas, skrzynia i wał dostają po A to już niesie ze sobą wyższe koszta niż turbo.
Ja tak tylko teoretycznie zapytałem, u mnie w automacie to i tak dobrze się od dołu pociska, na światłach tylko czasami BMW jakieś szybciej ode mnie wystartuje ... dwumasy nie mam, ale nie ma tez co przeciążać skrzyni już i tak dostaje przy moim stylu jazdy i mapach na CDTi. Jedno co mogę potwierdzić to styl jazdy przy automacie ma mały wpływ na zużycie paliwa, jeśli nie używa się trybu S(port) to czy będę jeździł jak emeryt czy pociskał z kopyta to spalanie rożni się o 0,5L na 100km. Po mieście góry w zasadzie się nie używa (automat) w zwykłym trybie przy 2200rpm i tak zmienia biegi ... ale ciekaw jestem czy takie 150-160KM to automat jeszcze by pociągnął czy to już zabójstwo dla tej skrzyni ?
Fajnie jakby taka zmiana map pozwoliła na prace na biegu jałowym przy wyższych obrotach niż 850rpm, np. 1000-1100rpm to już zupełnie inne wibracje w klekocie.
Jowi mówił mi ze 850rpm to max dla automatu. No nie do końca bez seansu od ok 980rpm znika problem wibracji. Odczuwalne wibracje (drganie budy/podłogi) ok 1050rpm prawie całkowicie zanika, przynajmniej tak jest w moim aucie.
Osobiście wole jak sobie delikatnie powibruje choc nie dręczy mnie ten problem niż ludzie mieli by sie na mnie patrzeć jak na czubka w wyjący aucie. Nie próbowałem, ale na 99% idzie wyregulować dawkę paliwa dla jałowych obrotów, a jowi mówi ze max bo na tym kończą sie możliwości gotowych ustawień T4, a ja mowie o mapach w ECU... Mogę to sprawdzić przy chwili wolnego
Tylko ja nie mam jak jej potem wgrać, do Ciebie mam trochę daleko (150km). Owszem sflashowalem trochę "epromow" w życiu ale to były tylko płyty główne (kilkadziesiąt) i male ryzyko kosztowe w razie niepowodzenia. Samochodu wole samodzielnie nie ruszać.
Dobra bo coś w temacie się ruszyło, wszystkie programy "turbiniarzy" podają mi że w cdti r75/zt jest garrett gt2056 ... sprawdziłem teraz po allegro i rzeczywiście są tabliczki znamionowe z td026 misiubisi a w 1.8t garretty pytanie czemu w programach jest to podawane jako jedna ?
Nic dowiem się ocb i dam znać
Co do skrzyni automata w różnych konfiguracjach występowała w różnych samochodach ale instrukcja podaje nie przekraczać 350nm
teraz co do tego jak zmierzyć automat ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Automat zmierzysz na hamowni drogowej, zakładają dynks na koło i potrzebujesz odcinek prostej drogi. Na zwyklej jak na zlocie nie zmierzysz, co innego gdybyś miał automat z reczna zmiana biegów, wtedy możesz zmusić skrzynie do utrzymania biegu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum