Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] jaka turbina podejdzie?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] jaka turbina podejdzie?
Autor Wiadomość
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 02, 2015 20:21   

NA rolkowej też zmierzysz :) na drogowej to się mierzy 4x4, chociaż już chyba są hamownie na 2 osie ....
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 02, 2015 20:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 02, 2015 20:36   

Na drogowej mierzyli 4x4 bo podwoziowki mieli pewnie na 1 oś. Ale prawda jest taka, że na drogowej zmierzysz wszystko. Z lepszym efektem niż na rolkach.

Co do Nm wg znanych mi informacji jeżdżą zt i 75 z mocą w granicach 160/170KM i 400Nm
_________________
75 Red Edition
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 02, 2015 20:47   

ale zapewne w manualu ?
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 02, 2015 20:51   

Automaty są dla dziadków :p musialbym poszukać ale zapewne większość w manualach, były zt cdti z automatami?
_________________
75 Red Edition
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 02, 2015 20:54   

A tam nie znasz sie dla żadnych dziadqw! A dla wygodnickich takich jak ja :)

Jak ktoś lubi manualną obsługę to niech sobie jeszcze zamieni elektryczne szyby na korby, elektryczny szyberdach na manualny i pod żadnym pozorem nie montuje elektrycznie składanych luster czy elektrycznych foteli a w ogóle po co mu rozrusznik niech se korbę wstawi będzie miał full manual :)

Czuje się urażony idę napić się pryty ...
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 02, 2015 20:55   

Były Long.

Tak w sumie chętnie bym przygarnął automat dla siebie (tak wiem... stary już jestem ;) ) ale z dwojga wole większą moc :p

Chociaż znowu nasz manual lipny jest. Braknie tego 6-biegu.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 02, 2015 20:57   

Trzeba doprogramowac 6tke w sterowniku :) jako wirtualny bieg w automacie czy jak sie to tam nazywa - nadbieg ?
 
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Lip 03, 2015 10:31   

prebenny napisał/a:
Były Long.

Tak w sumie chętnie bym przygarnął automat dla siebie (tak wiem... stary już jestem ;) ) ale z dwojga wole większą moc :p

Chociaż znowu nasz manual lipny jest. Braknie tego 6-biegu.


A po co Ci 6 bieg skoro nie jezdzisz szybciej niz predkosci autostradowe ? :P
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 03, 2015 23:45   

Bo na 5 przy 160 pali ponad 8l na 6 byłby co najmniej litr w dół.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 04, 2015 07:45   

Jadac takie powiedzmy 160, mam 3tys obrotów, z 6 biegiem bylo by przyjemniej, tym bardziej ze przy tych 160 on nadal ma ochotę na więcej... Zwłaszcza w obecnym ustawieniu :p
_________________
75 Red Edition
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Lip 04, 2015 11:25   

To może lepiej w jakiś sposób wydłużyć przełożenia?

Nie wiem jak u Was w Roverach, u mnie np. biegi są dość krótkie, co z jednej strony jest zaletą, a z drugiej wadą.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 04, 2015 11:54   

J0zek a jakos to znaczy jak? Bo to dość karkolomny pomyśl
_________________
75 Red Edition
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Lip 04, 2015 13:56   

Nie jestem mechanikiem oraz znawcą motoryzacji, więc nie wiem, natomiast jest XXI wiek, więc na pewno sa jakieś firmy specjalizujące się w skrzyniach oraz przełożeniach itp.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 04, 2015 15:10   

Oczywiście ze wszystko pewnie idzie zrobić... Ale koszty tego byly by pewnie zabójcze
_________________
75 Red Edition
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 04, 2015 15:32   

Lepiej se qpić za ok 40k pln srejtona V8 i skończy się narzekanie na brak mocy. Co benzyna to benzyna zwłaszcza taka co lubi gazowanie i mieści duży 85L zbiornik w miejsce koła.
 
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Lip 04, 2015 17:36   

Albo trochę taniej i Rover/MG V8 po przekładce, a i mocy równiez nie brakuje :)
 
 
piotrek1000 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 253

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 04, 2015 22:37   

j0zek napisał/a:
Albo trochę taniej i Rover/MG V8 po przekładce, a i mocy równiez nie brakuje :)


Patrząc na ceny i dostępność części do R/MG v8 to średni pomysł.
_________________
Był: Mercedes W124 300CE, Rover 75, 45,Jest Lexus ES330, Mitsubishi Pajero Pinin, Volvo V
50 t5
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 05, 2015 03:59   

Części dopasujesz z forda zapewne.

Ale nie o to chodzi żeby kupować V8 tylko zrobić coś sensownego z naszym klekotem.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 05, 2015 09:34   

Ale co tu sensownego można zrobić, ten silnik w BMW brzy innej turbinie miał 150KM, jak mi tuner chipował to stwierdził że te 150KM to jest max bezpieczna moc dla tego silnika wszystko powyżej to już ryzykowne jest.

Do tego to lujowe tłumienie drgań w klekocie 75 :(
 
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Lip 05, 2015 14:45   

170 byłoby extra, ale cóż..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Turbina - typ
hvil Tuning mechaniczny 64 Pią Lut 12, 2010 23:00
Gość
Brak nowych postów [MG TF] Turbina
Creme Tuning mechaniczny 27 Pią Maj 24, 2013 20:46
flapjck1
Brak nowych postów [R25] Turbina + Stożkowy
TOREK513 Tuning mechaniczny 32 Pon Lis 19, 2012 15:49
piotrekcrash
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400 1.6si] turbina
serwacy82 Tuning mechaniczny 3 Pon Cze 13, 2011 15:16
szoso
Brak nowych postów Turbina w MGTF160
MGTF160 Tuning mechaniczny 18 Nie Lip 29, 2007 01:13
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink