Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam mam R75 2.0 cdt 2.0 116km z 1999 mam pytanie wie ktoś może na jakie ciśnienie działa pompka paliwa podprogowa ta przy aku. Bo moja obecna mi pada i chce kupić ale są 2 rodzaje zamienników bo nie dam 700zl za oryginał. Ciśnienia w zamiennika to 4 i 5 bar. Wiec która wybrać.
_________________ Jeszcze 1 niespodziewana akcja i pójdzie do ŻYDA!!!
Człowiek z Huty wyjdzie.... ale Huta z człowieka nigdy!
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 27, 2015 06:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak planujesz podnieść moc, a może masz już podniesioną to zawsze kupuj tę z większym ciśnieniem. Tego ciśnienia nigdy za wiele, zwłaszcza w wyższej partii obrotów, a szczególnie jak padnie pompka w baku
Od niektórych BMW pasowały chyba pompy i one miały 5bar tłoczenia.
Tylko zamienniki, nie trzymają tych parametrów, a jak się zdarzy to tylko przez pierwsze kilka godzin pracy Potem spada.
Ja chciałem założyć pompę universalną (7bar) ale niestety fi dolnego króćca było tak wielkie, że paliwo zostawało tam, a nie szło w górę W rezultacie mam tani zamiennik (ponoć hiszpański) i reweleacji nie ma. Przy mocniejszej mapie zdarza się załapać check'a związanego właśnie z tym faktem.
Jak ktoś ma kasę i chce zrobić porządnie powinien zakupić fabrycznego pierburga, który na swojej obudowie ma napisane Made in Poland
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum