U mnie w SRS takie błędy wyskakują, kasowanie nie pomaga.
masz błąd 9000 - tego błędu nie da sie usunąć.. zawsze bedzei powracacał.
Prawdopodobnie sterownik jest uszkodzony, albo naprawa sterownika albo wymiana.. A świeci się na stałe kontrolka poduch ?
klimasonor napisał/a:
W ABS mam błąd
Usuwam ten błąd... w sensie wywalanie sie programu..
adam_26, super Ale to niczego nie przyspieszy jeśli o to Ci chodziło
Wersja będzie dostępna dla wszystkich w dziale download na stronie.
Jasne że nie, ale TOAF wzbudza tyle pozytywnych emocji, że się cieszę że mogę w taki sposób go wspomóc I tym chciałem się podzielić a ogólnie to nawet byłem szczęśliwym testerem, ale teraz czekam na wersję openową Swoją drogą to brawa dla Was za prawidłową taktykę, najpierw testerzy, teraz kolejni a w openie pójdzie już TOAF dopracowany praktycznie bez bugów
Bez bugow się nie da, zbytnio to się rozroslo, i pojawi sie pewnie kilka wersji zanim do tego się dojdzie. Swoja droga modul srs jest powalony bo wykazuje blad poduszki foteli lewy i prawy... Ruszam kostka (jedna u kierowcy) i znikają oba bledy i srs sie nie świeci...
dziś stestowałem TOAFa i wielkie Wam dzięki! Jakby trzeba było w jakiś sposób pomóc, wesprzeć, cokolwiek, to chętnie pomogę. Oczywiście jak będzie potrzebna kasa na rozwój, to sypnę groszem
Potwierdzam problem z brakującymi tekstami w zakładkach -Windows 7 Ultimate 64-bit.
Mi się łączy ze wszystkimi modułami, które posiadam w aucie. Sporo tam błędów się kryło, wyczyściłem wszystko, jutro sprawdzę, co się pojawi
Pytanie mam do Twórców - kiedy pozostałe parametry pracy? Tzn ciśnienia doładowania, etc? Bo póki co widziałem tylko parametry wtrysków.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
To moze mała instrukcja obsługi Live Data:
W oknie z odczytami life data po lewej jest jeda list ( wtryskiwcze ) po prawej ( wartosci)
Klikając PPM na liste jest do wyboru ( Dodaj,Edytuj,Usuń).
Pojawi sie okienko w ktorym mozemy to stworzyc sobie liste parametrów które chcemy odczytywac..
Potem zapisz.. i podgladamy..
W kazdym module w ktorym jest live data, tak to działa.
Przy czym w DDE nie nalezy łączyc wtryskiwaczy z innymi parametrami.
Jednym slowem jesli wtryskiwacze . to tylko one..
I starac sie nie dawac wiecej niz 10 parametrów na raz do odczytu..
Mysle ze warto dodac Te instrukcje do toafa juz w samym programie
Też o tym pomyślałem. Można wtedy (choć trochę)uniknąć popsucia sobie auta poprzez nieodpowiednie kliknięcia - ja się trochę obawiam o siebie i swoje MG
longer86, przed chwilą sprawdziłem, też mi się nie łączy. Mam sterownik naprawiany przez Sash997. Na tę okazję podłączyłem K-bus do Webasto. INPA się łączy, TOAF niestety nie...
...ale co tam webasto, jest BCU! <3
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Nie Kwi 03, 2016 22:38
ja wczoraj sie łączyłem z webasto u punxa,tylko trzeba pamiętać że są 2 rodzaje sterowników w piecach i prawdopodobnie marcinmisiek miał do dyspozycji jeden ten pochodzący z bmw bo taki ma punx i z takim toaf sie łączy, moim zdaniem nie potrzebnie jest dodany ten sterownik do toafa,bo na tym samym kablu śmiga serwisowy program webasto thermo test obsługujący oba sterowniki występujące w roverze ale rozumiem że ekipa twórców programu dąży do kompleksowej obsługi wszystkich sterowników występujących w R75/ZT
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Dobra. Wieczorny spot u AfricaTwin się udał.
Pikanie na czujniku parkowania naprawione. Tutaj podziękowania dla Sterdyda, który mimo późnej pory zdecydował się na wycieczkę do auta i zrzut zawartości modułu... Było gorąco, AfricaTwin widział już wycieczkę na T4, ale... okazało się, że błąd był nie w tym module co szukaliśmy. Przestawiło się jakimś cudem kodowanie w module IPK. PCD Sounder z Deactive na Active Po zmianie z powrotem czujniki gadają
Co do instrukcji obsługi programu. Myślę, że warto to zrobić, ale nie wiem czy w programie. Zbyt dużo tekstu, który nie będzie kompresowany. Lepiej, zrobić instrukcję na stronie WWW. Widzę tutaj nawet kilku ludzi do pomocy
Co do błędów - będą jeszcze przez sporo czasu. Nawet T4 posiada jakieś niedociągnięcia i potrafi się podczas kodowania czy odczytu sterowników wysypać tak, że potrzebny restart maszyny Najważniejsze jednak, aby program nie zrobił żadnych szkód.
Myślę, że dobrym pomysłem będzie wstawienie adresu do bugów oraz kanału FB jako kontaktu z autorami. To będzie lepsza forma komunikacji niż po forach, na których jeszcze niekoniecznie nas chcą widzieć
Co do webasto jest ono dla mnie zbędne, bo go nie mam
Jednak jak słusznie zauważył sash997 - byłoby pysznie, gdyby TOAF ogarniał wszystko co do tyczy R75/ZT.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dlatego powtarzam raz jeszcze, przed jakąkolwiek zmianą zróbcie BACKUP danych...
PDC,IKE,BCU,SRS,LCM - w tych modułach już działa Backup, niedługo dodam kolejne...
Najważniejszy backup to chyba od BCU, bo bez tego cięzko będzie odzyskać skasowane piloty jak kogoś poniesie fantazja;]
Jak zaczynałem zabawę z BCU to po wywaleniu działania pilotów odpuściłem sobie zabawę na kilka tygodni...
To były emocje bo wtedy nie wiedzialem jak to przywrócic Ale udało się
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum