Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
witam. mam problem z odcieciem zaplonu odcina mi zaplon na kazdym biegu przy 5500 tys. obr. jak podpiolem pod komputer wyswietlilo mi ze map sensor daje za duzy sygnal mimo ze daje prawidlowe napiecie no i swieci kontrolka silnika;/ bledu nie da sie skasowac. moze ktos wie czy to wina tego czujnika czy jest jakis inny powod. z gory dziekuje za pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 25, 2011 18:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
bo mam tez jaka wtyczke wg. nie podpieta a nie bardzo wiem z czego ona jest i wydaje mi sie ze brak jakiegos czujnika bo w bloku silnika mam plastikową zaslepke. jesli ma ktos jakis schemat tego silnika vcc to bym byl bardzo wdzieczny.
Witaj masz zle podłączone wtyczki do elektromagnesów.
Które odpowiadają za przesuniecie grzybka od vvc.
Znajduje sie ro po prawej stronie silnika kolo kolektora ssacego przy pokrywie zaworów.
jak stoisz przy otwartej pokrywie to bedzie z lewej strony.
jak dobrze pamietam są trzy kolory wtyczek czarny brązowy i niebieski.
Musisz zamienic je.
u góry ma być czarny a niżej niebieski.
Jak je zamienisz będzie oki.
podpięcie wtyczek czrana brązowa niebieska tak masz je podłączyć.
Czarna na samą góre czujnik cisnienia oleju VVC (wpinana poziomo) potem brązowa na elektromagnes i na koncu niebieska też wpieta na elektro magnes.
Musisz tak podłączyć jak będziesz miał zle nie przesunie ci wałków VVC dlatego masz odcięcie przy 5500 obrotów.Nic Ci to nie da jeśli je odłączysz.
Witam..widze ze jeszcze nikt tak jak ja nie ma.. Centralka lapie dioda gasniej wkladam kluczyk pompa działa kontrolki gasną zakrecam odpala na sekundę i gaśnie... Otwieralem drzwi kompa odpinalem itd itd... I co jaki czas ma tak ze albo odpali albo nie albo za którymś razem zamykania otwierania odpali..o co kaman??
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Lip 14, 2016 22:48
Immobiliser, jeżeli odpala pochodzi i gaśnie. Pilot na pewno dobrze działa? Wymień baterie.
Co do odcięcia na 5500obr/min to albo źle pozakładane wtyczki przy zaworach VVC, albo odpięty/uszkodzony czujnik wałka. A ten czarny czujnik to nie jest czujnik ciśnienia tylko temperatury (termistor, taki sam temperatury wody).
Na to nie wpadlbym.. Faktycznie moze być czujnik.. Dzis go sprawdzę moze cos mu nie styka.. Bo jakby to bylo kolo to rozrusznik przeskok by miał.. Dzieki
[ Dodano: Pią Lip 15, 2016 21:29 ]
Czujnik caly.. A teraz najlepsze zalacze zamykanie otworze przejde w kolo siade i zamkne drzwi poruszam biegami odpali.. Potem zrobilem to bez biegow odpalil... Zostaje lutowanie antenki chyba... Kurde a ja myslalem nad model 75 a po takich akcjach chyba zrezygnuje
całego pilota przelutuj najlepiej wymieniając cynę wtedy będzie działał jak trzeba
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No i lipa cyna zrobiona czujnik walu dobry.. Tu imo pada.. Jak je usunąć?? Darade? Podobno jak komputer zmienie bez imo darade..tylko czy wychodzily takie wersie w rover 200
IMMO działa od razu przy starcie, nie odcina po zapłonie tylko nie dopuszcza do niego.
Do sprawdzenia co odcina, czy wtrysk czy zapłon, może być tak że pompa paliwa nawala i wstępnie pompując dobija do 3bar i silnik załapie, ale potem nie wyrabia, ciśnienie spada i silnik dławi się.
Kurde a jak to sprawdzić ze pompa?? Znów cos nowego kupic?? Rozmawiałem z elektromechanikiem mówił tak.. Samochód lapal imo odpalal potem gaz z czasem a na koniec przestał...mowie ze tak..powiedzial ze imo gubi zasięg a teoria moja..jak go odblokowalem wsiadam pomacham kluczykami pali odczekam czas pali...pozniej coraz gorzej i na końcu odpala na sekundę i juz nie odpala..pompa daje dobrze ani jednej sytuacji nie mialem ze przerwalo mi cos podczas jazdy nawet tego dnia co przestał odpalav..pompa tak samo sie dzywa jak bylo...czy pompa kurczę
Mechanicy mają manometry do sprawdzania ciśnienia paliwa w układzie, wkręci go i zobaczy czy cały czas jest około 3 bar. Jak spada to pompa albo zawór w listwie wtryskowej siada.
Druga sprawa to czy cewka zapłonowa była sprawdzana? Tutaj najprościej podmienić na dowolną inną dla testu (nawet z malucha).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum