Co do słabych baterii, roverek to mądra bestia, jeśli bateria jest słaba to odpowiednio wcześniej sygnalizuje to poprzez bardzo szybkie miganie diody na zegarach, tylko trzeba obserwować bestię. Nie można tego nie zauważyć, od razu widać że coś jest nie tak.
W moim przypadku sygnalizowanie takie trwało około tygodnia, ponadto pilot działał tylko z bardzo bliska i po kilkukrotnym wciśnięciu. Wymieniłem baterię i wszystko wróciło do normy.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Dzięki za info o Cr2032! Od poniedziałku zaczynam walkę z tym Immo!
Co jeszcze mogę zrobić aby to odblokować?? Dajcie jeszcze jakieś rady!
Czy niedoładowany Alu główny w aucie może powodować takie problemy??
W moim przypadku sprawa jest taka, że auto było bez aku jakiś rok czasu. Baterie w pilotach wymieniłem na nowe. Auto kreci, lecz nie odpala ( nie ma iskry na świecach ) mimo że używałem obu pilotów. Nie mam pojęcia jak go rozkodować stosowałem wszystkie pomysły z forum może jakieś inne ?
A u mnie immo piszczy, kręci, ale paliwa nie podaje, bo pompa nie działa - po przekręceniu kluczyka się nie załącza. To wszędzie jest inaczej?
Odcinanie zapłonu bez odcinania dostaw paliwa byłoby pozbawione sensu, bo to zalewanie cylindrów benzyną przecież.
Skoro samochód tak długo stał to może coś zawilgło, albo prześniedziało na amen.
u mnie jest tak że dioda przy zamknietym aucie mruga, po otworzeniu świeci ciągłym światłem, po przekręceniu klouczyka zaczyna piszczeć i nie kręci wcale.
z innej beczki....
Gdzie jest, jeśli w ogóle jest, złącze OBDII w tym aucie? dodam że rocznik to 1998.11
w moim przypadku przy zamkniętych drzwiach dioda w ogóle nie świeci. Nawet jak odepnę pilota i próbuję odpalić to nic mi nie piszczy. I tak samo jest z pilotem, sprawdzałem z dwoma pilotami i jest to samo. Auto kreci, lecz nie ma iskry sprawdzałem cewkę itp
Złącze diagnostyczne jest po prawej stronie nóg kierowcy od tyłu środkowego tunelu - za gniazdem zapalniczki. Jak sobie wyjmiesz popielniczkę to da się je zobaczyć. Ogólnie jest nieźle ukryte
Chłopaki kombinujecie z immo i centralką jak tylko się da. Ten wytnie, ten obejdzie, ten nie wie co robi i tak w kółko.
Do tego jest interfejs diagnostyczny.
Skontaktujcie się z kimś z forum kto posiada AutoComa np. z Remigiusz'em i za niewielką kwotę przeprogramuje Wam immo, kluczyk czy co tam chcecie.
Na zlocie (profity za bycie klubowiczem) Remigiusz w 30 sekund odczytał mi EKA i błędy (których na szczęście nie było). Piwo postawiłem ale nawet gdyby chciał 150zł to chętnie bym zapłacił, bo to cena za brak zmartwień.
Złącze jest ale na pewno znalazłeś OBDII ?
Wydaje mi się że OBDII było od 2000 roku.
wydaje mi się że tak, podłączyłem się kontrolerem DELPHI
[ Dodano: Wto Lut 07, 2017 19:47 ]
po naładowaniu akumulatora i wumianie baterii w pilotach problem dalej pozostał, IMMo zablokowane.
nie wiem już co robić, czy pozostaje mi tylko wywalić immo u elektromechanika?
I co ten Delphi pokazał na temat mimo. ?
Chyba niewiele.
Z tego co wiem potrzeba T4 do takich rzeczy ale przyznam szczerze ze nie mam doświadczenia w tym temacie z roverem i ciesze się z tego, wiec niech wypowie się ktoś bardziej kompetentny w temacie.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum