Wysłany: Sro Cze 07, 2017 06:38 [R75] Kontrola trakcji
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam , po wymianie czujnika ABS samochód dziwnie reaguje na przyspieszanie , mianowicie , nie moge ruszyć gwałtownie ( z piskiem) jak to było wcześniej gdyż momentalnie na sekundę włącza sie kontrola trakcji ( ikona zapala się i momentalnie gaśnie) i samochód jest jakby "przytrzymywany " , to na asfalcie , natomiast problem nie wystepuje na szutrze i drogach polnych , TC sie nie włącza i samochód idealnie przyspiesza
Czy może to być wina nowego czujnika?
Guzikiem na panelu , mogę ją włączyć i wyłączyć bez problemu....
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 07, 2017 06:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
na asfalcie zachowuje się prawidłowo, jak wyłączysz trakcję będzie piszczał kołami. Czemu na szutrze jest inaczej nie wiem ale mój i na jednym i na drugim trakcja dusi auto ale na szutrze dłużej koła mielą
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
na asfalcie zachowuje się prawidłowo, jak wyłączysz trakcję będzie piszczał kołami. Czemu na szutrze jest inaczej nie wiem ale mój i na jednym i na drugim trakcja dusi auto ale na szutrze dłużej koła mielą
Tak, ale wcześniej tak nie było trakcja jest włączona jeśli świeci kontrolka na wyświetlaczu , czy wyłączona? , wydaje mi sie ,że jeśli kontrolka nie świeci wtedy jest wyłączona ...
Jak świeci cały czas to jest wyłączona, jak nie świeci to jest włączona. W przypadku kiedy koła zaboksują, to kontrolka się na chwilę zapali i potem zgaśnie.
Jak świeci cały czas to jest wyłączona, jak nie świeci to jest włączona. W przypadku kiedy koła zaboksują, to kontrolka się na chwilę zapali i potem zgaśnie.
Ok,dzieki!, tylko zastanawia , że przed wymianą czujnika , to na włączonej trakcji( kontrolka nie świeciła) mogłem ruszuć z miejsca z piskiem opon
Najwyraźniej miałeś uszkodzony czujnik, po wymianie zaczęło działać prawidłowo.
Tak , tylko teraz nie ruszę dynamicznie ( z piskiem ) , ani na włączonej , ani na wyłączonej TC ... i tak i tak jest jednakowo , przy gwałtownym przyspieszaniu , samochód jakby przytrzymuje ...nie wiem jak to opisać , po mocnym dodaniu gazu (wkręceniu na wyższe obroty i puszczeniu sprzęgła)sekundę ,dwie "myśli" przyduszony , po czym rusza....
Przy odpaleniu zimny silnik) pojawia się na moment niebieski dymek , może to pompka paliwa przy baku ?, ale w TOAF-ie sprawdzałem i ciśnienie na poziomie 3,1-3,3 bar
Parę razy wyskoczył błąd : zbyt niskie ciśnienie do odpalenia silnika ( ale silnik odpalał od strzała ) lub ciśnienie wstepne paliwa
Na obroty wchodzi przwidłowo prawie 5000/obr.min , a przy uszkodzonej pompce paliwa przy aku , ledwo doczłapał do 2500/obr.
Może czujnik na liswie CR?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum