Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam,
proszę o konkretną podpowiedź. Wczoraj padło mi sprzęgło w mg zt diesel 2003r. 131 km. Mam pytanie czy można wstawić normalne sztywne sprzęgło czy tylko w komplecie z dwumasą?
Ostatnio zmieniony przez Slawek1979 Sro Mar 14, 2018 12:19, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 14, 2018 11:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sro Mar 14, 2018 14:31
To sprzęgło Ci wysiadło czy dwumasa Ja tam jestem zdania że silnik lepiej pracuje na dwumasie, mam doświadczenie z jednomasowym w 1.9 audi i nigdy bym tego nie założył a w cenie różnica 200 czy 300zl
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Sro Mar 14, 2018 19:30
Sprzęgło OK wymień ale czy dwumasa koniecznie, tego nie jestem pewien. Mechanicy to najchętniej by wszystko wymieniali. Jeżeli nie ma luzów na dwumasie to nie ma konieczności wymiany. Wycieki to chyba nie z dwumasy tylko pewnie z wysprzęglika który oczywiście idzie obowiązkowo do wymiany.
Ja rok temu za wymiane dwumasy i kompletnego sprzegla LUK z robocizna zaplacilem 2350zl
to albo tak podrożało albo nie masz luk'a. Ja parę m-cy temu za dwumas luka 1600, sprzęgło 600, wysprzeglik dostałem gratis od tazu ale przy kupnie to kolejne 400 - wiec 3200 to normalna cena z robocizn. Części kupowałem najtaniej jak sie dało, wiele aukcji na allegro z niska cena za dwumas to fikcja - jak zadzwonisz to sie okazuje ze nie ma na magazynie itp
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum