jest to jakies 2 sek. opóźnienie ale otwiera i zamyka równocześnie z mignięciem kierunków więc nie w tym tkwi problem
Podłączyłem także mryganie kierunków z centralki uniwersalnej i nie mam juz wrażenia jakby było opóźnienie, tylko że teraz jak otwieram samochód kierunki mrygają 3 razy szybko otwiera się zamek wraz z pojedynczym fabrycznym mrygnięciem, i analogicznie przy zamykaniu mryga raz zamyka sie i mryga 3 razy fabrycznie jestem juz po montażu i podłączeniu także zaraz zedytuje pierwszy post i napisze tam jaki kabelek do czego zeby było dla potomonych wytłumaczone prosto i wyraźnie
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Pon Sie 29, 2011 10:31
u siebie rowniez zamontowalem uniwersalna centralke i podpialem do oryginalu. po jakims czasie mialem problemy (mechaniczne) z zamkiem, wiec go wymontowalem celem naprawy - po wyjeciu przestaly migac kierunki. zamek jakis czas lezal i wczoraj po zamontowaniu kierunki nadal nie migaja - nie wiecie czego to moze byc wina?
Jeśli nie migają kierunki to znaczy ze alarm się nie uzbraja. sprawdź krańcówki w drzwiach, przewody z drzwi do karoserii w szczególności kostki w drzwiach
Szukałem na forum ale chyba jeszcze nikt nie zamontował otwierania bagażnika z pilota, macie jakies info moze juz o tym jakiego siłownika użyć? albo może już planowaliście coś?
Ja mam bagażnik z pilota Prosta sprawa Siłownik wystarczy uniwersalny slave z allegro, przekaźnik, kawałek przewodu i trochę chęci Zaraz wstawię link z miejsca z którego brałem pomysł
Ok, widziałem ten temat. Teraz tylko tak, gdzie wsadziłeś ten siłownik bo patrzyłem w klapie tam mało miejsca jest, i gdzie złapałeś cięgno od siłownika. tu przy tym cięgnie od zamka? i gdzie przeprowadziłes przewody. Cyknął byś foteczkę jakąś jak to tam umieściłes.
Ja siłownik (taki jak do drzwi) wsadziłem całkiem po drugiej stronie klapy, tak jak zamek, tylko że po lewej. Jako cięgna użyłem linki od hamulca w rowerze;)
Żeby go tam przymocować musiałem dać kawałek blaszki, bo inaczej druga śruba by mi wisiała w powietrzu.
Ja siłownik (taki jak do drzwi) wsadziłem całkiem po drugiej stronie klapy, tak jak zamek, tylko że po lewej. Jako cięgna użyłem linki od hamulca w rowerze;)
Żeby go tam przymocować musiałem dać kawałek blaszki, bo inaczej druga śruba by mi wisiała w powietrzu.
Ja u siebie zrobiłem bardzo podobnie również siłownik po drugiej stronie klapy linka też taka sama przewód puściłem w tym tym jak by zawiasie do klapy bagażnika zostawiając na nim trochę luzu i do centralki Nic trudnego Mogę porobić zdjęcia ale dopiero jutro wieczorem jeśli chcesz
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
witam.chciałbym troszkę odświeżyć temat i z tad kilka pytań. w moim roverku 620 sdi 95r był kiedyś alarm lecz został wypruty z bagażnika bo nie było pilotów i alarm sam się załaczał i wył po nocach.wisza tam 2 kostki od centralki której brak.
1. czy kupujac uniwersalna centralke musze dokupić centralkę orginalna i od niej dopiero wyjść na uniwernalna?czy wystarczy tylko uni by to poprawnie działało.
2. czy w orginalnej centralce był odrazu scalony centralny zamek+alarm+immobilaizer? jeśli nie to gdzie tego szukać żebym mógł sprawdzić czy i to nie zostało usunięte.
3. czy w moim roverku była centralka radiowa czy na podczerwień?
4. jak odrużnić czy mam siłowniki w drzwiach na linke czy pręcik ( pytał mnie sprzedawca od centralnych zamków)
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
1. czy kupujac uniwersalna centralke musze dokupić centralkę orginalna i od niej dopiero wyjść na uniwernalna?czy wystarczy tylko uni by to poprawnie działało.
zapewne bez oryginalnej centralki nawet centralny Ci nie działa??
kotulsky napisał/a:
2. czy w orginalnej centralce był odrazu scalony centralny zamek+alarm+immobilaizer? jeśli nie to gdzie tego szukać żebym mógł sprawdzić czy i to nie zostało usunięte.
kluczyk masz cienki łamany czy gruby??
kotulsky napisał/a:
3. czy w moim roverku była centralka radiowa czy na podczerwień?
na podczerwień
kotulsky napisał/a:
4. jak odrużnić czy mam siłowniki w drzwiach na linke czy pręcik ( pytał mnie sprzedawca od centralnych zamków)
na pręcik. ale po co Ci siłowniki?? no chyba że oryginalne też zostały usunięte
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
tak centralny mi niedziała.kluczyk mam cienki,a z tego co wiem w grubym był wtopiony czujnik od immo.pilota też brak.poprostu umoczyłem dlatego niemajac tego klucza alarm wył i auto było nie do odpalenia dlatego centralka zrobiła wek. ale siłowniki w drzwiach zostały
czy mogę dokupić centralke obojętnie jaka czy tylko na podczerwień??
[ Dodano: Pią Paź 14, 2011 21:05 ]
a tak poza tym Deamian widze ze mamy te same modele i podobne wkłady finansowe wiec bedzie jeszcze pare spraw do ciebie wrzuce fotki swojego i sie okaże kogo ładniejszy
ale tak poważnie to mów co wiesz o tym centralu bo temat mnie tak dręczy że sie nieda
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum