Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 75 2.0 v6] benzyna 2000r- Brak mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 75 2.0 v6] benzyna 2000r- Brak mocy
Autor Wiadomość
merku39 



Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 2



Wysłany: Pon Maj 23, 2016 21:40   [Rover 75 2.0 v6] benzyna 2000r- Brak mocy
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam.
Jestem od niedawna właścicielem Rovera 75 2.0 v6 w benzynie. Mam problem taki, że samochód nie ma wcale odejścia, po prostu jest jak by zamulony, czy może ktoś wie co trzeba z tym zrobić, albo miał z tym problem?
Dziękuję z góry za odpowiedzi, oraz przepraszam, jeżeli w przeszłości został poruszony już ten temat.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Nie Maj 29, 2016 22:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 23, 2016 21:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Pon Maj 23, 2016 21:54   

gdybyś wpisał w wyszukiwarce brak mocy, to pewno już byś wiedział od czego zacząć

podpowiedz: zaczynamy od sprawdzenia silniczków "VIS"

ps.
ogólnie nie spodziewaj się "odrzutowca" przy tym silniku,
zwłaszcza przy niskich obrotach

manual, automat?
jaki przebieg?
 
 
merku39 



Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 2



Wysłany: Wto Maj 24, 2016 06:00   

Jest to manual z przebiegiem 181 tyś
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Maj 24, 2016 11:22   

Dodam pytanie do tematu:
Co albo które czujniki odpowiadają za reakcje silnika na dodanie gazu?

Ja mam w automacie i co prawda wszystko chodzi dobrze ale np. start z 0 jest powolny. Żeby zredukować trzeba czasami dać gaz w podłogę! A innym razem petarda, żywy, dodanie gazu i od razu redukcja... Jakby ktoś się przejechał np. dziś a potem trafiłby np. na ten dobry dzień to podejrzewałby podmianę silnika.
PS. VISy działają :razz:
 
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Wto Maj 24, 2016 22:02   

merku39 kup kabelek + przedłużkę USB (jeżeli chcesz sam testować),
pobierz TOAFa sprawdź VISy, wentylator, odczytaj ewentualne błędy silnika,
innych modułów

http://toaf.roverki.eu/index.php/pl/download-pl

teraz życie jest dużo łatwiejsze odkąd jest toaf, kiedyś tak nie było ...
 
 
kranik01 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 181
Skąd: Ruda Śląska

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 29, 2016 17:10   

merku39, Za zamulenie samochodu często opowiadają visy. Naprawą zajmuje się kolega dzieju.

Jeżeli silnik pracuje nierówno, może być uszkodzona pompa paliwa, cewki, świece, ewentualnie nieszczelność w układzie dolotowym, czy zatkany katalizator. Zacząłbym od visów.
 
 
bienias 



Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 32

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 30, 2016 07:25   

Pozwolę sobie dopisać swoje spostrzeżenia w temacie braku mocy i przerywań (u mnie na LPG).
Visy - najpierw zrobiłem "power" i do 3 tys jest odczuwalny kopniak. Zużycie paliwa na komputerze ponad 13L.
Wczoraj zrobiłem "balance" i w drodze do pracy zobaczyłem liczbę 10,4 (zdaję sobie sprawę że pomiar z kompa nie jest idealny - chodzi jednak o różnicę) - samochód jest naprawdę żwawy i widzę różnicę jak ciągnie z dołu. Mam automat więc jazda od 2 tys do 3 tys aż dostawał kopa była zamulona w maxa z pedałem w podłodze. Teraz gazu lekko tykam a samochód leci 100 km/h.
W temacie przerywania - wziąłem sobie wodę do spryskiwacza po płynie od mycia okien, odpaliłem auto i zacząłem spryskiwać cewki. Od razu zobaczyłem przebicia na przewodach, które wyglądały jak nowe - wcześniej przypadkiem sprawdziłem to organoleptycznie - grzebałem coś przy gazie i mnie pierdykło gdzieś z cewek. Kupiłem nowe i operacja ponowna. Zobaczyłem, że jedna z cewek ma przebicie (5ty gar). Wymieniałem aż znalazłem taką która nie ma przebicia. Z tyłem jest problem bo odkręcając kawałek grodzi można sprawdzić przebicie cewek tą metodą ale nie można sprawdzić przebicia fajek. U mnie sprawdziłem i wymieniłem przewody i cewki z przebiciami ale nadal lekko przerywa na gazie tak w okolicach 2,5 -3 tys przy lekko wciśniętym gazie. Świece są nowe więc podejrzewam fajeczki od tylnych cewek.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 75/MG ZT] Artykuły z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 75, MG ZT 0 Pon Sty 24, 2011 19:44
kasjopea
Brak nowych postów [R75] Wypadanie zapłonu, brak ładowania, brak mocy.
Ramzes120 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lip 22, 2019 19:17
Ramzes120
Brak nowych postów [R75] 75 CDT 2000r 2.0 85kw Brak światła - oświetlenia
thomekz Rover serii 75, MG ZT 12 Czw Wrz 25, 2014 20:47
longer86
Brak nowych postów [R75] Brak mocy
pablo987654321 Rover serii 75, MG ZT 19 Nie Lis 22, 2009 17:22
pablo987654321
Brak nowych postów [MG ZT-T 190] brak mocy
joonior Rover serii 75, MG ZT 62 Sro Lip 02, 2014 20:14
miras198305



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink