Wysłany: Sro Maj 04, 2016 10:37 [R45 2.0IDT 2005r] Wywala płyn przez korek
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Cześć. Jakiś rok temu zrobiłem ponad 2tys. km po niemieckich autostradach i po powrocie zauważyłem że wywaliło mi korkiem płyn chłodniczy. Wymieniłem wtedy korek i problemu nie było aż do teraz. Znowu mi wywaliło, chciałbym zmienić korek na oryginalny, ale nigdzie nie ma...
Przy okazji może bym wymienil pompę wody, bo nigdy chyba nie była.
Ostatnio zmieniony przez Kobi84 Sob Lip 16, 2016 16:48, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 04, 2016 10:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kobi84, Wymien pompe wody jak nie tłoczy wode przrez wezyk gorny i sprawdz czy tez drozna jest chlodnica przy tym nyplu.
Byl nie dawno bardzo dobry temat sie sie zaczelo sporadycznie auto grzac i wywalac plyn przy ostrej jezdzie i sie okazalo ze z lopatek pompy wody juz malo cos zostalo od nowosci.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Miałam podobny problem. Wywołało mi płyn przez korek od zbiornika wyrownawczego.
Przyczyną było wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia, bo zbierały się w nim spaliny.
Diagnoza prosta. Warsztat-> podłączenie urządzenia z specjalnym płynem do wykrywania spalin w miejscu korka od zbiornika wyrownawczego.
Usterka-> uszczelka pod głowicą.
U mnie było dość nietypowo, bo płyn nie dostawał się do oleju, ani olej do płynu chłodniczego. Tylko same spaliny szły w układ chłodzenia.
Po wymianie uszczelek,płynów i filtra problem zniknął.
Za jakiś czas mogą się też pojawić nagle skoki temperatury silnika. Pierwszy objaw to wywalanie płynu przez korek.
Caroline, Dzięki za odpowiedź. U mnie od momentu odpowietrzenia i zalewania właściwej ilości płynu problem się nie pojawia. Na szczęście Nawet w upały.
U mnie odpowietrzenie układu też pomogło na jakiś czas. Potem problem wrócił. Więc sprawdzenie czy spaliny się nie dostają do układu nie zaszkodzi. To może być początkowy objaw uszczelki pod głowicą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum