Wysłany: Pią Paź 30, 2015 18:36 [R75] diesel, nie chce odpalić na ciepłym silniku
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Czytam i czytam i są różne opinie, który czujnik jest winny temu, że nie chce odpalić na ciepłym silniku. Czujnik położenia wałka rozrządu czy czujnik położenia wału?
_________________ szkoda mi go będzie
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 30, 2015 18:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
PO podpięciu pod kompa, wykasowaniu błędów, wymianie czujników, znowu podpięcie pod kompa-brak błędów, nadal nie odpala. Odpala tylko rano jak mocno zimny, lub po zastosowaniu samostartu. Jak już odpali to ładnie chodzi, nie dławi się, nie traci mocy, obroty nie falują
Filtr powietrza i przepływomierz raczej nie odpowiada za odpalenie. Zastanawiam się nad czujnikiem ciśnienia na pompie, czujnikiem ciśnienia na listwie ew. wtryski. Nie wiem na ile dokładny był ten komputer diagnostyczny bo działał na oprogramowaniu DELPHI. Jutro jeszcze pojadę na BOSCHA.
Podmieniałem już. Nie wiem co robić za dużo niewiadomych i za dużo kasy do wydania jak bym miał wszystko kupić i podmieniać. Ciśnienie na pompie wys. ciśnienia było na poziomie 385~396 bar. Kopcić nie kopci więc wtryski nie leją. Jak odpali chodzi ładnie. Spalanie ma na poziomie 6l/100km. Jestem w czarnej doopie.
Czujnik ciśnienia na pompie pasuje tylko od rovera czy od jakiejś b-mki też będzie dobry.?
Wody nie ma, odpala tylko i wyłącznie jak jest całkiem zimny, jak jest ciepły tylko przy pomocy samostartu. Jak by paliwa nie dostawał a jak odpali to zaciąga. Czy jak mam kluczyk w poz II i jak ściągnę wężyk przelewowy to ma lecieć z niego paliwo?
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Lis 04, 2015 18:40
phuss napisał/a:
Filtr powietrza i przepływomierz raczej nie odpowiada za odpalenie.
phuss napisał/a:
odpala tylko i wyłącznie jak jest całkiem zimny, jak jest ciepły tylko przy pomocy samostartu.
generalnie MAF/IAT i np. zatkany filtr powietrza nie odpowiada za odpalanie , ale w tej konkretnej sytuacji może, bo wygląda na to , że jest zachwiana właściwa proporcja paliwa , na ciepłym dostaje za dużo paliwa albo za mało powietrza.Trzeba wiedzieć jeszcze , że w przypadku braku sygnału z IAT , ECM przyjmuje domyślną temperaturę -5 st.C. Nie musi być to , ale są zamienniki przepływomierzy na których nie uruchomi się silnika. Równie dobrze na ciepłym wtryskiwacz może tracić szczelność.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum