Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam! Potrzebuje rozkminić błędy. I gdzie szukać usterki. W aucie to wiem.:)
Błędy IPK:
14.0 F0C450
14.1 bEC84b
14.2 bFC84b
Toaf
-P1647 engine control module-Can bus missing node- instrument pack
-P1646 engine control module -Can bus missing node- transmission control module
-P1666 Engine anti theft signal circuit malfunction czytałem i podobno chodzi o synchro immo.
Pytanie jak zrobic synchro immo bo, Wybrałem sterownik Engine> control> i powinno byc tam synchro ews a nie ma. Są wtryski resety różnego rodzaju ale nie synchro ews. na samym dole mam już wtryski od 1 do 6.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 16, 2019 20:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Szkoda ze się nie da zrobić synchro. Na lawecie nie bede gonić na T4 do wawy. Nie wyświetla PRND123. Nie odpali bo jest przekreślony check i pisze motor zablokowany.
To masz problem z immo. Pestka, pętla czytająca pestkę, kostka stacyjki, połączenie pętli z EWS. Od tego bym zaczął grzebaninę. Potem szukałbym wilgoci lub jej skutków w modułach.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum