Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam! Od kilu dni cieknie mi pompa wspomagania kierownicy. Trochę łudziłem się, że nieszczelność może jest gdzieś na przewodach lub połączeniach, ale ewidentnie cieknie spod uszczelki pomiędzy połówkami pompy. Czy ktoś zna jakieś zestawy uszczelek pasujące do pompy? Ktoś próbował rozbierać pompę i zmieniać uszczelnienia samodzielnie? Kupno używanej to trochę loteria.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 12, 2021 09:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czyli nie mam co liczyć na gotowe zestawy uszczelek?
Oprócz uszczelki pomiędzy połówkami obudów na pewno są dwie uszczelki na połączeniach przewodów (jak niżej zaznaczone strzałkami). Czy wiecie jaki rodzaj uszczelek jest tam oraz jakie wymiary?
Czy w R75 były montowane były takie same pompy do wszystkich modeli? Wiem, że każda wersja silnika ma pompę o innym oznaczeniu, ale wizualnie są niemalże identyczne. Na oko różnią się dokręcanymi mocowaniami. Wygląda to tak, że bez wielkiej kombinacji i druciarstwa dałoby się stosować pompy z każdej wersji silnikowej zamiennie. Tylko czy nie ma jakiś niuansów, które uniemożliwiają takie kombinacje?
NIe widziałem ale zgaduję że 2 to podkładki miedziane, 1 to zwykła płaska uszczelka podobna do tych od spływu turbiny, można też wyciąć z płyty uszczelkarskiej z linku który podałem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum