Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 73 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pon Sie 06, 2007 12:44 [MG ZS] Zawieszenie...
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
posiadam MG ZS jak wiadomo do komfortowych to to nie nalezy...
używam auta do normalnej jazdy i jako rodzinnego i trosze zawias jest za twardy...
1. czy jak zaloze amory od R45 - komfort poprawi sie? sprezyny MG, koła 17(205/45/17)
2.czy amory r45 i MG sa takie same i podejda plug&play, bo w mg zawias z cif vti podobno jest...
3.czy lepeij potestowac koła 15 z wyzszym profilem - w zime napewno testy beda
4.czy moze lepeij gwint z reg wysokosci i twardosci - ale to to tez twarde jak beton bedzie...
co proponujecie? autem sie nie scigam i raczej normalnie poruszam...
sTERYD: dodałem dane z profilu
_________________ ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 23:01, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 06, 2007 12:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
do numeru seryjnego (końcówki vin) 553741 masz takie jak w R45 1600 16V K petrol
a od numeru seryjnego 553742 takie jak w R45 2000 diesel, albo 2500 K V6
przynajmniej tak stoi w EPC
freestyler napisał/a:
sprężyny = wysokość w MG chyba tylkood serii nizsze o 20mm
amory= twardość
nie wiem ale amortyzatory , to są od tłumienia, a sprężyny mogą być bardziej twarde lub miękkie niższe lub wyższe oczywiście też, i często jest tak, że niższe sprężyny są twardsze od wyższych
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum