Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam,
potrzebuję kupić filtr paliwa do Rovera 75, rok 2000, silnik 1.8. Szukałem w internecie, lecz nigdzie nie mogę znaleźć, wszędzie sa tylko filtry do diesla. Czy może ktoś wie, gdzie można go kupić?
Brt: poprawiłem temat
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 08, 2010 18:24, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 19:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Paź 19, 2007 22:33
Jak nie dostaniesz to dzwon
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:30
A o montażu nie wspomnę też jest cyrk
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
A co ile km radzicie zmieniać filtr paliwa w r75? Jak narazie na polskim paliwie zrobiłem 14000 i wszystko jest ok, kupiłem filtr na zapas i tak się zastanawiam kiedy zmienić i czy samemu dam rade skoro to niby skomplikowane aż tak
Konkretniej to jest "fitted for life" i po prostu nie przewiduje się jego wymiany.
No ale u nas paliwa jest... powiedzmy "gorsze" i wymiana filtra może mieć sens.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Paź 26, 2007 17:23
Znam/naprawiam trzy auta od nowości 1.8 TURBO i średnio przy przebiegu ok, 20-30000 km. zapychały się filtry paliwa , dziwna sprawa tym bardziej że właściciele tankują na dobrych stacjach ale dzieje się to tylko w silnikach z turbiną (zbieg okoliczności?)
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Sie 05, 2009 17:31
Piotrass napisał/a:
Czy ktoś może opisać jak należy wymienić ten filtr?
po odpięciu aku i wyjęciu siedzenia , odkręcasz 4 śruby od osłony,odpiąć przewód paliwa, zdemontować pierścień ustalająco-blokujący,wyjąć ostrożnie całość do góry( coby nic nie uszkodzić ),rozłączyć przewody,odczepić z 3 zaczepów obudowę filtra i wysunąć ją do góry.Teraz wypiąć filtr z 3 zaczepów obudowy.Składanie w odwrotnej kolejności z wymianą na nowe dwóch małych oringów.
[ Dodano: Pon Sie 10, 2009 20:24 ]
Dziś zabrałem się do wymiany. Sposób mocowania, wyciągania - tragedia. Po wyjęciu wszystkiego - oczywiście okazuje się, że nie mam filtra o którym mówicie: WFL000090, tylko w środku plastikowego cylindra zamiast w/w filtra mam taką puszkę:
Spotkaliście się z czymś takim?
Dokładnie mam też coś takiego, po długich męczarniach wyciagam i nie mam tego filtra tylko też tą puszke a juz wczesniej a ebay kupilem.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...sid=p2761.l1259
A pisze ze pasuje do kazdego beznzynowego r75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum