Miałem wyciek z uszczelniaczy wałków rozrządu w moim 216 Si z 1998 roku, wyciągnąłem stare uszczelniacze i zastąpiłem je odpowiednikamim firmy CORTECO.
Pojezdziłem pare dni i znowu z cieknie olej, miał ktoś z was taki problem? Może oryginalne uszczelniacze są jakies specjalne?
Ostatnio zmieniony przez giewu Czw Gru 06, 2007 08:44, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 06, 2007 08:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przerabiałem to ostatnio założyłem corteco i lało. A później zamówiłem niewiele droższy oryginał i jest ok. ALe dla pewności sprawdź ten Corteco. Wymiary to 30x40x7 ale ważna jest też strzałka na uszczelniaczu. Powinna być w prawą strone. Raz zdarzyło mi się, że przysłali mi uszczelniacze na aparat zapłonowy. Jest identyczny ale strzałka jest w lewą stronę.
my mamy zalozone w 3 silnikach corteco i sa ok, zero problemow, oczywiscie przed zalozeniem sprawdzilem z ktorej strony maja byc zalozone
chyba ze sa obustronne bo i takie mozna spotkać
montowane przy uzyciu nasadowego klucza 32, dzieki niemu wpycha sie rowno, warto je posmarowac olejem przed włożeniem
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
my mamy zalozone w 3 silnikach corteco i sa ok, zero problemow, oczywiscie przed zalozeniem sprawdzilem z ktorej strony maja byc zalozone
chyba ze sa obustronne bo i takie mozna spotkać
montowane przy uzyciu nasadowego klucza 32, dzieki niemu wpycha sie rowno, warto je posmarowac olejem przed włożeniem
Co do Corteco nie mam zastrzeżeń. Chodzi o to, że nie popatrzyłem jak zakładłem ze przysłali mi lewy a nie prawy i lał bo go złamało w połowie. Dopiero jak dostałem oryginał zakumałem ze nie zwróciłem uwagi na strzałke.
ja również z praktyki mogę powiedzieć, że nie spotkałem się z problemami dotyczącymi zimmeringów Corteco ... te które się zdarzały dotyczyły jedynie nieodpowiedniego montażu
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Ja poprostu poszedłem do tzw "łożyskowni" i dałem uszczelniacz na wzór. Ani ja ani Pan z hurtowni nie zwrócił na to uwagi, uszczelniacz nie był dobierany z katalogu pod konkretny model samochodu.
No nic czekam na przesyłke z Toma Team mam nadzieje że jak zabule 70 zł to przynajmniej nie bedzie wycieku.
Ja poprostu poszedłem do tzw "łożyskowni" i dałem uszczelniacz na wzór. Ani ja ani Pan z hurtowni nie zwrócił na to uwagi, uszczelniacz nie był dobierany z katalogu pod konkretny model samochodu.
No nic czekam na przesyłke z Toma Team mam nadzieje że jak zabule 70 zł to przynajmniej nie bedzie wycieku.
No to widze że w Tarnowie to standard Szwagier ostatnio był (właśnie w Tarnowie w tej "łożyskowni") po uszczelniacze i dałem mu oryginał na wzór żeby kupił. I owszem dali mu 30x40x7 ale wszystkie ze strzałką w lewo.
Prawidłowo to każdy wałek powinno się napawać ( nanosić świeży materiał) i szlifować w miejscu gdzie pracuje z uszczelniaczem ponieważ się on wyciera w tym miejscu ( robi się rowek) dopiero wtedy jest pewność że nie będzie ciekło
Tomekk, tu chyba przegiales. Uszczelniacz ma elastyczne krawedzie i wchodzi dosyc ciasno wiec dopasuje sie do wytartego (w mikronach) walka. Chyba ze walek ma nastukane z pincet kkm
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Uszczelniacz ma elastyczne krawedzie i wchodzi dosyc ciasno wiec dopasuje sie do wytartego (w mikronach) walka. Chyba ze walek ma nastukane z pincet kkm
dokladnie
ale zawsze mozna jescze wyjac sprezynke i ja torszke skrocic, polata kolejne pincet
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 22:29
Ale po co ,szkoda wałków rozrządu żeby skracać sprężynki cena oryginału jest porównywalna z zamiennikiem , bez przesady
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Ostatnio zmieniony przez przemo285 Sob Gru 08, 2007 15:42, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum