Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: > 2006
Witam niedlugo bede wymienial tytulowa uzczelke, dowiedzialem sie ze jest jakas specjalna kolejnosc przykrecania i odkrecania srub. Zna ktos te tajemnice i moze zdradzic?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 22, 2010 20:04, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 20, 2007 21:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a jesli nie mam klucza dynamometrycznego, to mniej wiecej z jaka sila przykrecac sruby ? Jak Coregatabs, z sila wodospadu ?
dokręcaj na żyłę ! a robi się to tak , stawiasz lusterko i patrzysz w nie jednocześnie dokręcając śruby jak zobaczysz w lusterku żyłę na czole to będzie dobrze dokręcone tak z wyczuciem dokręć i powinno być ok
9Nm to trzeba naprawdę z wyczuciem dokręcać Ostatnio dokręcałem koła dynamometrycznym ustawionym na 130Nm a później z ciekawości strawdziłem krzyżakowym i mniej wiecej włąśnie krzyżakowym dokręcając koła uzyskuje się moment rzędu 130 - 140Nm A te 9Nm to jak AndrewS pisze grzechotką 1/4" i bez przesady ciągnąć najlepiej jedną ręką i powinno być ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum