Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Alarm - nie działa pilot zdalnego sterowania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Alarm - nie działa pilot zdalnego sterowania
Autor Wiadomość
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Mar 14, 2008 15:42   

Marrkus, podaj chociaż orientacyjne namiary na tego pana. A swoją drogą, co na to PHJOWI i przemo285, czy z pomocą testbooka da się dorobić pilota na podczerwień?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 14, 2008 15:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Mar 14, 2008 19:15   

TO może zrobimy tak: jak ktoś będzie chciał namiary to proszę o info na PW. Nie znam tego pana dokładnie, nie jest to ani mój znajomy ani kolega, widziałem go 2 razy. Namiary dostałem przez przypadek od pani ze sklepu z alarmami bo chłopak zaopatruje sie u nich w sklepie w części - z tego co widziałem jest elektronikiem z wykształcenia i dobrze się zna na na elektronice cyfrowej (nie to co ja choć też skończyłem elektryk).

Ze względu na to że nie mam pojęcia czy pan ten się zgadza na upublicznianie jego danych i nr tel, rozwiązaniem z wysyłaniem danych na PW uważam za najstosowniejsze.
Informuję również wszelkich zainteresowanych, że nie pobieram żadnych opłat oraz nie czerpię żadnych korzyści materialnych z tego powodu. - tak na wszelki wypadek :wink:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Mar 15, 2008 01:41   

Spoko, Marrkus, chciałem wiedzieć czy on jest dostępny w Białymstoku, bo jak sie orientuję w obecnej chwili, to jedyna osoba, która jest w stanie dorobić pilota IR.
 
 
mariuszek86 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 54
Skąd: Koczała



Wysłany: Wto Cze 10, 2008 18:41   

na koniec kostki wtyknąc do starej centralki bo mnie tez denerwuje te celowaie w czujnik
_________________
Super ceny części do roverka 620:)
 
 
 
januszek63 



Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 4
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Gru 10, 2008 20:45   

Prawie wszystko się zgadza ,ale ten plus u mnie to biało niebieski ,niebiesko czerwony jest masą od sygnału alarmowego po wypięciu wtyczek i zwarciu go do masy włącza się klakson alarmu.Owszem jeżeli wtyczki od centralki są wpięte na przewodzie niebiesko-czerwonym, jest napięcie 12V, ale jak się tam podpiąłem i odłączyłem klakson alarmu to na jego przewodach pojawiło się znikome napięcie którego nie powinno być .Po za tym reszta u mnie gra ,głównie chodziło mi o te dwa przewody do mastera .DZIĘKI
 
 
b_mol 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 90
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 14:39   

misiek_KR chciałem tylko podziękować, gdyż przydał się opis przez Ciebie umieszczony! Tym samym potwierdzam, że w moim R620Si 1995r wszyskie kolory i podłączenia odpowiadały dokładnie opisowi.

PS:oczywiście otwieramie z zamykaniem pomyliłem i musiałem przepinać (nie trafiłem za pierwszym razem :neutral: )
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
siwekpila 



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Piła



Wysłany: Sob Sty 31, 2009 12:38   

pomocy!!! kupiłem sterownik z pilotem Car Protect BX10 i niewim jak sie wpiac w ta stara centralke.



[ Dodano: Sob Sty 31, 2009 12:43 ]
a oto schemat tego sterownika Car Protect BX10







[/img]

centralka w aucie mam ta po 96r. radiowa


Car Protect BX10
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sob Sty 31, 2009 15:58   

Czyli w autach po 1996 roku, pod podłokietnikiem jest odbiornik pilota radiowego. Czy istnieje jakiś sposób, aby sprawdzić czy on jest sprawny? Jakiś test? Pytam, bo istnieją testy dla całego układu centralny/alarm ale nie ma wzmianki o odbiorniku pilota.
(Te screeny pochodzą z suplementu do Accorda V `96) Dodam, że o elektryce nie mam pojęcia.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
siwekpila 



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Piła



Wysłany: Nie Lut 01, 2009 08:18   

po calym dniu walczenia z centralka w bagazniku zdecydowalem sie na podłaczenie w dzwiach kierowcy bezproblemowo dalo sie podlaczyc i wszystko dziala jak nalezy :wink:
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Pią Kwi 03, 2009 14:42   

siwekpila, a pod co podłączyłeś w drzwiach? Pod kable do siłownika centralnego?
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
siwekpila 



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Piła



Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 09:18   

tak pod kable od zamka w drzwiach i wszysko ok.
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 09:40   

Dzięki :ok:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
misiek_KR 




Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 94
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 17:08   

te same kolory kabli co w drzwiach są przy centralce w bagażniku więc nie ma problemu z wpięciem sie w bagażniku zamiast drzwi.
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 18:40   

misiek_KR napisał/a:
te same kolory kabli co w drzwiach są przy centralce w bagażniku

No właśnie nie wiem gdzie wygodniej... w bagażniku trzebaby leżeć chyba, a przy drzwiach dostęp bez problemu żadnego. Inaczej jeszcze; znalazłem elektryka, co zna te auta i chce wpiąć się pod maską... Zobaczymy, jestem na etapie umawiania się na konkretny termin.

Nie ukrywam, że wolałbym w bagażniku, bo tam nie ma wilgoci, wiatru, kurzu, itp... Może go przegadam :wink:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
misiek_KR 




Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 94
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 22:33   

nic nie trzeba leżeć dostęp jest super wystarczy sie nachylić do bagażnika stojąc przy aucie :) a sterowniki mają opcje otwierania tylnej klapy i zawsze można sobie zrobić otwieranie z pilota a z bagażnika bliżej kablem do siłownika :)
centralki lubią jak mają sucho nie są wogóle zabezpieczone od wody i płytke szlag trafia od wilgoci.
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 16:57   

misiek_KR, czy Ty masz podłączone kierunkowskazy i migają gdy zał/wyłączasz central :?:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Kamil_Gorniak 



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 1
Skąd: kraków



Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 15:25   

mam problem wymienilem baterie w pilocie i przestal dzialac wie ktos co mozna zrobic w takiej sytuacji??
 
 
misiek_KR 




Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 94
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 20:06   

nie mam podpiętych kierunkowskazów nie trzeba ich podpinać bo przy podpięciu sie jak pokazałem na fotach to i tak mrugają i alarm działa ale bez czujników w podsufitce czyli tak jak przy zamykaniu z kluczyka.
Niestety u mnie nie mrugają bo przy próbach podpięcia gdzieś zrobiłem jakieś zwarcie i spaliłem alarm, działa mi tylko centralny
 
 
 
RoBBoD 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 267
Skąd: Poznań

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 18, 2009 18:41   

Dziś podłączyłem centralny TRACKPRO BX30 wpinając sie w bagaju przed oryginalną centralką. Początkowo miało być w drzwiach, co ciekawe po 2h walki wziąłem do ręki miernik i okazało się ze nie było tam prądu. W drzwiach kierowcy biegnie 5 przewodów, grubsze: czarny (masa wg mnie), żółto jakiś (skleroza) i biało-niebieski. Kolejnymi są niebiesko czerwony i niebiesko biały oczywiście wstępnie tez odwrotnie podłączone :P

Podłączyłem to ostatecznie z bagaju bo tam znajazło sie to życiodajne 12V. Instrukcja określa to fachowo jako sterowanie minusem i impulsem 0.5sek. Drzwi zamykają sie i otwierają zgodnie z oznaczeniami pilota.

Problem a raczej zagadka polega na tym że:
- zamykając drzwi z kluczyka migają kierunki przy otwarciu obojętnie czy kluczem czy z ilota tez
- zamykając pilotem i noskiem od środka nic nie miga przy otwariu tym bardziej

Z tego co wiem to się nie uzbraja.

Czy ten zamek jest na tyle kumaty i wie kiedy jest zamykany od zew a kiedy od wew ??

Wie ktoś coś więcej w temacie ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 18, 2009 19:51   

RoBBoD napisał/a:
Czy ten zamek jest na tyle kumaty i wie kiedy jest zamykany od zew a kiedy od wew

W żadnym z moich aut (i ojca) nigdy nie migały kierunki, gdy zamykało się centralny bolcem od środka... kluczykiem też nigdy nie mruga, za to z pilota mruga zawsze. Tak jest chyba w każdym aucie na ziemi (pomijając Tavrię)
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Pytanie o alarm i pilot
kruszan Rover serii 600, Honda Accord 22 Pon Lis 29, 2010 21:37
kruszan
Brak nowych postów [R620] Alarm+centralny+pilot. Bez immo...
bear007 Rover serii 600, Honda Accord 9 Wto Sie 14, 2007 15:48
bear007
Brak nowych postów [R620] Wskaźnik paliwa, pilot i alarm
mariuszlol23 Rover serii 600, Honda Accord 25 Sro Paź 29, 2008 16:23
mariuszlol23
Brak nowych postów [R600] Moduł sterowania lusterek cd + schowek
Skiba Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Gru 02, 2007 23:14
Brt
Brak nowych postów [R600] Jakie żarówki w module sterowania podnoszeniem szyb?
mzganiacz Rover serii 600, Honda Accord 14 Czw Cze 14, 2007 00:05
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink