Wysłany: Czw Maj 22, 2008 19:22 [R620] Co mu dolega??
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Witam.
Mam kilka problemów z moim R620Si:
1) strasznie telepie na luzie, szczególnie na LPG (w sensie że moco trzęsie, kierownica lata)
2) silnik nierówno pracuje, ma dziwny dźwięk (zawory, przepustnica, silnik krokowy???)
3) falują obroty
a) dochodzi do tego że potrafi mi zgasnąć np. jak hamując podjeżadżam do świateł, wciskam sprzęgło żeby wrzucć luż albo jakiś niższy bieg a on gaśnie, w korku te ż się często darza, zawsze praktycznie po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają nisko i z reguły się podnoszą ale a co jakiś czas sie nie podnoszą i gaśnie...:/
4) no i na deser cholernie dużo pali ostatnio przejechałem 260km jak się gaz skończył a zbiornik ma 40l To jest 15,3l/100km LPG a dodam że zapalam i pierwsze metry pokonuje na benzynie, której mi żre ok. 2 litry/100 (dodatkowo z gazem, a jeżdzę dosłownie pierwsze pareset metrów). COś tam jest na bank nie-tak. Nie mam pojęcia co ale bardzo chciałbym wiedzieć, bo nie długo pójdę z torbami jak będę musiał w niego lać wiadrami paliwo, które nie tanieje.... Czy fakt iż mam złamaną górną obudowę filtru powietrza może mieć wpływ na jakąś z usterek???
Dodam że kable i świece wymieniałem niedawno, paliwo nigdzie nie wycieka...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 23, 2011 12:37, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 22, 2008 19:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bziku [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 22, 2008 20:02
Ja na twoim miejscu zaczął bym od wymiany filtra powietrza, u mnie skutkuje taka wymiana mniejszym pożeraniem gazu, robie to co około 5 tys, a dławienie sie po wciśnięciu sprzęgła może być spowodowane brakiem powietrza (przez stary lub brudny filtr) do spalenia. Ewentualnie krokowy ci szaleje.
Filtr powietrza jest w dobrym stanie, obudowa jest tylko "wystrzelona" ale nie wiem czy to moze mieć wpływ na spalanie... Też, z tego co przeglądałęm forum, bardziej wygląda mi to na silnik krokowy albo przepustnicę (może brudna albo coś??), ale generalnie moja wiedza jest niewielka więc czekam na jakieś fachowe porady...
Witam.
Gaz był regulowany z 3 miesiące temu po wymianie świec, kabli i uszczelki pod pokrywą. Zaworów jeszcze w nim nie regulowałem (mam zamiar to zrobić jutro, wiem mniej więcej jak to zrobić , bo założyłem wątek na ten temat niedawno). Silnik krokowy i przepustnicę też jutro od razu zrobię. Czy te czynności powinny pomóc?? Mi się wydaje że instalacja jest w miarę ok, bo on dużo pije oba paliwa, także to jest chyba jakaś ogólna przyczyna...
[ Dodano: Sob Maj 24, 2008 18:41 ]
o czym może świadczyć stan silnika krokowego przedstawiony na załączonym zdjęciu?? NA co ma wpływ takie "zasyfienie"??? Może trochę słabo widać ale sitko było całe zawalone sadzą(dość gruba warstwa) dziurki jakiekolwiek było widać tylko w centralnej części sita....
a mogło to powodować takie rzeczy jak podwyższone spalanie albo telepanie albo falowanie obrotów na luzie?? Telepie coprawdadalej ale źle przeprowadziłem regulację wolnych obrotów po czyszczeniu. Jutro drugie podejście...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum