Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 214i] Brak Mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 214i] Brak Mocy
Autor Wiadomość
Odbiii 



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: wroclaw



  Wysłany: Pon Lip 20, 2009 17:04   [R 214i] Brak Mocy

Witam !!
Moj problem polega na braku mocy!!!!!!!! mam Roverka 214i 75koni od penego czasu zauwazylem ze auto wolno sie rozpedza wyje i rozpedza sie wolno czuc ze stracil moc!!! nie slizga sie sprzeglo !! !! i nie mam pojeci co moze byc przyczyna tego.... w zbiorniczku wyrownawczym pojawiaja sie plamki oleju boje sie ze to uszczelka pod glowica czy to moze spowodowac brak mocy??? pozatym mam maly wyciek fotografia ilustruje to miejsc znajomy mechanik mowi ze tam nie ma uszczelki i nie wie czemu leci .Scieka tam gdzie strzalka pierwsza!!! po obudowie paska!! czytalem kilka opini na forach jedni twierdza ze brak mocy moze byc spowodowany zapchanym katalizatorem ... sam nie wiem Prosze o pomoc i wyrozumialosc .... pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Paul Pon Lip 20, 2009 18:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 20, 2009 17:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszek95b 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 870
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pon Lip 20, 2009 17:21   

a nie dzwoni Ci katalizator?
 
 
Odbiii 



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: wroclaw



Wysłany: Pon Lip 20, 2009 17:27   

No wlasnie nic nie dzwoni!!!!
 
 
ash 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 587
Skąd: Civitas Kielcensis



Wysłany: Pon Lip 20, 2009 17:46   

Spadek mocy jak najbardziej moze byc zwiazany z uszczelka glowicy, lecz moze rowniez przeskoczyl Ci pasek rozrzadu o 1 zabek mozliwe, ze przez uszczelniacz walka olej sie tam dostal do paska. Ale mimo wszystko plamki oleju w zbiorniczku, ktore teraz sie dopiero pojawily swiadcza tylko zblizaniu sie nieuniknionego :smile:
 
 
Odbiii 



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: wroclaw



Wysłany: Pon Lip 20, 2009 17:52   

orientujecie sie mniej wiecej jaki to koszt? ta wymiana uszczelki
 
 
ash 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 587
Skąd: Civitas Kielcensis



Wysłany: Pon Lip 20, 2009 18:15   

koszta sa rozne, uzyj szukajki ale kolo 1000zl z robocizna i niezbednymi czesciami to chyba nie sklame.
 
 
Odbiii 



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: wroclaw



Wysłany: Pon Lip 20, 2009 22:18   

a ten wyciek skad orientuje sie ktos ?
 
 
funkrus 




Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 3
Skąd: Lubin



Wysłany: Pon Lip 20, 2009 23:35   

mam podobny problem tylko z innym modelem. na pierwszy rzut mechanik powiedział mi że albo zalewa za dużą ilością paliwa albo to co napisał ash, o pasku u mnie nie widać żadnych wycieków
 
 
 
Odbiii 



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: wroclaw



Wysłany: Sro Sie 05, 2009 19:49   

dalszy ciag! Przeciscilem zbiorniczek wyrownawczy od sladow oleju chlodnice pod lekkim cisnieniem przeciscilem weze tez mimoz e w wezach najwiecej tego chyba bylo (oleju) wszystkiego napewno nie wyplukalo!! zrobilem jakies 500 km i co zauwazylem nie ma plamek juz w zbiorniczku wyrownawczym , ale sa male slady na scinakach! przeczyszcze tak jeszcze z 2 razy i moze bedzie dobrze moze to nie uszczelka pod glowica!!!!:) NAtomiast wracajac do malej mocy!!!!
Dzis jechalem samochodem 4 osoby troche pod gorke 4 bieg i wycie powoli sie rozpedza!!!
na 5 pedal w podloge 80km/h jechalem but w podloge i wycie i ledwo ledwo tez tak macie no cholera zdawalo mi sie ze kiedys to auto mialo wiekszego kopa
 
 
drlubicz 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 239
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Sie 05, 2009 20:20   

koledzy najprosciej wywalić katalizator i wtedy będzie wszystko jasne , ułady tłumików w niemczech są strasznie drogie , nie jedno auta klasy r200 zostało dlatego sprzedane że trzeba było robic w nim tłumiki a tam nie ma że boli , ma być oryginał i prawdziwy katalizator a to w serwisie 1500 euro bo nie ma tam Pana Mietka który spawa tłumiki , druga rzecz że auta jakie sie kupuje mają 150 tys km a tak na prawde juz dawno 250 im mineło a tyle juz katalizator nie wytrzyma i sie przytka , nie mowie ze to wina kata ale od tego najłatwiej zacząć przygode z brakiem mocy
 
 
 
Odbiii 



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: wroclaw



Wysłany: Sro Sie 05, 2009 20:27   

Czyli wywalic katalizator i wstawic cos takiegojak strumienica rozumiem samemu da rade to zrobic czy trzeba spawac itp troche nie wiem jak to tam jest laczone pod spodem;p
 
 
drlubicz 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 239
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Sie 05, 2009 20:40   

strumienica nic nie da bo aby coś dała musi być dobrze zaprojektowana razem z tłumikiem , katalizator jest drogi , jest też imitacja katalizatora co jest bezsensu , zwykła rurka i nic wiecej no i cały tłumik trzeba zoabczyć czy nie jest zapchany, nie wiem czy to to ale to najtaniej i najprosciej wyeliminować , objaw zatkania tłumika to taki że auto nie ma mocy a rozpędzić go do 80 to sztuka

[ Dodano: Sro Sie 05, 2009 21:41 ]
a rurkę sie spawa oczywsicie
 
 
 
Odbiii 



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: wroclaw



Wysłany: Sro Sie 05, 2009 20:46   

wsumei teraz pamietam jak rok temu bow tym roku na przegladzie spalin mi nie badali ale w zeszlym roku mowil ze w spalinach cos tam przekroczone jest o 200% i mowil by katalizator wymienic to to chyba to faktycznie jutro skocze do mechanika i pogadam jak wymieni napisze rezultat
 
 
Evil3k 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 77
Skąd: Chorzów

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 05, 2009 22:21   

Miałem to samo :) na 90% obstawiam świece albo przewody wysokiego napięcia! Po wymianie mój Roverek zaczął śmigać jak szalony, koszt ok. 150zł (świece NGK, przewody Bosh) ;) wcześniej był bardzo słabiutki, oj bardzo.. Mechanik, u którego byłem również obwiniał katalizator i się jak widać mylił. Dobrze, że go nie posłuchałem, bo wyrzuciłbym kasę w błoto :) Tymbardziej zwróć uwagę na to, że wyciek oleju masz nad świecami.. może są zalane i nie palą?? :roll:
_________________
Pozdrawiam
Leszek
 
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2078
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 05, 2009 22:32   

Odbiii, bierze Ci olej ? Też mam wycieki w tych miejsach i troche poniżej w okolicach świec. Kupiłem nowe NGK, i nic się nie zmieniło. Płyn w zbiorniczku jest czysty zadnych plam oleju itp
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 06, 2009 00:10   

u mnie jest podobnie z brakiem mocy ale czasem mam moc czasem nie także chyba u mnie nie ejst wina katalizatora. Czasem auto z 3 i 60 km/h do 90 rozpedza sie 15 sekund a innym razem ciągnie jak szalone. Pojęcia nie mam co to może być świece nowe, palec,kopulka, filtry, rozrzad wymieniany 10 tys km.

A możliwe, że ząbek przeskakuje w rozrządzie a pozniej znów wskakuje ? : )
 
 
Odbiii 



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: wroclaw



Wysłany: Sob Sie 08, 2009 21:18   

Witam ponownie po wizycie u znjomego mechanika stwierdzil ze katalizator to nie jest bo jakby tak bylo od pierwszych biegow by sie tak dzialo!! a tak to 1 ,2 jeszcze jakso taka tymbardziej ze nie katuje na tych biegach ale 3 juz slabiej 4bieg slabiutko 5 no wiadomo cinko wyje ale powli przyspiesza! Wiec co stwierdzil mechanik - Nie wiem co to!!moze jakis czujnik! hehe i czapa!! po 15stym ma jakis elektyrk kuknac na niego ! moze faktycznie swiece ale pali na wszytskie bo inaczej by bylo widac roznice! jutro sprawdze siwece jak sa czyste i tp wyczyszcze fajki moze nacieklo tam oleju troche i jakos oslabia nie wiem sprawdze jutro!!!
A wpadalem na pomysl ze rozlacze akumulator -odlaczylem na ok 2 godziny podlaczylem i odpalilem auto czekalem az sie zagrzje do momentu wlaczeniu wentylatora bo niby komputer ustawia cos tam czujniki i tp! po tym zabiegu rura i hmm tak jakby lepiej bylo nawet sie zbieral( ale to nie to) a dzis znowu zamulony ;/

[ Dodano: Sob Sie 08, 2009 22:33 ]
a co powiecie na to czy lapanie lewego powietrza mzoe byc powodem ?? ??? Taka mysl moze glupia ale szukam rozwiazania! booo i tu uwaga opisuje: filtr powietrza obudowa podlaczona do gumowego weza a ten waz zamocowany tam gdzie jesli sie nie myle przepustnica(gdzie gaz) i ta mysk ztad na koncu tego weza jest rowek jakby na opaske ale jej tam nie ma i moze przy duzych obrotach silnik lapie z boku powietrze i to go przumula? ale chyba malo prawdopodobne... tylko taka mysl nie jestem mechanikiem prosze o wyrozumialsc!:)

[ Dodano: Sob Sie 08, 2009 22:36 ]
i sorki za bledy
 
 
Urukhar 



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 8
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Sie 08, 2009 21:38   

Mam to samo (opisane w innym wątku) plus zwiększone obroty na biegu jałowym. Wyciek mniej więcej w tym samym miejscu tuż przy początku bloku tak że mam zapryskany altelnator. Zadnych plam oleju w zbiorniczku.
Ale muł straszny no i jak kiedyś na 2000 obrotów na 4 było 60 km/h to teraz na taką prędkość musi być 2400/2500 obrotów.
 
 
Odbiii 



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: wroclaw



Wysłany: Sob Sie 08, 2009 22:01   

jutro sprawdze ile obrotow mam i napisze!!! 4 bieg 60km! mi tam troszeczke cieknie nie kapie powiedzmy ze jest spocony maly zaciek jest na obudowie paska rozrzadu!

[ Dodano: Sob Sie 08, 2009 23:02 ]
aaa nie mam zwiekszonych obrotow!
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Nie Sie 09, 2009 13:33   

ja ma zwiekszone obroty 1.100 minumum i muli jak ktoryś coś wymyśli to piszcie : D mnie na szczeście czasem fajnie sie zbiera czasem nie : D także nie wiem od czego to zależy : )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 214i] Brak mocy gdy mokro na dworze...
zumi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Cze 02, 2010 16:40
zumi
Brak nowych postów [Rover 214i 1.4 16V 1995] Brak mocy i nie pali na jeden gar.
chomik1948 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 39 Pią Paź 29, 2010 19:13
Harry
Brak nowych postów [214i 97] mało mocy
wrobcio Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Czw Sty 01, 2009 21:23
wrobcio
Brak nowych postów [214i]Utrata mocy po przejecahaniu 8km
Danio2020 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Mar 05, 2012 20:10
Danio2020
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 ] brak mocy po 3 tys
Szymonek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pią Lis 14, 2008 18:57
NEOSSS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink