Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 1994
Będę niedługo wymieniał tarcze i klocki, na przód znalazłem Speedmax'y, ale na tył nie, a chcę koniecznie nacinane szczególnie że z tyłu i tak siła chamowania jest słabiutka.
Udało mi się znaleść tarcze speedmaxa które mają niby odpowiednie wymiary , oprócz wysokości (wymiar D) bo są wyższe o 6mm.
To są dedykowane tylne tarcze do Rovera 800, wysokość: 43mm (wymiar D)
[/URL]
A to znalezione tarcze Speedmax C44007JCTU (260x49x10x4mm), wysokość: 49mm (wymiar D)
hmm
w/g mnie bedzie zle
przez to ze tarcza jest wyzsza,(po zalozeniu glebiej opadnie) trzebaby podlozyc pod nia dystanse niwelujace ta roznice,
czyli tarcza bedzie przesunieta do srodka w strone czujnika ABS
nie trafi rowno w szpare szczek hamulcowych
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Nie Wrz 13, 2009 07:54
Do takich samych wniosków doszedłem. Musiałbym dać 6mm dystanse pomiędzy piasty a tarcze. Wtedy zacisk by pasował, ale koła byłyby rozstawione po 6mm na zewnątrz samochodu, czyli zwiększony nagatywny offset. A jeszcze niewiadomo czy gwint śruby by starczył?
Wkońcu zakupiłem pełne tarcze 4max, na przód i tył. Jak uda mi się je zamontować to założę oddzielny temat.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum