Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 214 L 95' ] Gaśnie na zimnym silniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:37
[R 214 L 95' ] Gaśnie na zimnym silniku
Autor Wiadomość
deko77 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: Lubin - obecnie UK



  Wysłany: Sob Lut 13, 2010 20:40   [R 214 L 95' ] Gaśnie na zimnym silniku

Ponieważ moja 75 nie nadaje się do jazdy dzisiaj kupiłem 214 - tylko jako środek transportu do pracy . Problem polega na tym , że silnik gaśnie , kiedy nie jest rozgrzany - jak się rozgrzeje problem znika . Zanim zrobię kapitalkę w R 75 muszę czymś dojezdzać do pracy i trochę mnie martwi fakt , że zamiast np ; skrobać szybki muszę deptać pedał gazu , żeby nagrzać silnik . Kupiłem ją za " grosze" i nie spodziewam się cudów , ale fajnie byłoby problemik rozwiązać . Aha - poczciwy anglik wymienił świece , przewody , kopułkę , rozdzielacz i aku z nadzieją rozwiązania problemu i nic :neutral:
Z góry dziękuję za porady - pozdrawiam Daniel
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 13, 2010 20:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 14, 2010 12:42   

może ten temacik ci pomorze :grin:
http://forum.roverki.eu/v...+zimnym+silniku
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lut 14, 2010 12:48   

sprawdz czujnik temperatury oraz wezyk podcisnienia czy nie jakiejs dziurki i nie zasysa lewego powietrza
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
deko77 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: Lubin - obecnie UK



Wysłany: Sro Lut 17, 2010 19:22   

Wężyki podciśnienia sprawdzone - w porządku - przy tym gażniku jest coś co wygląda jak silniczek krokowy ( prawa strona gażnika ) i jeśli to jest silniczek krokowy to on nie działa :( A następny problem - wentylator chłodnicy kręci się cały czas po przekręceniu kluczyka w poz. 2 - co załącza ten wentylator i gdzie się znajduje ?? ?
Pozdrawiam i dziękuję Daniel
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 17, 2010 19:47   

sprawdz czy czasem czujnik temperatury nie jest wypięty jesli tak to ktos zrobil Ci numer jak mi kiedyś, jak kupilem moje autko.
Jak masz wypiety czujnik temperatury od ECU to wentylator kreci od razu po zaplonie bez przerwy! Do tego silnik krokowy może nie pracować przy wypietym czujniku!
Czujnik również może byc po prostu uszkodzony. Bankowo w tym tkwi problem
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
deko77 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: Lubin - obecnie UK



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 20:27   [R 214 L 95' ] Gaśnie na zimnym silniku - ciąg dalszy

Po wymianie monowtrysku ( z myślą , iż poprzednio padł silniczek krokowy ) problem pozostał - dalej gaśnie jak jest zimny :sad: Rurki podciśnienia sprawdzone - szczelne - czyżby komputer ?? ? A drugi problem - otwierając drzwi od pasażera kluczykiem ( nie mam centralnego) bez wyłączenia alarmu - alarm się włącza - od strony kierowcy nic się nie dzieje ...

Dziękuję za wszystkie rady Pozdrawiam Daniel
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 01:09   

deko77 napisał/a:
otwierając drzwi od pasażera kluczykiem ( nie mam centralnego) bez wyłączenia alarmu - alarm się włącza - od strony kierowcy nic się nie dzieje

to się zgadza... tylko w drzwiach kierowcy jest czujnik w bębenku zamka odłączający alarm (i służący do wbicia kodu immo) fabrycznie pewnie miałeś pilota i centralny zamek, tylko coś się z tym stało w tzw międzyczasie :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
deko77 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: Lubin - obecnie UK



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 20:37   

sTERYD napisał/a:

fabrycznie pewnie miałeś pilota i centralny zamek, tylko coś się z tym stało w tzw międzyczasie :/

Nie sądzę - auto nie ma nawet wspomagania - ale nie o to chodzi - może da radę otworzyć komputer i sprawdzić co jest nie tak - tam pewnie jest jakaś membrana czy coś takiego od ssania :bezradny:

[ Dodano: Pią Mar 12, 2010 20:37 ]
A otwierał ktoś kompa z tego modelu i po drugie gdzie jest czujnik od temperatury dający sygnał do kompa - o ile sa tam dwa ?? ?
 
 
potterka88 



Dołączyła: 19 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pią Mar 19, 2010 15:23   

mam podobny problem, na zimnym silniku auto gaśnie, a jak już w końcu odpali to przez ok 1-2 min. nie da się praktycznie jechać, jak puszcze gaz to się "kula" przy próbie dodania gazu zarzyna się dusić, "rzuca" i spadają obroty... ktoś ma pomysł?

a może wiecie skąd wziąć program do komputera z rovera, bo wszyscy mechanicy w okolicy takiego nie posiadają -_-
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 19, 2010 19:00   

potterka88 napisał/a:
mam podobny problem, na zimnym silniku auto gaśnie, a jak już w końcu odpali to przez ok 1-2 min. nie da się praktycznie jechać, jak puszcze gaz to się "kula" przy próbie dodania gazu zarzyna się dusić, "rzuca" i spadają obroty... ktoś ma pomysł?

a może wiecie skąd wziąć program do komputera z rovera, bo wszyscy mechanicy w okolicy takiego nie posiadają -_-

Spójrz na ten temacik :wink:
http://forum.roverki.eu/v...def8ab0a#476174
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
MORTON 



Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: Głogoczów



Wysłany: Sob Mar 20, 2010 13:02   

I co deko77 rozwiązałeś problem gasnięcia na zimnym silniku????
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Mar 20, 2010 16:29   

a przy pedale gazu nie masz czujnika ??
starsze memsy i chyba tylko monowtryski mialy czujnik biegu jalowego, byc moze komp nie wie ze ma pracowac na biegu jalowym, co przy zimnym silniku, moze miec spore znaczenie
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214 95r] Nie pali i źle chodzi na zimnym silniku
maniek66 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
27 Pią Wrz 26, 2008 18:05
maniek66
Brak nowych postów [Rover 214 93r.] Szarpie i gaśnie na ciepłym silniku.
robertjezu Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
7 Wto Lut 25, 2014 12:52
robertjezu
Brak nowych postów [R414 94r]Problem z zimnym silnikiem.
borsi Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Sro Kwi 01, 2009 19:29
oprawca_1978
Brak nowych postów [Rover 214] Problem z odpaleniem na zimnym sil. film
Meteo Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Pon Kwi 23, 2012 06:55
bachu93
Brak nowych postów [Rover 216 GTi] Jak ustawić zapłon w silniku D16A8
beza Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Sro Cze 13, 2007 11:04
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink