Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200SDI] Mało mocy silverstone
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200SDI] Mało mocy silverstone
Autor Wiadomość
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 22:23   [R200SDI] Mało mocy silverstone
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam forumowiczów. Właściwie pisze w imieniu kolegi który ma roverka 200SDI i ma niestety problem. Szukałem na forum przyczyny jaka dopadła tego roverka i nic co by do niego pasowało nie znalazłem. Otóż roverek słabo sie zbiera do 100km/h jeszcze jako tako idzie ale powyżej 100km jest już masakra. Auto przyśpiesza ale jak by ciągło za sobą przynajmniej przyczepę z toną ładunku. W porównaniu do mojego roverka też diesla wypada słabiutko z przyśpieszeniem. Dodam jeśli to ma znaczenie ze moja maszynka stoi obecnie na felach 16" i kapciach 205 a kumpla na 15" felach i oponach 195.
Sprawdziłem już przepływomierz węże od IC i wszystko dobrze. Co może być przyczyną tego muła...???
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 15, 2011 22:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 22:26   

kamax_19, jak sprawdziles rury od ic ? Wiązka ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 22:42   

Raptile, Na szczelność czy nigdzie nie ma ubytku powietrza po za tym już nawet przekładałem moje węże idące od IC.
Widzisz o wiązce zapomniałem.........
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 08:05   

wybłyskac przy okazji kody błędów czy czegos niema
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 16:02   

Raptile, Błyskałem i wybłyskało aby kod 29
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 16:39   

kamax_19 napisał/a:
Błyskałem i wybłyskało aby kod 29

czyli coś z przepływomierzem ale twierdzisz że go sprawdzałeś
przejechałeś się z odpiętym?
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 16:42   

kamax_19 napisał/a:
W porównaniu do mojego roverka też diesla wypada słabiutko z przyśpieszeniem.

pomierz czasy przyśpieszenia 0-100km/h oraz 60-100km/h z 4 biegu.
da to również pewien pogląd nt. "MUŁA"
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 17:42   

Pytanie jak ustawione jest turbo ? nie było nic dłubane ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 21:31   

szoso420, Jeździłem na odpiętym i nie było różnicy jak na podpiętym, a i zakładałem od mojego roverka który jest dobry i nie było różnicy między przepływomierzami. A i jeszcze zakładałem od tego drugiego auta przepływke do mojego i u mnie chodziło BDB. A co do turbo to nie wiem aż tak nie siedzę w tym ni nie wiem jak powinno być dobrze ustawione
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 21:37   

Kąt wtrysku moze jest zły ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 21:41   

Raptile napisał/a:
Kąt wtrysku moze jest zły ?

nie tędy droga...
przy złym ustawieniu kąta wtrysku kopciłby na biało i były by lekkie problemy przy odpalaniu, a tutaj kolega kamax_19, o takich objawach nic nie pisał.
Czekajmy na pomiary przyśpieszenia, potem będziemy dywagować.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pon Maj 16, 2011 23:47   

Hej ,

Widze, że mówicie o moim roverku
czas 0-100 wypadł raczej kiepsko 12,4 s
60-100 postaram się zmierzyć jak najprędzej : )


@Raptile - a jak turbo ustawione być powinno ? i na czym polega to ustawianie ?


Jeśli już o moim mówimy...

Wie ktoś może czym jest spowodowane zapalanie się kontrolki ABS'u po przekroczeniu gdzieś 120 ? i zapala się po jakimś czasie [tj. ile razy jadę w trasę to po kilkunastu kilometrach zapala się ABS na pomarańczowo i tak trzyma aż dojadę] :???:
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 17, 2011 00:10   

3 sekundy więcej niż podaje producent... dodając wiek auta, stopień zużycia wszystkich części, opony, nawierzchnie, przyrząd pomiarowy... to tak źle nie jest, ale można zawsze to poprawić.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 17, 2011 00:15   

krzdry napisał/a:
Wie ktoś może czym jest spowodowane zapalanie się kontrolki ABS'u po przekroczeniu gdzieś 120 ? i zapala się po jakimś czasie [tj. ile razy jadę w trasę to po kilkunastu kilometrach zapala się ABS na pomarańczowo i tak trzyma aż dojadę] :???:

Albo któryś pierścień ABSu pęknięty, albo czujnik jakiś a najprawdopodobniej masz inny profil opon z przodu a inny z tyłu a różnica jest większa niż "10". Zgadłem?

[ Dodano: Wto Maj 17, 2011 00:15 ]
adamsky, 1/3 czasu producenta więcej to nie jest źle? :shock:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 17, 2011 00:34   

bonus89 napisał/a:
któryś pierścień ABSu pęknięty,

to raczej możemy sobie odpuścić.
bonus89 napisał/a:
1/3 czasu producenta więcej to nie jest źle? :shock:

biorąc pod uwagę słowa kolegi...
kamax_19 napisał/a:
Auto przyśpiesza ale jak by ciągło za sobą przynajmniej przyczepę z toną ładunku

to ten mega muł to raczej nie jest spowodowany odczuciem braku tych 3 sekund... przy niesprawnej przepływce auto się czuje że jest mułem i o takich odczuciach pisze Kamax19.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 17, 2011 00:45   

Cytat:

to raczej możemy sobie odpuścić.

Uzasadnij
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Maj 17, 2011 12:09   

Cytat:
przy niesprawnej przepływce auto się czuje że jest mułem i o takich odczuciach pisze Kamax19.


W iDT tak, w SDI nie.
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Wto Maj 17, 2011 15:21   

Siema

@ Adamsky - trzeba poprawić :twisted:
kolega pisze o mule powyżej 100 - wtedy na prawde jest kiepsko :roll:


co do pierscieni od abs - myśle, że świeciłby ciągle
co do opon rzeczywiście tu jest kiepsko z przodu 65 z tylu 50 (nie miałem kiedy zająć się oponami)


@xtek - no nie zgodze się, zanim tu "zgłośiliśmy" mojego roverka, sporo czytalem o problemach z maf właśnie w sdi :?:

ale jest postęp bo chwile wyginałem drzwi i przestawiłem lekko zamek i w końcu drzwi są równo z karoserią :wink:
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 17, 2011 15:23   

Cytat:
co do opon rzeczywiście tu jest kiepsko z przodu 65 z tylu 50 (nie miałem kiedy zająć się oponami)

No to masz odpowiedz na swój problem. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Maj 17, 2011 15:28   

krzdry napisał/a:
no nie zgodze się, zanim tu "zgłośiliśmy" mojego roverka, sporo czytalem o problemach z maf właśnie w sdi


No to pokaz gdzie. Bo przeplywka 4-przewodowa kontroluje tylko zawor EGR, wiec rownie dobrze mozesz po prostu odlaczyc wezyk podcisnienia od niego. O ile wiesz co to EGR. W iDT jest 5-przewodowa i to inna sprawa.
Ale skoro miales skrajnie inny profil opon i zastanawiales sie czemu lampka ABS sie swieci, to rzeczywiscie masz spore pojecie o tym aucie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 160] MAŁO MOCY
bingol1234 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Maj 31, 2010 21:00
PHJOWI
Brak nowych postów [ 214 si ] Drgania i mało mocy
tomek1808 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Cze 05, 2010 16:53
tomek1808
Brak nowych postów [R200 2,0SD 98r] Mało mocy
zywy30 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pon Lut 01, 2010 15:55
FSEbola
Brak nowych postów [214i 97] mało mocy
wrobcio Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Czw Sty 01, 2009 21:23
wrobcio
Brak nowych postów [r200] Mało mocy!
sebek_200 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Lut 17, 2011 12:40
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink