Forum Klubu ROVERki.pl :: [seria k] jeden tłok 2-3mm niżej od pozostałych
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[seria k] jeden tłok 2-3mm niżej od pozostałych
Autor Wiadomość
hehe 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 33
Skąd: zmc



Wysłany: Czw Mar 31, 2011 00:02   [seria k] jeden tłok 2-3mm niżej od pozostałych
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

mam taki problem i potrzebuje szybkich podpowiedzi.
rozebrałem silniczek bo olej się z wodą pożenił w obie strony, typowy hgf.
przez kilka dni po odpaleniu z nocy mocno dymił na biało (po 8h w nocy rano dymił, po 8h w dzień nie dymił - dziwne) aż w końcu nie chciał odpalić tak jakby nie mógł się przełamać ale po troszku próbowania go tam rozrusznikiem odpalił i wiec nie czekałem i go rozebrałem.
po rozebraniu widać że uszczelka puszczała wiec nie na darmo go rozebrałem.
i już się przymierzyłem do składania i zauważyłem że 4ty cylinder jest lekko niższy od pozostałych (niższy ma dolny i górny punkt przełamania). mierząc ciśnienie przed demontażem na tym właśnie cylindrze było ciśnienie lekko ponad 8 gdzie na pozostałych +/-13 (miesiące wcześniej wszystkie miały po około 13)

obawiam się że przyczyną tego że mi nie chciał wtedy odpalić to był zalany cylinder płynem i nie dał rady się przełamać a skutkiem tego właśnie może być ten zaniżony tłok a co za tym idzie skrzywiony korbowód??

nie mam zdjętej miski olejowej i wolałbym tego uniknąć wiec prosiłbym o sugestie co to może być?

i pytanie czy może składać, zmierzyć ciśnienie i odpalić żeby zobaczyć co jest a ewentualny problem z tym tłokiem da się naprawić od dołu żeby głowicy znów nie ściągać??
na pewno bezpieczniej zdjąć miskę i pooglądać co go boli, ale będę wdzięczny za podpowiedzi, może ktoś już miał podobny przypadek.

pojazd: LR Freelander 1.8 b+g 2001r.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 00:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Mar 31, 2011 08:30   

rób od razu ten korbowód (bo na bank jest skrzywiony) ... od dołu później niewiele zdziałasz ... jak już masz zdjetą głowicę to nie ma się co zastanawiać :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
hehe 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 33
Skąd: zmc



Wysłany: Czw Mar 31, 2011 18:33   

miska zdjęta, sprawa jasna! korbowód w kształcie łuku.

magistrale zostawiam starą bo fizycznie nie widać żeby była do wymiany,
pierścieni na tym tłoku nie będę zmieniał bo z kompresją problemów nie było, olej pierścieniem nie ubywał. jak się mylę to będę wdzięczny za poradę.

czym się wkleja tuleje bo wszystkie wyłażą ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [seria T] klimatyzacja
krawy1 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Nie Sie 26, 2007 09:46
Brt
Brak nowych postów [Seria K] Jak się ustrzec HGF?
Podsumowanie.
Ukasz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sro Cze 11, 2008 08:09
Brt
Brak nowych postów [seria K] Komputer sterujący
PDR Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sro Lut 10, 2010 18:50
PDR
Brak nowych postów [seria K16]zdychający silnik
dave_dee Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Sob Paź 06, 2007 12:13
giewu
Brak nowych postów [Seria K] Ciśnienie paliwa w 1,8 K16
Bocian_s Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Czw Sty 17, 2008 15:04
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink