Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Układ paliwowy do wywalenia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Układ paliwowy do wywalenia
Autor Wiadomość
niedziu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 42
Skąd: Sochaczew



Wysłany: Sob Maj 14, 2011 13:19   [R200] Układ paliwowy do wywalenia
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam wszystkich.
Przedstawie problem i poproszę Was o poradę.
Zalałem do swojego diesla paliwa ok. 15l (dolane do połowy zbiornika biodesla) paliwa jak się okazało później - niewiadomego pochodzenia:(
Auto po 10km zaczęło szarpać potem dymić na niebiesko, zalałem od razu na stacji do pełna dobrego paliwa, ale to nic nie pomogło, po następnych 3km auto zgasło i już nie odpaliło.
Po próbach zlania paliwa i nalania czystego, wymianie filtra, przepompowaniu "gruszką" auto nie odpala.
Oddałem do mechanika - on stwierdził co następuje:
zbiornik do mycia, przewody do wymiany, pompa wtryskowa do wymiany / regeneracji i nie wie co z wtryskami, powiedział że może w 2 tyś się zmieszcze:( i powiedział że te paliwko to jakiś kwas chyba był - i faktycznie dziwnie to pachniało nawet, a jak to zlałem to nawet jakiś dym z bańki ulatywał :) .

Co poradzicie? jakie mogą być koszty takiej operacji i czy aby gościu tego nie ubarwił sobie za bardzo?
_________________
Pozdrowionka...
Ostatnio zmieniony przez thef Pon Cze 06, 2011 22:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 14, 2011 13:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 14, 2011 15:38   

Jak pachniało kwasem to kupiłeś Olej Opalowy odbarwiony :wink: Zeby się pozbyć koloru czerwonego dodaje się kwas a następnie wapno żeby z neutralizować kwas :wink: Odradzam jazdę na takim czymś :wink:

Ale ze kopcił na niebiesko to dziwne, tak jak by olej spalał. A olej masz w silniku i wygląda ok czy się jasny zrobił :?:

Druga sprawa warto zobaczyć tez do Turbo, a check engine się nie zapalił :?: Mi sie trochę mniej wydaje ze pompa padła raczej wtryskiwacze mogły coś dostać :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Maj 14, 2011 16:50   

niedziu, po sprawdzaj dokladnie wtyczki to po 1 ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
niedziu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 42
Skąd: Sochaczew



Wysłany: Sob Maj 14, 2011 18:15   

Olej w silniku sprawdziłem od razu jak troche postał na stacji benzynowej i wszystko w normie.
Dolałem do pełna ON i ledwo odpalił a takiego kopcia puścił że szok...
Potem zapalało się sheck engine i gasło aż w końcu auto zgasło i nie odpaliło.
Jak przekręcałem stacyjkę to "check" gasł po sekundzie i chyba błędu w danej chwili by nie pokazał żadnego (z tego wszystkeigo zapomniałem odczytać błędy)
oddałem go do mechanika od "diesli" i powiedział że może w 2000 się zmieszczę:(
Myślałem że to kwestia wyczyszczenia pompy, ale on twierdzi że nawet przewody paliwowe trzeba wymieniać.

Dodam że jak zlałem tą mieszankę do baniek to szedł dymek i dziwnie śmierdziało to paliwko.
Chytry dwa razy płaci i tyle...
_________________
Pozdrowionka...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 14, 2011 18:22   

niedziu, Nie wiem czy nie taniej kupić używaną pompę nie są takie drogie na allegro albo gdzieś z anglika :wink: Mi kiedyś nawet mechanik jeden się pytał czy nie potrzebuje od SDI pompy bo miał cali silnik i wywalił go na złom w końcu :wink:

Ale 2tys trochę dużo :neutral: Ja bym wybłyskał mimo to kody błędów :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Maj 14, 2011 22:10   

Oj cos sobie pan mechanik zawyżył cene.przeciez czesci od SDI sa groszowymi sprawami (w porówaniu z innymi dieslami) chyba ze swa robote tak ceni,najlepiej jak bys swa pompe przeczyscił i sprawdził na innym roverku.
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Maj 14, 2011 22:21   

niedziu, 35 tys na bio i ni hu hu :rotfl: od razu ci mowie zmien mechanika. I Zczytaj błędy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Maj 14, 2011 22:58   

Raptile napisał/a:
niedziu, 35 tys na bio i ni hu hu :rotfl: od razu ci mowie zmien mechanika. I Zczytaj błędy


Ale on mial BIO w zbiorniku i dolal do niego syfiastego paliwa ;) Wiec to nie wina naszego kochanego rzepaku! :]
 
 
niedziu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 42
Skąd: Sochaczew



Wysłany: Pią Cze 03, 2011 14:04   

Auto odebrane. Wymieniona pompa wtryskowa.
Po naprawie samochód głośniej pracuje jak jest zimny i ma strasznie dużego muła, nawet po rozgrzaniu.
Na długiej trasie pojawia się check - odczytałem błąd - 34 - cewka czasu wtrysku paliwa.
Myślałem że kąt wtrysku mam źle ustawiony, ale podjechałem na sprawdzenie i mam 2 stopnie
Czytałem że przy takim kącie niektórym auto nie odpalało, ale u mnie pali od dotknięcia, tylko straszny muł jest.
Co poradzicie w takiej sytuacji bo mechanikom narazie mówie nie.
Ten mechanior powiedział że chyba coś z turbiną nie tak, ale jak dodam gazu to węże puchną...
_________________
Pozdrowionka...
 
 
carer 



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Dębica



Wysłany: Pią Cze 03, 2011 22:15   

Witam,
Mam podobny problem jak kolega, a mianowicie po wlaniu ON (ok. 20L) z pewnej stacji zaczęły się dziać następujące rzeczy:
1. Podczas jazdy nie ważne na jakim biegu i przy jakich obrotach (ale najczęściej powyżej 2000) samochód podczas jazdy skacze.
2. W czasie jazdy na 1,2 lub 3 lubi od czasu do czasu zaświecić się kontrolka SRS oraz check engine.
3. Brak mocy, przy wjeździe pod górkę musiałem zejść na trzeci bieg. Wciśnięcie gazu do dechy na prostej nic nie powoduje, samochód jak powoli przyśpieszał tak przyśpiesza.
Czy również czeka mnie wymiana pompy i czyszczenie przewodów paliwowych? Czy to może coś innego?
niedziu można wiedzieć ile cię te wymiany kosztowały??
Pozdrawiam
 
 
niedziu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 42
Skąd: Sochaczew



Wysłany: Pon Cze 06, 2011 13:41   

Ja zabuliłem 1800zł, ale wymienił zbiornik z bebechami, przewody, pompę wtryskową i wtryski (chyba nie chodziło o końcówki, bo to zalecił zrobić za pare miechów). Stare części oddał.
Troche zabuliłem, ale już dwa razy byłem na podpięcie do komputera, niedługo ma mi sprawdzić ciśnienie doładowania i narazie nie woła o więcej :)

Ja w tygodniu wywale katalizator i zobaczymy jak będzie się wtedy zbierał.
_________________
Pozdrowionka...
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pon Cze 06, 2011 21:28   

niedziu, ustaw kąt wtrysku i ciesz się z jazdy ja ustawiałem kąt 3 razy i dopiero co się okazało pasek był o ząbk przestawiony po odpowiednim złożeniu do kupy i ustawieniu kąta wtrysku auto śmiga :))
skoro turbawka pompuje nie gubi oleju to zostaw ją w spokoju.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R 220 SDI] zapchany układ paliwowy
kadzaf Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Pią Sty 02, 2009 19:13
xtek
Brak nowych postów [R200sdi]jak odpowietrzyć układ paliwowy
mario4133 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sro Maj 18, 2011 22:00
Brt
Brak nowych postów [R200 1.4 8v] Niedogrzany układ LPG?
BayHarborButche Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Sie 27, 2010 15:14
BayHarborButche
Brak nowych postów [R200 98r] Układ wydechowy
bula21 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Sty 13, 2010 00:07
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink