Wysłany: Sro Maj 25, 2011 22:45 [R45] Max. 4000rpm i brak rozwiązania
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Auto kręci się do 4000rpm i to jest max. Wydaje mi się też że słabo przyśpiesza, lecz nie mam porównania. Może mi powiedzie z jakimi autami robicie co chcecie . Laguna 1.9Dci, Mazda 6 2.0Citd robi ze mną co chce, na każdym biegu, ale katalogowo to ja mam robić co chce
Wymieniłem już :
-4x wtryskiwacze
-spr. rozrządu
-przepływka
-mycie IT + całego dolotu
-wszystkie filtry
No i to samo. Fakt, kiedyś szedł gorzej, ale moim zdaniem też nie ma polotu + te 4000rpm
Po proszę o pomoc i jakieś porównania
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 25, 2011 22:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
te 4tys to cos z przeplywka albo wymieniles na wadliwa albo cos zwiazane z nia jest uszkodzone
przejedz sie do elektryka samochodowego i zmierzy ci napiecie na przeplywce i on juz powinien wiedziec czy dobra czy nie.
wepnie sie w ktorys pin i zobaczy napiecie
no tak moze przewud lub cos zwyklym miernikiem ci sprawdza ale jakie napiecie musi byc to juz nie pamietam bo to mariusz mi sprawdzal i mowil ze jest jeszcze oki przeplywka
a jak nadal bedzie dobrze to koniecznie na testbooka
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Sob Maj 28, 2011 13:43
damianz11 napisał/a:
Czyli główny wtrysk ma tutaj mało do gadania
Jak sama nazwa wskazuje: sterujący, więc ma tutaj coś do gadania. Wtryskiwacz sterujący ma czujnik wzniosu igły rozpylacza, który to przekazuje informację sterownikowi o rzeczywistym początku tłoczenia.
Co do obrotów, to za to odpowiada nastawnik pompy wtryskowej
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Nie Maj 29, 2011 19:33
Skoro piszesz wyżej, że masz 4 przepływki w garage, drugą pompę i jak myślę sprawdzałeś już i jedno i drugie na wszyskie sposoby, to uważam, że powinieneś sprawdzić to co Ci napisałem w poście powyżej
Powodzenia i napisz co i jak
witam, moj problem polega na tym ze auto to kompletnie mulowate jest;/ odlaczylem dzis egr i przeplywke i bylo ok, podlaczony egr przeplywka odlaczona tez jest ok, podlaczone wszystko LIPA KOMPLETNA, nie mam pomyslu co robic;/ przewody szczelne sa;/
marcin316, Krzysi3k, nie drapać się
a kolega damianz11, niech poczeka z nastawnikiem i niech się zastosuje do naszych porad by uniknąć niepotrzebnych kosztów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum