Wysłany: Pon Cze 03, 2013 23:53 [Wysprzęglik] i pompa czy jak? Rover 75 tourer cdti 2.0 2001
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam (Rover 75 tourer cdti 2.0 2001)
Wiem że po raz kolejny temat, ale jedna rzecz mnie męczy - mechanik mówił (pokazywał) mi że robił dziurę w uszczelce w tym zbiorniczku w którym jest płyn, który idzie do pompki sprzęgła... Można tak???
Jest tak - jakiś czas temu wymieniałem docisk w sprzęgle - objawy, biegi cieżko wchodziły, masakra - jak samochód był zimny to ok. ale jak jechałem np do Wawy 100km to już w Wawie masakra na światłach, cieżko wchodziły - luzy na sprzęgle... Oddałem do mechanika - za wymiane docisków i kilku innchy rzeczy zapłaciłem 1250pln..... Po jakimś czasie problem ten sam... znowu mechanik, zostawiałem, po 3 godzinach dzwoni że wszytko gra i wystaczyło dolać oleju do tego zbiorniczka nad sprzęgłem... I fakt, chodził świetnie przez jakieś 2 miesiące... Tydzień temu pojechałem znowu do mechanika, bo znowu to samo, sprzęgło nisko łapie i ledwo co wchodzą biegi. Znowu dolał oleju i odpowietrzył (przy mnie) ... twierdził, że cieknie z tego zbiorniczka, że widzi wyciek i że będzie trzeba wymienić wysprzęglik... ale pomogło na tydzień, dzisiaj znowu nisko łapie, i luzy są do połowy i ledwo co wchodzą biegi...
Mechanior pokazał mi taką gumę która jest niby w tym zbiorniku, i mówił, że zrobił specjalnie w niej dziurkę, żeby wchodziło więcej płynu. Bo to maniach Mercedesa i twierdzi że jakiś "idi..a" tymyślił ten zbiorniczek w tym miejscu (nad pedałęm sprzęgła) że nie dostępne, a do tego mało bardzo tam wchodzi płynu bo ok 50ml.
Nie wiem teraz co i jak, bo możliwe, że wtedy też nie trzeba było wymieniać docisków, tylko ten wysprzęglik, i nie wiem czy jak znowu mi nie wymieni, to, możliwe, że zrobi coś nie tak... Może to średni gość. Ma ktoś kogoś zaufanego od R75 Tourer w woj.łódzkim????
Będę wdzięczny na jakieś info...
(jutro znowu sprzęgło do podłogi i jazda, a chciałem pojechać chociaż na kilka godzin w czwartek pod Bełchatów na zlot.... i nie pojadę... )
Pozdrawiam!
(sorry za mało terściwe info i język, ale nie jestem mechanikiem i w sumie to mało się znam na samochodach - R75 Tourer od lat mi się podobał i mam - ale coraz częściej myślę o sprzedaży... już majątek w niego władowałem i cały czas nery)
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 03, 2013 23:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
selectorink ! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum