Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Ti] Były modele przejściowe ??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Ti] Były modele przejściowe ??
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Lis 02, 2013 00:10   [R620Ti] Były modele przejściowe ??
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Siemanko :)

Mam R620Ti z 1998 i dziwną konfiguracje ..

Niby jest to polift (wnętrze poliftowe, 3 stop na szybie) ale listwy na drzwiach i lusterka ma czarna, na klapie znaczek 620ti (oczywiście może być doklejony) i teraz nie wiem co o tym sądzić.. Przedlifowy polift czy co? Macie jakaś szerszą wiedzę w tym temacie ?
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 02, 2013 00:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sob Lis 02, 2013 15:13   

Ostatnio na allegro widziałem oferte srebrnego Ti i też mnie zastanowiły te czarne listwy na bokach, a rocznik to chyba 98.
Może to jakieś składaki?
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lis 02, 2013 15:48   

U nas na spoty ptzyjeżdzał kiedys kolega trawishon zdaje sie, on miał granatowe r600 w klekocie, i rocznikowo był chwile przed liftem a niektóre rzeczy tez miał juz poliftowe, wnetrze, np.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Lis 02, 2013 16:11   

KRYS to pewnie on właśnie jest mój :)


Skóry
Boczki
3 stop
3ci pas puszczony z góry

Ogólnie cały środek polift a listwy własnie nie w kolor i na klapie 620Ti.

O ile klapa mogła być wymieniona bo mam ślad po slupki parkingowym na zderzaku i może klapa była wgnieciona tak te listwy i lusterka mnie bardzo zastanawiają dlaczego tak..

Rok produkcji 98

Pierwsza rejestracja 08.98 i nie wiem co jest 5..

Jakieś pomysły ?
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Sob Lis 02, 2013 16:17   

tomii620si napisał/a:
co jest 5..

A o co chodzi z tą 5 ?
Masz zagłówki ? bo one były w poliftowej wersji
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Lis 02, 2013 23:06   

co jest 5 --> "o co chodzi..."



Tak mam zagłówki w tylnej kanapie :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Nie Lis 03, 2013 05:16   

96 rok listwy czarne i lusterka zagłówki wszyte 2 w tylną kanapę skóra napis na klapie tylko po prawej stronie bagażnika różnica przed 96 i po .to czy jest na kopułce czy nie aparat zapłonowy mój ma jeszcze torsena 2 wsadzonego te młodsze już zwykły różnicowy w skrzyni ti wychodziły tylko na felgach 16
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 03, 2013 12:25   

Ale to jest 98...

LSD jest bo na zakrętach zacieśnia i ostatnio na piachu pod domem ruszałem to było czuć, że pociągnął na 2 koła..

Żeby to był chociaż 97 to mógłbym pomyśleć, że jakieś modele początkowe i przejściówka na częściach sprzed lifta aby się pozbyć części ale to już jest 98 więc trochę to dziwne..




A powiedź mi jak to ma wyglądać pod maską sprzed i po lifta te różnice w aparacie zapłonowym itd.
Pójdę i zobaczę co ma pod maską i może coś się rozjaśni ..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Pon Lis 04, 2013 16:57   

z tego co się orientuję to na aparacie zapłonowym silnik chodzi na sekrecji a na cewce bez aparatu jest full grup i gorzej jest ustawić gaz na tym silniku 2 tłoki chodzą jednocześnie
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 04, 2013 18:02   

sprawdź vin, czy to na pewno 98. Może być tak, że auto jest 96/97 pierwsza rejestracja 98 i tak zostało wpisane w dowod. Sprawdz VIN i daj foto spod maski.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Lis 05, 2013 12:17   

To tyle się dowiedziałem z forumowego dekodera VINu.



Brak aparatu zapłonowego to rozumiem polift ? :grin:



_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 05, 2013 18:50   

Tak, silnik masz poliftowy.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Lis 05, 2013 22:16   

Jeszcze lepszy bonus. Wychodze z pracy - widze srebrny R600 koło mojego R.. Tak myślę co jest.. I nie wiem czy to była jakaś biedna 618i czy co bo listw w środku nie miał "drzewnianych" ani nic ale listwy i klamki owszem w lakierze, ale progi i lusterka już nie.. Nie ogarniam tego wszystkiego haha..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
BlackD 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 311
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lis 06, 2013 09:48   

Ja u siebie w 620SDi mam tak. środek polift czyli drewno zagłówki z tyłu 3 stop 3 pas z góry a na zewnątrz listwy lusterka czane klamki czarne i Rover 620SDi na klapie więc rocznikowo przedlift a środek polift. Auto z czerwca 96
_________________
Z roverów się śmieją ale nie muszę przynajmniej pedałować.
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 12:38   

Czekajcie. Poszukam jeszcze innych decoderów vinu i może one mi coś powiedzą..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Pon Lis 11, 2013 22:32   

tomii620si napisał/a:
LSD jest bo na zakrętach zacieśnia i ostatnio na piachu pod domem ruszałem to było czuć, że pociągnął na 2 koła..

poczekaj na śnieg to zobaczymy czy będzie ciągną na 2 koła tu się kłania torsen z ograniczonym poślizgiem po to jest

[ Dodano: Pon Lis 11, 2013 22:29 ]
jak staniesz na lodzie i będzie ci się jedno koło kręciło mam skrzynię z torsenem i bez to wiem co mówię do ti a w ti były chyba z 5 różnych modeli skrzyń 5 potem 5/3 widziałem 6 i jak się nie mylę 7 B6BFT ja mam C6FTUT potem K7BSUT i można tak wymieniać ze 20 skrzyń do diesla i ti było dokładnie 32 sztuki pg 1

[ Dodano: Pon Lis 11, 2013 22:32 ]
jak chcesz dokładnie wszystkie oznaczenia skrzyń jakie były montowane do 32 szt to mogę ci podać
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Lis 12, 2013 11:47   

Powiedź mi gdzie mogę znaleźć oznaczenie skrzyni.. Tzn w okolicach korka oleju od skrzyni czy gdzie ? Chętnie bym sprawdził ..


A szpera jest na 100% bo widzę jak auto się zachowuje.. Jeździłem ponad 4 lata Si i po przesiadce na Ti czuje, że koła zachowują sie inaczej, na zakrecie jest inaczej i jakbym nie startował to zawsze brał na 2 koła a nie jedno jak to miało miejsce w Si.

A teraz biedak stoi już z tydzień na parkingu i czeka aż ogarnę mu wtryski :( .
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Przełącznik wycieraczek - były takie ?
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Lis 28, 2013 17:51
kruszan
Brak nowych postów [R620Ti] ECU Komputer
Markzo Rover serii 600, Honda Accord 12 Nie Gru 16, 2012 13:14
Markzo
Brak nowych postów [R620Ti] Złe sprzęgło?
Wolan95 Rover serii 600, Honda Accord 3 Wto Lip 24, 2018 16:21
Remigiusz
Brak nowych postów [R620ti] Pierścienie.
Wegorz Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Paź 14, 2016 12:04
Markzo
Brak nowych postów [r620ti] Map sensor
davidlive Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Maj 26, 2012 10:59
ADI-mistrzu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink