Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] ODPALANIE
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] ODPALANIE
Autor Wiadomość
zet 




Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 9



Wysłany: Pią Gru 12, 2014 18:31   [R75] ODPALANIE
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

HEJ wszystkim ,panowie i panie mam pytanko odnośnie odpalania cięzko z rana kreci dopiero po drugim kreceniu odpala w zbiorniku mniejsza połowa paliwa wiec zalałem go do 3/4 zbiornika i problem znikł jak może być przyczyna pompa siada czy jak ??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 12, 2014 18:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ToXiC
[Usunięty]






Wysłany: Pią Gru 12, 2014 21:42   

Pompa jak i również filtr paliwa. Znajduje się po drugiej stronie baku. Sprawdź jaki masz rodzaj filtra czy w metalowej obudowie czy w plastikowej w której jest wkład, który można kupić bez problemu gorzej z metalowym filtrem. Ja cały czas walczę z podobnym tematem. Wymieniłem pompę nie wiele pomogło okazało się ze filtr metalowy był totalnie zasyfiony. I nigdzie nie mogłem takiego dostać. Więc wymieniłem cały filtr wraz z obudową na taki w którym jest wkład wymienny. Było trochę zabawy ale warto było jest dużo lepiej chodź nie idealnie podejrzewam że pompę którą wstawiłem też jest do bani jakiś zamiennik oczywiście sama pompa bez obudowy całego zespołu.
 
 
zet 




Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 9



Wysłany: Sob Gru 13, 2014 00:31   

To żeby sie tam dostać do filtra kanapę trzeba zdemontować?
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sob Gru 13, 2014 07:31   

Tak, lub bak opuścić jak kto woli :-) przy opuszczeniu baku jest wiele wygodniej i smrodu oraz bałaganu w aucie mniej, za to roboty więcej.
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 13, 2014 12:07   

Jeżeli problem znika po zalaniu 3/4 zbiornika to ja bym obstawiał że obudowa filtra się rozszczelniła. Był nawet temat o specjalnych spinkach które zapobiegały rozkręcaniu obudowy, czytałem nawet o tym że ktoś użył wkręta. Na foto zaznaczyłem jak się rozkłada obudowę, po przekręceniu trzeba rozsunąć obie części od siebie (trzeba użyć trochę siły bo jest tam duży oring i jest to wszystko ciasno spasowane). Przy okazji sprawdź filtr bo pewnie jest czarny. Roboty przy tym jest na ok 30minut a jak zdjąć siedzisko kanapy jest opisane na forum. Powodzonka.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
zet 




Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 9



Wysłany: Sob Gru 13, 2014 15:31   

Ok fajnie już wiem mniej wiecej na czym stoję po świętach zabieram sie za robotę. Napisze o postępach jak zrobię
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Awaryjne odpalanie
Ciapciuch6669 Rover serii 75, MG ZT 11 Sob Maj 12, 2018 15:48
nanab
Brak nowych postów [R75] odpalanie na cieplym
artik12 Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Kwi 10, 2017 20:01
szela81
Brak nowych postów [R75] Problematyczne odpalanie
krucha91 Rover serii 75, MG ZT 9 Pią Gru 20, 2013 19:04
krucha91
Brak nowych postów [R75] odpalanie i akumulator
kmisiowy Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Maj 17, 2013 08:31
sknerko
Brak nowych postów [R75] Tempomat, kontrolki, odpalanie
Makis Rover serii 75, MG ZT 19 Czw Lut 10, 2011 19:26
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink