Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
HEJ wszystkim ,panowie i panie mam pytanko odnośnie odpalania cięzko z rana kreci dopiero po drugim kreceniu odpala w zbiorniku mniejsza połowa paliwa wiec zalałem go do 3/4 zbiornika i problem znikł jak może być przyczyna pompa siada czy jak
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 12, 2014 18:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ToXiC [Usunięty]
Wysłany: Pią Gru 12, 2014 21:42
Pompa jak i również filtr paliwa. Znajduje się po drugiej stronie baku. Sprawdź jaki masz rodzaj filtra czy w metalowej obudowie czy w plastikowej w której jest wkład, który można kupić bez problemu gorzej z metalowym filtrem. Ja cały czas walczę z podobnym tematem. Wymieniłem pompę nie wiele pomogło okazało się ze filtr metalowy był totalnie zasyfiony. I nigdzie nie mogłem takiego dostać. Więc wymieniłem cały filtr wraz z obudową na taki w którym jest wkład wymienny. Było trochę zabawy ale warto było jest dużo lepiej chodź nie idealnie podejrzewam że pompę którą wstawiłem też jest do bani jakiś zamiennik oczywiście sama pompa bez obudowy całego zespołu.
Jeżeli problem znika po zalaniu 3/4 zbiornika to ja bym obstawiał że obudowa filtra się rozszczelniła. Był nawet temat o specjalnych spinkach które zapobiegały rozkręcaniu obudowy, czytałem nawet o tym że ktoś użył wkręta. Na foto zaznaczyłem jak się rozkłada obudowę, po przekręceniu trzeba rozsunąć obie części od siebie (trzeba użyć trochę siły bo jest tam duży oring i jest to wszystko ciasno spasowane). Przy okazji sprawdź filtr bo pewnie jest czarny. Roboty przy tym jest na ok 30minut a jak zdjąć siedzisko kanapy jest opisane na forum. Powodzonka.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum