Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam, mam pytanie ponieważ zauważyłem, że moje turbo zaczyna 'gwizdac' już od 1,1 tys -1,2 tys obrotów...Jest to normalne w tych modelach? Czy jest to oznaka końca turbo? Dodam ze nie wazne na jakim biegu. Powiedzcie ze nie bo nawet nie chce wiedzieć jakie to są koszta
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 23, 2016 11:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Cze 23, 2016 12:13
Rover4545, w giełdzie ktos wystawawiał nową, ogolnie posprawdzaj opaski moze Ci cos sie poluzowało, mi tak gwizdało a opaska na redukcji byla luźna pomysl ile bym wtopil zmieniajac na inna
Remigiusz, póki co bez rozbierania. Przyczyną może też być to ze moje złącze elastyczne jest złe bo przepuszcza spaliny z tego co patrze pod auto jak mam odpalone? Czy to nie ma nic wspolnego z tym
[ Dodano: Czw Cze 23, 2016 14:30 ]
Dodam ze mam ta kostke od przepływomierza odłączone (muł jak podłącze ją. Takiego juz kupiłem z odłączoną)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum