Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45]Mocno Gwizdająca turbina
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45]Mocno Gwizdająca turbina
Autor Wiadomość
Rover4545 



Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 21



  Wysłany: Czw Cze 23, 2016 11:43   [R45]Mocno Gwizdająca turbina
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam, mam pytanie ponieważ zauważyłem, że moje turbo zaczyna 'gwizdac' już od 1,1 tys -1,2 tys obrotów...Jest to normalne w tych modelach? Czy jest to oznaka końca turbo? Dodam ze nie wazne na jakim biegu. Powiedzcie ze nie bo nawet nie chce wiedzieć jakie to są koszta :sad:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 23, 2016 11:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 23, 2016 12:04   

Gwizd świadczy o końcu Turbo niestety :(
_________________
Przekaż 1 % na mojego syna:
http://dzieciom.pl/podopieczni/13695
 
 
 
Rover4545 



Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 21



Wysłany: Czw Cze 23, 2016 12:09   

:< Jaki koszt regeneracji takiej turbiny? Badz ile nowa turbina?

--
Ile na takiej turbinie da sie jeszcze pojezdzic? na oko?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Cze 23, 2016 12:13   

Rover4545, w giełdzie ktos wystawawiał nową, ogolnie posprawdzaj opaski moze Ci cos sie poluzowało, mi tak gwizdało a opaska na redukcji byla luźna :ok: pomysl ile bym wtopil zmieniajac na inna
 
 
 
Rover4545 



Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 21



Wysłany: Czw Cze 23, 2016 12:15   

bociannielot, Dzięki za rade posprawdzam. A dasz rade odpowiedzieć na to co przed chwilą napisałem?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Cze 23, 2016 12:19   

nie dam rady, bo może nie masz padnietej turbiny :lol: w iDt ona rzadko pada :-)
 
 
 
Rover4545 



Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 21



Wysłany: Czw Cze 23, 2016 12:54   

lekko ponad 300k przebiegu :D być może to już jej czas :sad:

[ Dodano: Czw Cze 23, 2016 13:54 ]
Ma ktoś jeszcze jakies pomysły?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 23, 2016 13:00   

Zobacz jakie luzy sa na wirniku w tedy bedziesz wiedzial ile jeszcze da rady.

[ Dodano: Czw Cze 23, 2016 14:00 ]
bociannielot, Zdarzało sie juz kilka osoba, kilka z forum ale nie zawsze z forum akurat ze padły w IDT.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Rover4545 



Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 21



Wysłany: Czw Cze 23, 2016 13:30   

Remigiusz, póki co bez rozbierania. Przyczyną może też być to ze moje złącze elastyczne jest złe bo przepuszcza spaliny z tego co patrze pod auto jak mam odpalone? Czy to nie ma nic wspolnego z tym

[ Dodano: Czw Cze 23, 2016 14:30 ]
Dodam ze mam ta kostke od przepływomierza odłączone (muł jak podłącze ją. Takiego juz kupiłem z odłączoną)
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Cze 23, 2016 13:59   

Remigiusz, wiem ze sie to zdarza ale na szczescie dosc rzadko ;-)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 23, 2016 15:22   

Widocznie padnieta przepływka jest i ktoś ją odpial. A elastyczne złącze nie ma nic do tego tak samo jak przeplywka.

Odkrec dwie opaski z rury dolotu co idzie od filtra do turbo i pomacaj palczem czy jest duży luz na wirniku.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Jak mocno dokręcić górną część głowicy
trzymajaca walki rozrzadu
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Lut 28, 2009 15:25
secio
Brak nowych postów [R 45 2.0 idt ] turbina
yagher Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Lis 13, 2009 17:43
yagher
Brak nowych postów [MG ZS 2.0 iTD '05] Turbina
zefir Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Sro Paź 12, 2011 20:47
Bialy1990
Brak nowych postów [R 45] Turbina?
matts Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Kwi 13, 2011 21:22
Remigiusz
Brak nowych postów [R400] Turbina
dylemat na temat kupna turbiny
mariusz66 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Lut 01, 2009 14:33
NEOSSS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink