Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Ile kosztował nowy Rover 75?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Ile kosztował nowy Rover 75?
Autor Wiadomość
aimp12 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 386
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 18, 2015 16:37   [R75] Ile kosztował nowy Rover 75?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Pytanie jak w temacie, ostatnio przyszło mi do głowy jaka była jego cena gdy był nowy, oferowany w salonie. Posiada ktoś takieś info? :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 18, 2015 16:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 18, 2015 16:56   

http://www.cwn.org.uk/mot...201-pricing.htm

Ceny tam podane są w funtach. I zapewne odnoszą się tylko do sedana.

Wg strony http://www.money.pl/pieniadze/nbparch/srednie/ 1 funt w dniu publikacji (1 luty 1999) kosztował 6,1337 zł czyli najtańszy 1.8 classic kosztował ponad 111 tyś zł a najdroższy 2.5 V6 CONNOISSEUR SE ponad 156 tyś zł.

MODEL RETAIL PRICE
1.8 CLASSIC** £18 100 111 020 zł
1.8 CLASSIC SE** £18 800 115 314 zł
1.8 CLUB £19 350 118 688 zł
1.8 CLUB SE £19 700 120 834 zł
1.8 CONNOISSEUR £20 750 127 275 zł
1.8 CONNOISSEUR £22 350 137 089 zł
   
2.0 V6 CLASSIC** £19 750 121 141 zł
2.0 V6 CLASSIC SE** £20 450 125 435 zł
2.0 V6 CLUB £21 000 128 808 zł
2.0 V6 CLUB SE £21 350 130 955 zł
2.0 V6 CONNOISSEUR £22 400 137 395 zł
2.0 V6 CONNOISSEUR SE £24 000 147 209 zł
   
2.5 V6 CLASSIC** £21 200 130 035 zł
2.5 V6 CLASSIC SE** £21 900 134 329 zł
2.5 V6 CLUB £22 450 137 702 zł
2.5 V6 CLUB SE £22 800 139 849 zł
2.5 V6 CONNOISSEUR £23 850 146 289 zł
2.5 V6 CONNOISSEUR SE £25 450 156 103 zł
   
2.0 CDT CLASSIC** £19 300 118 381 zł
2.0 CDT CLASIC SE** £20 000 122 674 zł
2.0 CDT CLUB £20 550 126 048 zł
2.0 CDT CLUB SE £20 900 128 195 zł
2.0 CDT CONNOISSEUR £21 950 134 635 zł
2.0 CDT CONNOISSEUR SE £23 550 144 449 zł
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
aimp12 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 386
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 18, 2015 20:36   

Dzięki za info :D
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Sie 20, 2015 09:41   

Byłem w tamtych czasach w salonie i najtańsza wersja kosztowała o ile dobrze pamiętam 99 tys. z hakiem.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Czw Sie 20, 2015 21:41   

sknerko napisał/a:
Byłem w tamtych czasach w salonie i najtańsza wersja kosztowała o ile dobrze pamiętam 99 tys. z hakiem.


A teraz 16 lat później, można go kupić już za 2000zł i nawet będzie się toczył :) Po co przepłacać jak można poczekać :)

prebenny napisał/a:
a najdroższy 2.5 V6 CONNOISSEUR SE ponad 156 tyś zł.


Hoho, ale mnie zaszczyt kopnął, ja sie takim poruszam :D Mogę przykozaczyć ile kosztował w salonie :)
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Czw Sie 20, 2015 22:50   

obecnie ceny średnio dzielimy przez 10 :)

tutaj o cenach mg zt
http://www.xpowerforums.c...rice%20List.pdf

v8 prawie 200tys wow

wszystkie modele gwarancja 3lata lub 100tys, milo :)

Cytat:
Warranty
Every new MG comes with a standard three year/60,000 mile warranty,* whichever
comes first. (There is no limit to mileage in the first year after purchase). Included in
this package is MG Rover’s exclusive one year roadside assistance service.**Please
apply to your Distributor at the time of purchase for full details of the manufacturer’s
terms and conditions.
*Made up of a 12 month unlimited mileage warranty plus MG Rover’s 2nd and 3rd year 60,000 mile
Extended Warranty, subject to terms and conditions. The Extended Warranty will only apply to
the extent that the 12 month unlimited mileage warranty has not exceeded 60,000 miles.**This
can be extended to 3 years at a very competitive rate. Please ask your Distributor for details
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pią Sie 21, 2015 05:20   

Obecnie cena V8 oscyluje w granicach 25 000€ ok 100 000zl za LHD, natomiast w przypadku RHD będzie to około 3 000 - 8 000£ czyli okolo 18 000 - 48 000zl.
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Sie 21, 2015 17:51   

aimp12 napisał/a:
jaka była jego cena gdy był nowy, oferowany w salonie.
aimp12, mój 2.0 kV6-automat w polskim salonie w 2001r. po negocjacjach kosztował 138 tyś.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 22, 2015 17:53   

Nie od końca z tymi V8 RHD i takimi niskimi cenami (poniżej 50k), jak już jest jakiś fajny wizualnie egzemplarz to i RHD potrafi powyżej 115k PLN kosztować, np.:

http://www.mobile.de/pl/S.../143407873.html - ok 124k pln

http://www.mobile.de/pl/S.../138519170.html - ok 115k pln
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Sie 23, 2015 05:37   

Punx, cenę auta to dyktuje rynek, nie sprzedający. Z tymi cenami powyżej 100 000 pln to przegięcie, zwróć uwagę ile czasu próbują sprzedać te auta.
Fakt faktem ze nie wyprodukowano ich zbyt wiele i z roku na rok ich ubywa (złomowanie, rozbiórka na części). Wiec ceny mogą śpiewać różne. Tyle że nie jest to Jeszcze żadne kultowe auto, musi minąć trochę lat i Wisła musi kilka razy jeszcze wyschnąć :-D nim zostanie docenione(choć nie wiem pod jakim względem skoro tak tragicznie się prowadzi)

Jak wiesz to od długiego czasu noszę się z zamiarem kupna tego wlasnie auta, ale albo wizualnie rupieć, albo silnik i układ napędowy do remontu. Niestety nie są to auta które były poszanowane przez właścicieli. A ja nie mam tyle czasu, chęci i pieniędzy, żeby odrestaurowywać 10letnie auto.
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 23, 2015 08:25   

W jakim sensie - tragicznie się prowadzi ?
 
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 843
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 23, 2015 09:34   

Odnośnie tragicznego prowadzenia polecam obejrzeć pewien odcinek Top Gear (sezon 4, odcinek 5) gdzie Jeremy Clarkson ma nieco inne zdanie na ten temat ;)
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Nie Sie 23, 2015 09:38   

albo to od 7:20 ;)

https://www.youtube.com/watch?v=daQNuKjTKv8

co do R75 to jeszcze czasu upłynie faktycznie za nim będzie to zabytek, ale np. w UK ZT już można ubezpieczać jako klasyk, bo nie było ich aż tak dużo, model 190 już jest na wyginięciu :) zostało ich pewnie koło 1k na cały świat ;)
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sie 23, 2015 10:25   

zedziczek tylko V8 ma napęd na tył
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Nie Sie 23, 2015 10:52   

Jeśli to jest pytanie, to tak jedynie v8, chociaż była koncepcja 4x4 ale o ile mi wiadomo to nie było ich za wiele może nawet jeden nawet nie pamiętam z jakim silnikiem, podsumowując, tak jedynie v8 ma napęd na tył a na filmiku jest samochód z napędem na przód.

ps. właśnie sprzwadziłem, wersja z napędem na wszystkie koła to było MG ZT-T v8 nastepnie wymienili w nim silnik na 2.5 i dodali napęd z freelandera, mowa tu o zmianach w fabryce nie wiem czy ktoś to powtórzył na własną rękę.
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Sie 23, 2015 11:06   

Strasznie beznadziejnie jeździ sie tym na miescie w ciasnych zakrętach, troszkę więcej gazu i tyl ucieka, to zjawisko nie występuje w dużo mocniejszych BMW czy mercedesach.

Co do 190 to mysle ze jest tego sporo więcej, nie jest to jakiś unikat. Dużo jest też 75 z silnikiem 190KM produkowanych seryjnie. Miedzy innymi ja mam takiego.
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 23, 2015 11:09   

AdaskoC a czy seryjnie do takich 75 dodawali te większe tarcze hamulcowe ? I pewnie wtedy koła to tylko 17-18'' ?
 
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Nie Sie 23, 2015 11:10   

w UK zostało ich nie co ponad 700 i to można akurat sprawdzić, po za UK jest ich o wiele mniej, co do fabrycznego R75 190KM to nie moge polemizować bo dla mnie to nowość pierwszy raz o tym teraz czytam więc się nie wypowiem ;)
Ostatnio zmieniony przez zedziczek Nie Sie 23, 2015 11:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Sie 23, 2015 11:14   

No skoro polacy rozebrali ich tysiące to nie dziwota ze w UK jest ich Malo. Swojego czasu Bralem tez głównie 75/ZT z wysp, teraz ceny tych aut poszły tam w górę bo jest coraz mniej i funt tez znacząco zwiększył swoja wartość. Z Irlandii w euro jeszcze się opłaca, ale z Anglii juz nie bardzo. W Niemczech jest teraz o wiele taniej, tyle ze 12 letni 75/zt z Niemiec to padło w porównaniu z tym co za te same pieniądze jest w UK

Tak mój mial, ale zmienilem na mniejsze bym mogl zamontować kola 16"

Skąd informacje o liczbie tych aut?
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Nie Sie 23, 2015 11:20   

https://www.howmanyleft.co.uk/ co do R75 z 190KM masz gdzieś o tym info że seryjnie takie występowały czy poprostu z tego co u siebie masz tak wnioskujesz ? :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 75/MG ZT] Artykuły z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 75, MG ZT 0 Pon Sty 24, 2011 19:44
kasjopea
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Rover 75 1.8] POMOCY "NOWY" - znika płyn z chłodn
smut_89 Rover serii 75, MG ZT 9 Pią Paź 04, 2013 20:57
apples
Brak nowych postów [R75/ZT] Nowy TOAF !!
Propozycje/sugestie nowego TOAF'a
marcin.misek Rover serii 75, MG ZT 34 Nie Kwi 24, 2022 19:45
0L0
Brak nowych postów [R75]nowy zakup
grota10 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Sie 25, 2017 23:23
BetJar
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Nowy akumulator
Snookie Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Kwi 08, 2013 15:08
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink