Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] Bardzo słaby silnik do 2000 rpm.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 12:21
[R820] Bardzo słaby silnik do 2000 rpm.

Silnik 20T4 136KM rok 1993 - Problem rozwiązany. Rozrząd. Pompa. Filtr.
Autor Wiadomość
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Cze 05, 2007 21:22   

sTERYD napisał/a:
kolektora wylotowego...

a ja bym obstawiał kolektor ssący jednak :razz:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 05, 2007 21:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Cze 05, 2007 21:45   

system EGR łączy oba kolektory :mrgreen: :P ino przedziela je zaworem. :cool:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Maciek321 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 139
Skąd: Skawina



Wysłany: Wto Cze 05, 2007 22:37   

Brt napisał/a:
system EGR łączy oba kolektory :mrgreen: :P ino przedziela je zaworem. :cool:


Nie mam czegos takiego... Wiem o czym mówicie. Miałem to w Fordzie SIERRA Taka niby bańka z rurkami. Zawsze mnie dziwilo co to jest, ale tu tego niema.

/Edit:

Słuchajcie panowie. Jak by ktos (majacy to samo auto) wyraził odrobinę dobrej woli i zmierzył rezystancję czujnika temperatury znajdującego się nad czujnikiem sterującym wskaźnikiem temperatury przy liczniku (to taki z dwoma kabelkami kolo alternatora) przy zimnym silniku i przy silniku nagrzanym do nominalnej temperatury u mnie ta wartość okolo 280 ohm (na zimnym jeszcze nie mierzyłem).

Przed chwilką byłem się tym przejechac. Powiem Wam ze nawet wyprzedzac tym się da ;) Ale jestem z siebie dumny - juz coraz więcej wiem...

Pozdrawiam ALL
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10894
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Cze 06, 2007 01:07   

przekopalem EPC i RAVE, ale znalazłem tam dla Twojego silnika tylko coś co przypomina sterowanie podciśnieniem
a nazywa się to: Valve assembly-solenoid - EGR control
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Maciek321 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 139
Skąd: Skawina



Wysłany: Sro Cze 06, 2007 09:14   

sTERYD napisał/a:
przekopalem EPC i RAVE,


Co to jest RAVE? EPC?

sTERYD napisał/a:
ale znalazłem tam dla Twojego silnika tylko coś co przypomina sterowanie podciśnieniem
a nazywa się to: Valve assembly-solenoid - EGR control


Zupełnie nic z tego nie kojarzę przy moim silniku. Ani jednej częsci z rysunku. Nie mam czegos takiego.

/Edit:

Paliłem go przed chwilką na zimnym silniku - rewelacja. Nie poczul nawet właczonej klimy. Teraz ze klima się włacza to slychac tylko jak łożysko sprzegła sprezarki przestaje rzęzic, a obroty jak byly tak są. Przdtem spadały do prawie zatrzymania silnika i potem rosły a na zimnym silniku w ogole nie bylo mowy o klimie. Ale jestem z siebie dumny.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 06, 2007 10:24   

Maciek321 napisał/a:
Co to jest RAVE? EPC?

Poczytaj sobie techniczny FAQ na stronie klubowej.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Maciek321 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 139
Skąd: Skawina



Wysłany: Sro Cze 06, 2007 11:55   

piter34 napisał/a:
Poczytaj sobie techniczny FAQ na stronie klubowej.


THX
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 08:00   

Sorry że tyle pisze ale staram sie pomóc. Masz może jeszcze katalizator???
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
Maciek321 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 139
Skąd: Skawina



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 10:13   

Adrian355 napisał/a:
Sorry że tyle pisze ale staram sie pomóc. Masz może jeszcze katalizator???


Za co sorry, przeciez to forum :) . Nie nie mam katalizatora, ale wydech sprawdzałem, jest drożny. Niedawno dorabiałem pierwszy tłumik.
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 12:38   

Z mojej strony Pass Przykro mi że nie pomogłem :mad:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
Maciek321 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 139
Skąd: Skawina



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 15:55   

Adrian355 napisał/a:
Z mojej strony Pass Przykro mi że nie pomogłem


Chyba jednak pomogłeś od początku upierałeś sie przy filtrach :mrgreen: . Dziś przejrzałem jeszcze raz trasę paliwa, (cos mi nie dawalo spokoju ze cisnienie jest za niskie a nie chcialo mi sie kombinowac z tworzeniem jakiegos manometru do jego pomiaru). Cały czas dawalo mi do myslenia, ze moze być filtr przypchany... (wymieniony byl jakies 2000 km temu, potem tylko przedmuchalem go spręzonym powietrzem) Dzis jednak wywaliłem filtr a w garażu znalazłem nowy filtr paliwa od golfa 1,5 tylko ze mocowania mial na gumowe wężyki. Nie wiele sie zastanawiając poucinałem rurki i załozylem wezyki i zalozylem tamten filtr (jest jakies 1,5 raza większy) i w koncu pozbylem się problemów.

Miałem w sumie 3 usterki.

1. Rozrząd o 2 ząbki na wydechu.
2. Mało wydajna pompa (zalozylem obecnie juz 3 z kolei)
3. Nie całkiem drożny filtr.

Wszystki te rzeczy zebrane w jedno spowodowały wręcz niemożność korzystania z auta.

Auto teraz jezdzi, bez problemów dobijam na obrotomierzu do końca. I chyba to tyle. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem i pomoc. Troszkę przekopałem juz ten silnik, troszkę juz nad nim nasiedziałem, więc jak by ktos mial jakies pytania niech wali jak w dym. Gdyby tez trzeba bylo podac wartosci jakichś rezystancji czujników albo coś.... To niema problemu.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 07, 2007 15:56   

Maciek321 napisał/a:
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem i pomoc

Najlepiej podziękujesz klikając ikonkę "pomógł".

Fajnie, że auto chodzi jak należy.
Wpadnij kiedyś na spot do Krakowa. :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Maciek321 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 139
Skąd: Skawina



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 16:00   

piter34 napisał/a:
Najlepiej podziękujesz klikając ikonkę "pomógł".


Proszę.

piter34 napisał/a:
Fajnie, że auto chodzi jak należy.
Wpadnij kiedyś na spot do Krakowa.


Muszę go trochę oporządzić. Ale dzięki. Chętnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820] Uszczelki - silnik 20T4H
Przemo77 Rover serii 800 1 Sro Wrz 26, 2007 22:18
Brt
Brak nowych postów [R820] silnik dmuchawy nawiewu
Phobos83 Rover serii 800 2 Pon Lut 14, 2011 21:41
blue827
Brak nowych postów [R820] Czy można zastąpić silnik 180KM silnikiem 200 KM
marcus Rover serii 800 8 Pon Lip 23, 2007 14:27
marcus
Brak nowych postów [R820] Nagrzewnica
UniculTLX Rover serii 800 8 Sro Gru 01, 2010 00:48
UniculTLX
Brak nowych postów [R820] Co mu dolega :(
Szarpanie podczas przyspieszania
kama181 Rover serii 800 28 Wto Kwi 08, 2008 16:51
kama181



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink