Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Przepływomierz powietrza.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Przepływomierz powietrza.
Autor Wiadomość
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 11, 2007 13:52   

soulz, czy moglbys mnie poinformowac ile dales za pierscionki i tuleje?
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 11, 2007 13:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 11, 2007 14:40   

soulz napisał/a:
ps. trzymajcie się z daleka od firmy Bialmot z Białegostoku (ASO Rovera)

Wystawiłeś opinię na stronie?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 11, 2007 14:50   

moze oni przed robota niech przeczytaja chociaz serwisowke z poldorovera
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Adiwu 



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Lip 11, 2007 19:29   

Czołem Roveromaniacy!

Rozmawiałem z moim mechanikiem. To co on nazywa "przepływomierzem powietrza" okazało się przepustnicą! Powiedział mi jak to sprawdzić. Przy włączonym silniku odłączyłem wtyczkę, która znajduje się obok przepustnicy i praca silnika się ustabilizowała - z 600 obrotów wskoczył na 1000. Czyli facet ma rację i nie robi mnie w bambuko. Zasugerowałem mu czyszczenie, a on stwierdził, że jego zdaniem nic to nie pomoże, bo to prawdopodobnie jest usterka elektryczna. A żeby to sprawdzić na 100% musi znać fabryczne parametry przepustnicy w moim Roverku. Czy ktoś może mi pomóc w tym temacie?

Jeszcze jedno: mechanik powiedział, że on nie robiłby planowania bloku, bo jego zdaniem taka usterka jest mało prawdopodobna, bo mój silnik się nie przegrzewa i w związku z tym blok silnika, który jest żeliwny nie powinien być uszkodzony. Co Wy na to?

Pozdrawiam
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 11, 2007 19:54   

Adiwu napisał/a:
Przy włączonym silniku odłączyłem wtyczkę, która znajduje się obok przepustnicy

Gdzie ta wtyczka? Z przodu, tyłu, z prawej, lewej?

Może tu chodzi o czujnik położenia przepustnicy?

Adiwu napisał/a:
A żeby to sprawdzić na 100% musi znać fabryczne parametry przepustnicy w moim Roverku.

Zupełnie nie rozumiem o co mu chodzi z tymi "fabrycznymi parametrami" przepustnicy... :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Adiwu 



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Lip 11, 2007 20:20   

Witam!

Na wcześniej załączonym zdjęciu jest to część nr 6, a ta wtyczka to jest z przodu, patrząc od frontu, przed przepustnicą. A co do tych parametrów to już raczej zbędne, bo właśnie kupiłem nową przepustnicę na e-Bayu. Ile w Polsce kosztuje nowa? Ja dałem 40 funtów, czy to dobra cena?
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 11, 2007 21:06   

Adiwu napisał/a:
Na wcześniej załączonym zdjęciu jest to część nr 6, a ta wtyczka to jest z przodu, patrząc od frontu, przed przepustnicą.

A zatem możesz założyć krokowca od innego modelu. On sobie sam nastawy dobierze odpowiednie. Nie trzeba znać żadnych "fabrycznych parametrów". ;-)

Kupiłeś przepustnicę z silnikiem krokowym, czy samą przepustnicę?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Adiwu 



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Lip 11, 2007 21:12   

Samą przepustnię.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 11, 2007 21:35   

Adiwu napisał/a:
Samą przepustnię.

No to na nic Ci ona, skoro krokowiec jest padnięty (znaczna zmiana pracy po odłączeniu wtyczki)...

Krokowca MOŻNA czyścić!
Nie odpowiada on za przyspieszanie (a podobno z tym u Ciebie cienko również)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Adiwu 



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Lip 11, 2007 22:14   

Po wyciągnięciu wtyczki z przepustncy jest znaczna różnica(silnik się nie trzęsie i obroty wzrosły) , a po wyciągnięciu wtyczki z krokowca absolutnie nic sie nie dzieje.
A to słabe przyspieszenie to chyba wina głowicy.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 11, 2007 23:18   

Adiwu napisał/a:
w związku z tym blok silnika, który jest żeliwny nie powinien być uszkodzony

blok jest aluminiowy
chyba ze chodzilo mu o tuleje to faktycznie sa zeliwne
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 12, 2007 00:02   

Cytat:
Po wyciągnięciu wtyczki z przepustncy jest znaczna różnica(silnik się nie trzęsie i obroty wzrosły)

Wyrażasz się bardzo nieprecyzyjnie. Przyznam, że się gubię w Twoich mylących zeznaniach.
Wygląda na to, że padł Ci czujnik położenia przepustnicy (skoro taka różnica jest po wypięciu wtyczki).

Adiwu napisał/a:
a po wyciągnięciu wtyczki z krokowca absolutnie nic sie nie dzieje.

A przed chwilą z Twoich wypowiedzi rozumiałem zupełnie co innego.

Adiwu napisał/a:
A to słabe przyspieszenie to chyba wina głowicy.

Czyli w końcu nie katalizatora???

To nie na moje nerwy. :mrgreen:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
soulz 




Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 82
Skąd: Białystok



Wysłany: Pią Lip 13, 2007 19:15   

piter34 napisał/a:
soulz napisał/a:
ps. trzymajcie się z daleka od firmy Bialmot z Białegostoku (ASO Rovera)

Wystawiłeś opinię na stronie?

wystawię jak się zakończy cała sprawa, gdyż nadal się toczy. ale to długa historia. opiszę wkrótce.
_________________
Rover 75 Chrome, 1.8
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] przepływomierz CDT i IAT czujnik temperatury powietrza
longer86 Rover serii 75, MG ZT 11 Nie Mar 12, 2017 11:01
0L0
Brak nowych postów [R75] Przepływomierz
kristohuliciu Rover serii 75, MG ZT 67 Czw Wrz 04, 2014 16:31
dawidd
Brak nowych postów [R75] Przepływomierz
darekkojak1 Rover serii 75, MG ZT 9 Czw Wrz 12, 2013 19:36
0L0
Brak nowych postów [R75] Przepływomierz
occrew Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Sie 29, 2012 12:21
szpynior
Brak nowych postów [R75] Przepływomierz
Wroblo Rover serii 75, MG ZT 16 Wto Sie 13, 2013 12:58
sqiddy25



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink