Forum Klubu ROVERki.pl :: 214 Si - brak możliwości regulacji geometrii???
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
214 Si - brak możliwości regulacji geometrii???
Autor Wiadomość
TomaszFa 



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 22
Skąd: Czechowice-Dziedzice



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 13:05   

Muszę z Nr VIN dokładnie okreslić wersje tego roverka a następnie sprawdzić zgodność ustawień. Mój nr VIN to: SARRFMNHMXD355535.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 02, 2007 13:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 02, 2007 13:24   

Tak wygląda BRM:


VIN:SARRFMNHMXD355535, MG Rover, Rover 200, 25 and MG ZR, Class 3, 3 Door Saloon, Closed loop-Cat 1, 4 Cylinder, 16V, MPi, High performance, Petrol, 1400 cc, K Series, 5 Speed, 5C39, LHD, Manual, Model Year: 1999, S/N: 355535
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
asik 



Dołączył: 04 Kwi 2002
Posty: 23
Skąd: Świebodzin



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 23:31   

Witam
u mn ie było to samo- przez to sprawa sądowa.
Obawiam sie , ze połowa Roverków ma tez takie rozbiezniości i nawet właściciele o tym nie wiedzą tylko jeżdżą w dobrej wierze. Może tak lepiej....
pozdro..
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Paź 12, 2007 20:30   

asik napisał/a:
Obawiam sie , ze połowa Roverków ma tez takie rozbiezniości i nawet właściciele o tym nie wiedzą tylko jeżdżą w dobrej wierze.


Mój odpada sprawdzałem zbieżność dwa dni temu - wartości bardzo dobre łącznie z kontem nachylenia bo kazałem sprawdzić (tak mówił mechanik)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sob Paź 13, 2007 12:01   

Robiłem ostatnio geometrie przy okazji wymiany amorów oraz końcówek drążków. Pół godziny później wyjechałem do Wiednia i w drodze zauważyłem dwie rzeczy - że kierownica nie jest prosta tylko skręcona delikatnie w lewo oraz że się trzyma o niebo lepiej niż wcześniej (stwierdziłem że to przez wymianę części). Kilka dni później podjechałem do serwisu aby mi ustawili kierownice i co się okazało - ktoś ustawił geometrie w/g danych do BRM przez co miałem z przodu negatyw rzędu 5' (tak - pięć stopni!) :mrgreen:
Krótko mówiąc - widać że to częsty błąd w serwisach :cool:
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
asik 



Dołączył: 04 Kwi 2002
Posty: 23
Skąd: Świebodzin



Wysłany: Sob Paź 13, 2007 19:52   

Zbieżności zbieżnościami- mozna wyregulować. Ale co z pochyleniem kołą? Nawet serwisy autoryzowane tak jak w moim przypadku Smorawiński radzą sobie z tym przy pomopcy łomu ( naginanie mocowania wahacza) oraz pilnika ( rozpiłowanie otworów pod amorki) Niezłe co?No i potwm twierdzą , że "przecież wszystko jest OK" a nie starli nawet opiłków po piłowanie. Kto chce to może dostać film i zdjęcia :shock:
pozdrawiam
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Paź 14, 2007 13:27   

asik napisał/a:
Zbieżności zbieżnościami- mozna wyregulować. Ale co z pochyleniem kołą?

Jest nie regulowalna, ale jej odchylenia są spowodowane dzwonem.
Mój w przyszłym tygodniu jedzie do blacharza na oględziny, czy da się to poprawić (poprzednia właścicielka wjechała na jakiś kamień, czy coś - blachy całem, a w podwoziu wgniecenie i odchylenia rzędu 1,5 stopnia.
asik napisał/a:
Nawet serwisy autoryzowane tak jak w moim przypadku Smorawiński radzą sobie z tym przy pomopcy łomu ( naginanie mocowania wahacza) oraz pilnika ( rozpiłowanie otworów pod amorki) Niezłe co?

Akurat u Smorawińskiego to mnie nie dziwi.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
asik 



Dołączył: 04 Kwi 2002
Posty: 23
Skąd: Świebodzin



Wysłany: Nie Paź 14, 2007 19:14   

Mnie to bardzo dziwiło, ale po 5 czy 6 ( nie pamietam juz dokładnie) latach walki w sądzie przestałem sie dziwić. To nie są ASO tylko warsztaty kowalskie. Nigdy nie dam jakiegokolwiek samochodu do naprawy czy obsługi w jakimkolwiek "ASO" Oczywisci e poza okresem gwarancyjnym co jest smutną koniecznością.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] i brak mozliwości zapalenia
norbi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Lis 04, 2011 20:21
doktor_who
Brak nowych postów [R25/MG ZR] Brak możliwości kodowania pilotów?
ADI-mistrzu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Maj 23, 2012 15:34
Remigiusz
Brak nowych postów [R200 '99] [Wrocław] brak możliwości dostania się do auta.
wedrujacy Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 28 Pią Sty 15, 2010 06:11
wedrujacy
Brak nowych postów [R25]Prawy przedni reflektor brak regulacji
pavelj Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Wrz 29, 2012 21:39
pavelj
Brak nowych postów [r200] regulacja geometrii tylnej belki
flapjck1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Wrz 11, 2013 20:24
flapjck1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink