Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Lis 10, 2007 21:50
Setki to ja mam obcykane na maxa i mam oryginalna maszynkę
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
spróbuj pogadać z Tomi_114 on ma chyba najlepiej obcykane setki i też dorabiał sobie pompkę więc może coś doradzi
Senk ju za dobre słowa dobry człowieku
Taki kominek do zakręcania jak w pompie Liquid Levers zrobić będzie raczej ciężko. Zanim kupiłem oryginalną pompę końcówkę do zakręcania dobrałem w sklepie z cześciami do samochodów ciężarowych. Mocny metalowy wężyk z końcówką idealnie pasującą do zaworka układau hydrogazowego w R100. Moja pompa amatorska zrobiona była z pompy (radzieckiej) która służyła do awaryjnego otwierania podwozia w samolotach i dawała rade bez najmniejszego problemu. Największym problemem były węże bo przy ciśnieni zbliżającym sie do właściwego lubiły strzelać pomimo, że miały mieć wytrzymałość do 45bar. a ciśnienie właściwe (można powiedzieć fabryczne) to 42bar.
Moja pompecka nie jest pierwszej młodości ale działa Poszukam te samoróbki co mialem wcześniej i wrzucę fotki. a na razie tak jak wygląda sprzęt obecny:
[ Dodano: Nie Lis 11, 2007 11:23 ]
czoorny napisał/a:
Tylko że w Kielcach jak byłem w serwisie to oni niewiedzą jak to naprawić a do Krakowa daleko. Wiesz jak takom pompke zrobić
Jestem w Kielcach co 2 tygodnie od 4 lat. Będziesz chciał nabić to sie pompę weźmie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum