Forum Klubu ROVERki.pl :: [R618] GŁOWICA
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R618] GŁOWICA
Autor Wiadomość
Alpine 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 73
Skąd: Świebodzin



  Wysłany: Czw Lis 01, 2007 17:28   [R618] GŁOWICA
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie

Witam wszystkich:)
Mam takie pytanko, czy bez klopotu bedzie pasować i chodzić głowica z silnika 2litryF20 w silniku 1.8. F18???? :roll: :roll: :roll: :roll:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 17:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 01, 2007 17:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lis 21, 2007 14:03   

Alpine, trzeba to sprawdzić w EPC (czy są takie same numery części).
Ja nie mam pod ręką aktualnie. Ktoś pomoże?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Lis 21, 2007 16:50   

Właśnie sprawdziłem. Są takie same. :hura:
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Sro Lis 21, 2007 19:35   

Chcesz orginalna glowice do F18?
Ja swojego ROVERka sprzedalem z zapasem czesci znajomemu, moze bedzie chcial odsprzedac

W 2.0 jest inny aparat zaplonowy, nie wiem jak to sie ma do jego mocowania i wspolpracy z walkiem rozrzadu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Lis 21, 2007 20:24   

ADAM1 napisał/a:
W 2.0 jest inny aparat zaplonowy, nie wiem jak to sie ma do jego mocowania i wspolpracy z walkiem rozrzadu

To bardzo ciekawe. :roll:
EPC pokazuje, że sa takie same. Silniki 1800/2000 pojemności oprócz Turbo.
Wiem, że 2.3 są inne.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lis 21, 2007 22:17   

ADAM1 napisał/a:
W 2.0 jest inny aparat zaplonowy, nie wiem jak to sie ma do jego mocowania i wspolpracy z walkiem rozrzadu

jest taki sam jak w 2.0, tyle że w 96 roku była zmiana na inny typ.
Ja np. mam inny niż Ty miałeś w 1.8, ale taki sam jak np. ma marcel_n w 620Si '96 (z drugiej połowy 96)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Sro Lis 21, 2007 23:26   

marthinez napisał/a:
EPC pokazuje, że sa takie same. Silniki 1800/2000 pojemności oprócz Turbo.
Wiem, że 2.3 są inne.


Masz racje, silniki F20 i F18 ruznia sie tylko osprzetem i pojemnoscia, natomiast H23A3 jest DOHC, a seria T , to juz nie honda

piter34 napisał/a:
jest taki sam jak w 2.0, tyle że w 96 roku była zmiana na inny typ.
Ja np. mam inny niż Ty miałeś w 1.8, ale taki sam jak np. ma marcel_n w 620Si '96 (z drugiej połowy 96)


Ciekawil mnie najbardziej walek rozrzadu, a raczej jego koncowa czesc, ktora laczy sie z zaplonem. Glowica jako element moze byc identyczna, natomiast walek nie wchodzi w jej oznaczenie. Przydaloby sie jeszcze go sprawdzic, bo cos musi w tym byc, ze zmienili aparat zaplonowy

Pozdrawiam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Lis 22, 2007 11:05   

ADAM1 napisał/a:
Przydaloby sie jeszcze go sprawdzic, bo cos musi w tym byc, ze zmienili aparat zaplonowy

W połowie 96 zmieniono znacznie więcej części niż tylko aparat zapłonowy. R600 stał się bardziej europejski (m.in. dostał ABS Boschowski, a nie Hondowski jak wcześniej).
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Alpine 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 73
Skąd: Świebodzin



Wysłany: Sob Sty 05, 2008 15:51   

Dokladnie mam Boschowski ABS:) A co do tej głowicy to tak z ciekawosci pytalem:) CZyli wychodzi na to ze motory 2.0 i 1.8 po 96roku sa prawie identychne:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R618]Ciężko wchodzące biegi w r618 - sprzęgło ?
rafig192 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Gru 22, 2014 16:39
kruku_87
Brak nowych postów [Accord/R618]Licznik z Ti to R618 z silnikiem Hondy?
v_chu Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Lut 27, 2012 00:04
v_chu
Brak nowych postów [R618] Duszenie
lysy8484 Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Lip 29, 2010 23:01
Kobi84
Brak nowych postów [R618] Kłlopot z abs-em...
Alpine Rover serii 600, Honda Accord 9 Nie Kwi 20, 2008 22:10
Alpine
Brak nowych postów [R618] Żarówka
krzysiekmydlice Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Mar 24, 2009 13:39
krzysiekmydlice



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink