Dorzucę od siebie, że wersja 135KM miała inną głowicę (tzw. VHPD).
A coś więcej dorzucisz?? Jakieś dodatkowe info? albo skierujesz gdzie można poczytać?
Z tymi swap-ami to jest tak że na 100 osób o nie pytających i sie do nich przymierzających to zazwyczaj 1 kończy się czymś konkretnym - myślę że w większości przypadków koszty okazują się zbyt wielkie a własne umiejętności zbyt małe
Ja też planuję swapa - ja mi padnie 20T4G w moje 600setce to se wstawię KV6 2.5L - ale to narzazie tylko marzenia takie jak tych wspomnianych 99 innych osób
ale rozumiem ze chcesz te KV6 uturbic bo jak nie to - zamienił stryjek siekierkę na kijek
Ale silnik z zt 2.5L ma 190KM to już niewiele brakuje - uturbiac to chyba sztuka dla sztuki zbyt kosztowne i nowatorskie. A i skrzynia PG1 wiele nie wytrzyma
Ale ten dźwięk sześciocylindrówki - coś niesamowitego.
Ale ten swap to tylko gdybanie - pozostaje na razie w b.odległych perspektywach. Obecny silnik jeszcze sie spisuje i nie zachodzi taka potrzeba - tylko tak se pomyślałem że w razie potrzeby byłoby można zrobić coś takiego - bo o R600 V6 jeszcze nie słyszałem
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Wto Cze 10, 2008 12:35
piter34 napisał/a:
WhoLeeGuns napisał/a:
Ale silnik z zt 2.5L ma 190KM to już niewiele brakuje - uturbiac to chyba sztuka dla sztuki zbyt kosztowne i nowatorskie.
Na rynek australijski wychodziły wersje 2.5 z turbo o mocy 224KM/6400rpm i momencie 288Nm/4100rpm. Nazywane były MG ZT 220S
ta moc już fajniejsza, ale nadal uważam, że przy 2,5L V6 to bez turbo powinno tyle być
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
190km z 2,5L to niezły wynik tylko ze na pewno nie będzie sie to zbierać jak uturbione 2.0 plus waga dużo większa... ale z chęcią bym zobaczył jak to śmiga Co do wersji 2,5T 225km trochę mało, ciekawe na jakim doładowaniu chodzi... oraz czy wzmocnili coś silniczek przed zaturbieniem czy została seria...
PS z tego co pamiętam to Forester XS na stany ma 2,5L i 177km
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Wto Cze 10, 2008 13:53
piter34 napisał/a:
dobryziom napisał/a:
Honda S2000 silnik 2,2L 243km
Honda Prelude Type S 2,2L 223km
No pięknie. Całe 2 sztuki kręcące się do bodajże 9000rpm
pytałeś się w jakim aucie a nie w ilu
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
no proste:p hehe pewnie jakieś wersje SiR tez by sie załapały ale nie chce mi sie szukać ale fakt jest faktem ze w normalnych samochodach przelicznik 80km z litra to już jest grubo...
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Wto Cze 10, 2008 14:16
dobryziom napisał/a:
no proste:p hehe pewnie jakieś wersje SiR tez by sie załapały ale nie chce mi sie szukać ale fakt jest faktem ze w normalnych samochodach przelicznik 80km z litra to już jest grubo...
teraz wielu mnie pewnie zruga za to co napiszę - np. taki Golf V 1.4 TFSI 170KM - trochę lepszy przelicznik jak 1:1
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
no proste:p hehe pewnie jakieś wersje SiR tez by sie załapały ale nie chce mi sie szukać ale fakt jest faktem ze w normalnych samochodach przelicznik 80km z litra to już jest grubo...
teraz wielu mnie pewnie zruga za to co napiszę - np. taki Golf V 1.4 TFSI 170KM - trochę lepszy przelicznik jak 1:1
Nie dam sobie ręki obiciąć ale czy tam nie siedzi kompresor +turbina??
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Cze 10, 2008 17:06
piter34 napisał/a:
Na rynek australijski wychodziły wersje 2.5 z turbo o mocy 224KM/6400rpm i momencie 288Nm/4100rpm. Nazywane były MG ZT 220S
Ty piter34 to zawsze potrafisz zaskoczyć - nigdy o czymś takim nie słyszałem. Jakieś informacje o sprzedaży Rovera w Australii kiedyś przez przypadek znalazłem w necie ale o takich patentach jak uturbianie KV6 nie słyszałem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum